2 van de 3 zijn mogelijk, maar ehm tja. Ga ik niet doen omdat ik te moe(steep door)/ lui ben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Mijn essay maken en dan ook goed? En mij de nacht opnieuw laten beleven zodat ik kan slapen in plaats van wakker zijn. En iets te drinken voor me halen.
om 17.00 moet het ingeleverd zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:12 schreef Joy_Division het volgende:
Ah zo, moet dan ook vandaag af zijn ofzo? Zoja voor welke tijd?
Ah, dat wordt inderdaad erg krap aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
om 17.00 moet het ingeleverd zijn.
"De hond heeft mijn essay opgegeten!!"quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:26 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ah, dat wordt inderdaad erg krap aan.Ziek melden is geen optie?
Hey Joy!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:31 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Hoi! Ben wel nieuw in dit topic, ben niet homo (alleen met drank op) . Als dat een probleem is mag dat gerust gemeld worden
. Een kloon ben ik niet, daar mag je ook gerust mijn account(datum) op naslaan.
nee, ik kan Phantom-iphonieren!quote:
Wat doe jij dat snel altijd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:09 schreef Tha_Erik het volgende:
1000 woorden nog. En nog 3 uur op de klok.
De kwaliteit is ook ver te zoekenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Wat doe jij dat snel altijd.![]()
Ik vind het elke keer weer een hel om aan het verplicht aantal woorden te komen... En het duurt een stuk langer.
Ja maar jij bent ook gewoon een stomme uitslovende nerdquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het altijd moeilijk ONDER de woordenlimiet te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |