abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77361681
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:12 schreef CantFazeMe het volgende:
Het maakt geen volgens mji niets uit of het actief staat of geproduceerd. bij mij staat ook nog geproduceerd. En er staan 4 producten op én hij is geactiveerd.

Dus volgens mij zegt het niet alles.
ja maar waar zie je dat staan op ov-chipkaart.nl? bij kaartinformatie of zo? ik kan namelijk behalve mijn persoonsgegevens + kaartnummer niets anders vinden...
pi_77361687
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef nicolesoufi het volgende:

[..]

ja maar waar zie je dat staan op ov-chipkaart.nl? bij kaartinformatie of zo? ik kan namelijk behalve mijn persoonsgegevens + kaartnummer niets anders vinden...
Kaartinformatie.

afbeelding van Pannenkoeken.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77361755
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Kaartinformatie.

w8
ik zie alleen dit als ik daarop klik:

Kaartgegevens
Kaartnaam nvt
Kaartnummer 3228025500362774

Toon kaartinformatie werkt niet
pi_77361778
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:17 schreef nicolesoufi het volgende:

[..]

ik zie alleen dit als ik daarop klik:

Kaartgegevens
Kaartnaam nvt
Kaartnummer 3228025500362774

Toon kaartinformatie werkt niet
Maak je maar neit druk hoor, iedereen heeft problemen en/of andere manier zijn producten opstaan.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77361822
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Kaartinformatie.
[ afbeelding ]

afbeelding van Pannenkoeken.
maar waarom zie ik dan niets heb er echt geen zin meer in...kan het zijn dat je een paar dagen moet wachten? nu ik me pas vandaag op ov-chipkaart.nl heb geregistreerd?
pi_77361839
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:18 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Maak je maar neit druk hoor, iedereen heeft problemen en/of andere manier zijn producten opstaan.
morgen maar zo'n ns kaartautomaat opzoeken bleh als het niet is gelukt wordt het bellen...
pi_77361865
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:19 schreef nicolesoufi het volgende:

[..]

maar waarom zie ik dan niets heb er echt geen zin meer in...kan het zijn dat je een paar dagen moet wachten? nu ik me pas vandaag op ov-chipkaart.nl heb geregistreerd?
Ik heb geen idee. Maar ga eens voor de gein morgen naar zo'n NS automaat.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77361910
Volgens mij stond het er bij mij ook niet meteen op bij kaartmedicijnen..
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_77361924
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:22 schreef automatic_ het volgende:
Volgens mij is het bedtijd.
pi_77361947
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:22 schreef automatic_ het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77361981
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:23 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Volgens mij is het bedtijd.
De schaapjes zijn op haha. Ik ben via m'n mobiel online, dus dat gaat wel eens fout, maar op tv hadden ze het over medicijnen dus misschien komt het daar door
pi_77362029
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:25 schreef automatic_ het volgende:

[..]

De schaapjes zijn op haha. Ik ben via m'n mobiel online, dus dat gaat wel eens fout, maar op tv hadden ze het over medicijnen dus misschien komt het daar door
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77362078
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:26 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ik moest meteen gapen!
pi_77362383
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef automatic_ het volgende:

[..]

Ik moest meteen gapen!
Ik ga zo slapen.

Weltrusten iedereen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
pi_77362478
Vind het echt ziek dat je verplicht bent om uit te checken ook wanneer je vrij reist.

Kunnen ze fijn van iedereen altijd zien waar je vertrekt en waar je bent uitgestapt. Lekkere privacy heb je dan
Profiel opgeheven.
pi_77363668
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 00:44 schreef Bierie het volgende:
Vind het echt ziek dat je verplicht bent om uit te checken ook wanneer je vrij reist.

Kunnen ze fijn van iedereen altijd zien waar je vertrekt en waar je bent uitgestapt. Lekkere privacy heb je dan
Heb je iets te verbergen?
Amen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 08:12:13 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_77365117
Even een vraag over het reizen met korting. Hoe werkt dat precies? Zoals ik het nu in mijn hoofd heb: ik zorg dat ik voldoende saldo heb op m'n kaart, ik check in in Groningen en ik check uit in Amersfoort, mijn eindbestemming. Haalt 'ie dan de prijs voor een enkeltje Groningen - Amersfoort van mijn saldo af? En hoe zit het dan met retourtjes?
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 28 januari 2010 @ 09:54:08 #43
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77366814
Godsgloeiende grafzooi
Kijk ik net op mijn IB gebeuren staat er geen datum bij Geactiveerd. Terwijl ik dus al wel die meuk heb opgehaald. Sowieso staan er bij mij maar 2 producten op maar beiden onbekend. Hóe moet ik nou maandag reizen?! Ik heb geen oude ov kaart en ik moet eerst met de bus, geen kans om dus meteen op het station te vragen....Ik hang maar weer aan de lijn met die droeftoeters
L'Enfer, c'est les autres.
pi_77366924
Die 2 producten klopt waarschijnlijk.. Als je m ophaald dan staat er ook: 2 van 2 reisproducten opgehaald (lekker tactisch )
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  donderdag 28 januari 2010 @ 10:05:25 #45
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77367083
Net een dude gesproken en die zei dat het klopte, er staat een weekabonnement op en een weekend korting. Dus volgens hem kwam alles uiteraard goed. Jaja
Hij zei dat er geen ingangsdatum in zijn systeem stond en dat de kaart al zou moeten werken. Toen ik zei dat hij niet werkte en dat een uitleesautomaat aangaf startdatum 1/2/2010 klopte dat uiteraard.
Zucht. We'll see. Ik neem voor de zekerheid maar geld mee voor een buskaartje.
(dude dacht dat ik in de bus niet hoefde in te checken )
L'Enfer, c'est les autres.
pi_77367152
Na 3x bellen er eens een mail tegen aan gegooid, echt die mensen zijn echt te dom om te poepen, zie onderstaande mail:

--------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer iosubsys,

Dank je wel voor je reactie van 27-01-2010.
Wij vinden het vervelend voor je dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over de Studenden OV-chipkaart. Volgens onze gegevens blijkt echter dat je wel een weekendabonnement op je Studenten OV-chipkaart hebt.

Het studenten reisproduct bestaat uit 2 onderdelen. Ten eerste het reisproduct waarmee je recht hebt op vrij reizen. Daarnaast het kortingsproduct dat aangeeft in welke periode je met reductie kunt reizen.

Heb je bijvoorbeeld een weekabonnement, dan wordt het product 'vrij reizen week' en het product 'korting weekend' op je kaart geladen.

Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice meneer
Klantenservice OV-chipkaart

- - - - Origineel bericht - - - -
Van: iosubsys
Datum: 27-01-2010
Betreft: Reisproduct OV-studentenchipkaart

Beste heer/mevrouw,

Ik zit met de volgende kwestie/problem.

Onlangs heb ik met success mijn OV-studenten chipkaart kunnen activeren (gekozen voor het ophalen van een OV-WEEKEND). Echter tot mijn verbazing wanneer ik inlog op OV-chipkaart.nl zie ik de volgende 6 producten:

Studenten OV-chipkaart week
Studentenkaart korting week
Vraag uw OV-bedrijf
Vraag uw OV-bedrijf
Vraag uw OV-bedrijf
Vraag uw OV-bedrijf

Waarvan 4 "Vraag uw OV-bedrijf" en 2 die betrekking hebben op een week-ov?

Nu kan ik op een of andere manier in het weekend prima en gratis reizen met de tram en metro reizen. Echter nu ging ik afgelopen weekend met de trein en wist de conducteur mij te vermelden dat ik een Week-OV heb?

Graag opheldering over de verschillende producten die ik nu in mijn bezit heb want volgens mij klopt dit niet helemaal? Want graag wil ik in het weekend gratis blijven reizen met zowel trein, metro als tram..

Graag uw reactie, alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
iosubsys
From all the things I've lost I miss my mind the most...
pi_77367308
Nou ik ben zojuist ff door station Eindhoven gelopen maar er stond nietmand bij die OV-chipkaart punten die mij voorlichting kon geven hoor .
gr gr
pi_77367955
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:08 schreef iosubSyS het volgende:
Na 3x bellen er eens een mail tegen aan gegooid, echt die mensen zijn echt te dom om te poepen, zie onderstaande mail:

--------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer iosubsys,

...

Heb je bijvoorbeeld een weekabonnement, dan wordt het product 'vrij reizen week' en het product 'korting weekend' op je kaart geladen.

...

Daar klopt volgens mij geen hol van. Ik heb ook Studenten OV-chipkaart week + Studentenkaart korting week erop staan, en met mij vele anderen (geloof ik ) (Only one way to find out I guess...)

Zou het kunnen dat OV-chipkaart.nl de aantal te weergeven letters afkapt na zoveel tekens? Dus dat er eigenlijk weekEND staat maar ze een pauper databasescript hebben? (Het zou me niets verwonderen.)
pi_77368126
Vanochtend mijn "reisproducten" uitgelezen bij zo'n gele automaat bij de AH.

Daar staat naast Week korting, Week normaal ook Weekend korting en Weekend normaal tussen (geldig tm 2030!)..

Ik ben bang alleen dat de apparaten van de NS dit niet helemaal snappen en mijn Chipkaart als Week uitlezen.. Maar raar dat dit dan ook weer verkeerd uitgelezen wordt op OV-chipkaart.nl

wat een ellendig ding!
From all the things I've lost I miss my mind the most...
pi_77369829
STOP DE PERSEN! IK ZEG STOP DE PERSEN! Voor het eerst vandaag een vriendelijke en hopelijk geen domme medewerker bij studenten ov aan de lijn gehad! Gister om 16:20 heb ik volgens hem mijn reisproduct opgehaald! Er staan in zijn computer 2 op mijn naam een week en weekendkorting! Volgens hem hoef ik niets meer te doen dus en kan ik weer rustig slapen en studeren! Ga zometeen nog wel even de tram in en het ter bevestiging aan de conducteurs vragen en zal ook nog voor de zekerheid zo'n ns automaat gaan zoeken. Maar dat joch had zelf gezegd 16:20 wat ik hem niet had vertelt dus YES!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')