Na 3x bellen er eens een mail tegen aan gegooid, echt die mensen zijn echt te dom om te poepen, zie onderstaande mail:
--------------------------------------------------------------------------------
Geachte heer iosubsys,
Dank je wel voor je reactie van 27-01-2010.
Wij vinden het vervelend voor je dat er onduidelijkheden zijn ontstaan over de Studenden OV-chipkaart. Volgens onze gegevens blijkt echter dat je wel een weekendabonnement op je Studenten OV-chipkaart hebt.
Het studenten reisproduct bestaat uit 2 onderdelen. Ten eerste het reisproduct waarmee je recht hebt op vrij reizen. Daarnaast het kortingsproduct dat aangeeft in welke periode je met reductie kunt reizen.
Heb je bijvoorbeeld een weekabonnement, dan wordt het product 'vrij reizen week' en het product 'korting weekend' op je kaart geladen.
Wij hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice meneer
Klantenservice OV-chipkaart
- - - - Origineel bericht - - - -
Van: iosubsys
Datum: 27-01-2010
Betreft: Reisproduct OV-studentenchipkaart
Beste heer/mevrouw,
Ik zit met de volgende kwestie/problem.
Onlangs heb ik met success mijn OV-studenten chipkaart kunnen activeren (gekozen voor het ophalen van een OV-WEEKEND). Echter tot mijn verbazing wanneer ik inlog op OV-chipkaart.nl zie ik de volgende 6 producten:
Studenten OV-chipkaart week
Studentenkaart korting week
Vraag uw OV-bedrijf
Vraag uw OV-bedrijf
Vraag uw OV-bedrijf
Vraag uw OV-bedrijf
Waarvan 4 "Vraag uw OV-bedrijf" en 2 die betrekking hebben op een week-ov?
Nu kan ik op een of andere manier in het weekend prima en gratis reizen met de tram en metro reizen. Echter nu ging ik afgelopen weekend met de trein en wist de conducteur mij te vermelden dat ik een Week-OV heb?
Graag opheldering over de verschillende producten die ik nu in mijn bezit heb want volgens mij klopt dit niet helemaal? Want graag wil ik in het weekend gratis blijven reizen met zowel trein, metro als tram..
Graag uw reactie, alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
iosubsys
From all the things I've lost I miss my mind the most...