Jij woont ook in het buitenlandquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef justmattie het volgende:
[..]
Jij woont ook in het buitenland![]()
Haha dat was best een goed weerwoord geweest jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik had een goede reactie, maar toen was hij al geslot.
deze dus:
Hè? Wat zeg je? Je laatste Europese prijs was wánneer? Pijnlijk
Moeten we dit spelletje echt spelen?
Miauwquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
Ik schrik me dood als ik denk een trui aan de kant te schuiven en het me kat blijkt te zijn
Heb jij truien van bont en zo danquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef Myraela het volgende:
Ik schrik me dood als ik denk een trui aan de kant te schuiven en het me kat blijkt te zijn
Ik ben gewoon een beetje dufquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb jij truien van bont en zo dan?
Voortaan ga ik toch gewoon slapen, want gistere nacht is er niet veel op papier gekomen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:02 schreef aight1 het volgende:
[..]
Dat krijg je he, met huiswerk enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
seks? iemand?Waar is het addertje. Ik zie het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laffe huichelaar
Mijn vriend zei dat ik dat toch nooit durfde te postenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar is het addertje. Ik zie het niet
Dingen niet durven posten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:19 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn vriend zei dat ik dat toch nooit durfde te posten![]()
In je broek.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar is het addertje. Ik zie het niet
Doe eens tubgirl posten danquote:
Dees?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:22 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je tubgirl wilt posten hoef je alleen maar ALT + F4 in te drukken
Ik kom nooit uit huis.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Was net effe de deur uit en dat was fijn
Ik ben blij dat ik morgen eens thuis kan blijvenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:28 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik best veel, maar nu ik ziek ben verveel ik me kapot
Ik heb ook weleens van die dagen, maar dan haal ik me meestal films enzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik morgen eens thuis kan blijven
waarom ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:33 schreef Myraela het volgende:
Was het maar zondag.
Vrijdag thuis, maar verslag maken, zaterdag kamer opruimen. En daarna een weekje vrij, alleen therapien en 1 cursus. Lovin'it.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
waarom ?
De dag erna moet ik werken.
Vrijdag en zaterdag zijn de dagen
Oke rust voor jou danquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Vrijdag thuis, maar verslag maken, zaterdag kamer opruimen. En daarna een weekje vrij, alleen therapien en 1 cursus. Lovin'it.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dees?
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:36 schreef timmmmm het volgende:
Trouwens, DeLuna, kudo's dat je toch overstag gegaan bent met je uberhippe UI.
Ik heb hier nog een foto van toen mijn katjes hier net warenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik heb weer een foto van mijn kat.
Morgen uploaden voor jullie.
Ik ga een heel album maken
zien zien zienquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een foto van toen mijn katjes hier net waren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |