Ik zal het noteren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wat een stomme TT
Maar wel kudo's voor de TS
1 keer was de buschauf boos op iemand die zeikte met betalen, die gooide die zo de bus uit zonder de niet erin zittende deuren open te doenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is nu de lol van een bus als er geen deuren in zitten!
Inkomstenderving, wat ik je brom!![]()
wel gave dingenAllemaal brits hoor
AEC, Leyland, Bedford... Commer soms wellicht
Ik doe mijn best het te lezen, maar wtf staat er nou...?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:49 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
1 keer was de buschauf boos op iemand die zeikte met betalen, die gooide die zo de bus uit zonder de niet erin zittende deuren open te doen
Merken zeggen me niet zoveel
Welterusten Elmo!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:50 schreef Elmostyle het volgende:
Maaruh vriendjes, ik denk dat ik ga slapenKben al sinds 6 uur op, is lang genoeg geweest
Er zitten geen deuren in de bus, en de chauffeur gooide daar dus iemand uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef error_404 het volgende:
[..]
Ik doe mijn best het te lezen, maar wtf staat er nou...?
Thanks voor de vertaling, het deed me wat Nederlands aan, die tekst. Misschien Zuidafrikaans?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zitten geen deuren in de bus, en de chauffeur gooide daar dus iemand uit
Murp!quote:
Ciaaao tot morgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten Elmo!Succes morgen!
Valt toch wel meequote:Op woensdag 27 januari 2010 21:58 schreef error_404 het volgende:
[..]
Thanks voor de vertaling, het deed me wat Nederlands aan, die tekst. Misschien Zuidafrikaans?
in Zuidafrika zitten er toch ook geen deuren in de bussen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:00 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Ciaaao tot morgen
[..]
Valt toch wel meeof ligt 't aan mij
![]()
Maar oke, kben maffenCiaaaao!
Welterusten slaapkop!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:28 schreef AskMe het volgende:
Zo lekker gedouched, opgefrist, nu naar bed
Weltrusten allemaal
Gaat lukken slaapkopje !quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Welterusten slaapkop!Lekker slapen en fijn dromen
Waar woon je in NL?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef aight1 het volgende:
Ik wil weten of het sneeuwt, maar door het raam hier kan ik niks zien want donker, en ik ben te lui om op te staan om naar een ander raam te lopen
Eindhoven, ik zag het net nog sneeuwen op tvquote:
Hier regent het nu keihardquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef aight1 het volgende:
Ik wil weten of het sneeuwt, maar door het raam hier kan ik niks zien want donker, en ik ben te lui om op te staan om naar een ander raam te lopen
Spijtig dat je mijn reactie negeerde.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef timmmmm het volgende:
Spijtig dat SG niet in zijn naamtopic kan reageren.
Ik had een goede reactie, maar toen was hij al geslot.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef aight1 het volgende:
[..]
Spijtig dat je mijn reactie negeerde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |