Graag alleen serieuze reacties, klagen mag in KLB en onzin mag je in ONZ kwijtquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:32 schreef strikeforce het volgende:
Beetje duur voor de beperkingen van je toetsenbord....
Staat genoteerd, al vind ik het te weinig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:36 schreef CTRALTDLT het volgende:
Wil hem voor 90 euro inclusief wel overnemen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Graag alleen serieuze reacties, klagen mag in KLB en onzin mag je in ONZ kwijt
Dank, zeker een fijne laptop om mee te werken. Heb nu een computer er bij gekocht, dus is eigk wat overbodig.quote:
natuurlijk komt dat door gebruikersgeweldquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:32 schreef Archont het volgende:
Hoe komt het dat de toetsen eraf zijn????
Heb evt wel intresse, maar toetsen die loskomen is niet iets dat veel gebeurt, zelfs op 6 jaar oude dells heb ik dat nog maar 1 keer gezien, en dat kwam wegens gebuikers-"geweld"
quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:34 schreef Roellie80 het volgende:
[..]
natuurlijk komt dat door gebruikersgeweld
Ik heb dezelfde gehad en er zitten hele slappe toetsjes op, 1x had ik een krantje op mijn tobo liggen, ik wil die er af pakken en omdat een zijkant van dat krantje tussen de toetsen bleef hangen kwamen er gelijk 3 toetsen afquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:32 schreef Archont het volgende:
Hoe komt het dat de toetsen eraf zijn????
Heb evt wel intresse, maar toetsen die loskomen is niet iets dat veel gebeurt, zelfs op 6 jaar oude dells heb ik dat nog maar 1 keer gezien, en dat kwam wegens gebuikers-"geweld"
Die klik je er gelukkig zo weer opquote:Op donderdag 4 februari 2010 16:39 schreef AskBrad het volgende:
Zijn die toetsen er weer op te maken als je ze hebt?
Ach er stond alleen een verwijzing naar een US keyboard in die goedkoper is dan dat jouw OP beweert, maar ik post het verder niet meer want ja anders wordt het weer weggehaaldquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:29 schreef MdMa98 het volgende:
he verdorie nu wil ik net lezen wat er heeft gestaan haha!
oja die inderdaad, ach weet je, we weten allemaal hoe de meeste fokkers kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ach er stond alleen een verwijzing naar een US keyboard in die goedkoper is dan dat jouw OP beweert, maar ik post het verder niet meer want ja anders wordt het weer weggehaald
hey hey hey, ik gaf je alleen maar een free kick (I returned the favourquote:Op woensdag 17 februari 2010 20:47 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
oja die inderdaad, ach weet je, we weten allemaal hoe de meeste fokkers kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |