En het is supersnel. En de beste eBook implementatie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:43 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Het enige positieve gaat over het scherm.
er zit gewoon een USB sync kabel bij, dus wat dat betreft gaat allles hetzelfde zoals bij een iPhone/iPodquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef Desmonkey het volgende:
Ik zie geen usb, lastig als je iets wil uitprinten of itunes library wil overzetten ofzo.
Zit een Dockconnector bij, werkt net zoals de iPod/iPhone..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:46 schreef Desmonkey het volgende:
Ik zie geen usb, lastig als je iets wil uitprinten of itunes library wil overzetten ofzo.
Ja een sync kabel, maar stel dat je on-the-go iets wil uitprinten en daar staat dan een printer met een usb kabel. Hoe moet je die zonder dock dan in je iPad inpluggen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:47 schreef senderrr het volgende:
[..]
er zit gewoon een USB sync kabel bij, dus wat dat betreft gaat allles hetzelfde zoals bij een iPhone/iPod
Waarom uitprinten, als je het ook als A4-formaat als PDF op je display kan tonen. Scheelt weer papier. En als het echt moet dan printen ze het maar zelf uit. ik zie alle docenten en studenten op Stanford met die dinger lopen, kwestie van swipen om het naar een andere persoon te sturen. De toekomst is geen papier meer gebruiken!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ja een sync kabel, maar stel dat je on-the-go iets wil uitprinten en daar staat dan een printer met een usb kabel. Hoe moet je die dan in je iPad inpluggen?
Waarom uitprinten? Omdat veel mensen dat ook willen. Mensen hebben in bepaalde situaties vaak ook voorkeur voor papier ipv dat ze alles weer moeten uitpakken uit hun tassenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom uitprinten, als je het ook als A4-formaat als PDF op je display kan tonen. Scheelt weer papier. En als het echt moet dan printen ze het maar zelf uit. ik zie alle docenten en studenten op Stanford met die dinger lopen, kwestie van swipen om het naar een andere persoon te sturen. De toekomst is geen papier meer gebruiken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |