Ook dat natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus als je nog een klusser nodig hebt weet je wie je moet bellen
Daniel Merriweather zong er een liedje over.....quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk
Red's muren weten er alles van
Als je met beter bedoeld of ik enigszins buikpijn heb van de spanning: jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
He Etsie, voel je je alweer wat beter?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Dus als je nog een klusser nodig hebt weet je wie je moet bellen
Ik heb dat ding in mijn handen gehad en die knik onderaan voelt gekquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga met m'n nieuwe aanwinst stoeien
[ afbeelding ]
Twee zijn er zwanger geworden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
Hmmm de eetgroep is uitgebreid naar 10
Whehehe nee, ik heb gewoon rond ge-smstquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Twee zijn er zwanger geworden?
Ik heb niks gehadquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:11 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe nee, ik heb gewoon rond ge-smst
Er zit weinig koshers tussenquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
dat is nog geen reden om mij niet uit te nodigen
Tja, het is mijn keuken nietquote:
Nice!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga met m'n nieuwe aanwinst stoeien
[ afbeelding ]
Dan neem je nu toch een jaar sim-only? Of je geeft de nieuwe telefoon aan Wiebelquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:17 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nice!
Ik mag ook weer een nieuwe telefoon uitzoeken. Lekker onzinnig, ik heb de mijne net een jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |