Wat? Dus wat je ook stemt, nergens voor nodig want 3fm kiest zelf welke plaat waar staat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Lijkt erop dat 3fm het zo hoog wou hebben, je weet 3fm bepaald de volgorde
Ik ga naar Acda en de Munnik in het concertgebouw met Metropole orkest dat is pas vetquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:28 schreef Piles het volgende:Blauwe Ruis
Ik hoop nog steeds dat er een keer een Blof-concert komt met oude nummers
Het heeft NIETS met muziek te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef Bryze het volgende:
[..]
Lijkt erop dat mensen hem zo leuk vinden dat ze er op stemmen.
was dat niet 12 februari ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef Sirolf het volgende:
Ah, binnenkort dus Ryan Shaw in Ekstra Weekend!
Het is muzikaal idd niet het beste decennium geweestquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Over het algemeen waren de jaren 0 dus gewoon niet zo leuk![]()
Of ik word oud.
Of allebei
Jaren 80 waren het bestquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het is muzikaal idd niet het beste decennium geweest
Als ze deze lijst nog een serieus willen doen, moeten ze een maximum van één keer stemmen per artiest hanteren. Dat doen ze bij andere lijsten toch ook of niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:46 schreef alors het volgende:
Dat zijn gewoon paupers van fansites zonder leven die alleen maar één artiest invullen![]()
Ik zou me ook schamen omdat te vertellen.
Helemaal mee eens, word de lijst volgens mij alleen maar leuker van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ze deze lijst nog een serieus willen doen, moeten ze een maximum van één keer stemmen per artiest hanteren. Dat doen ze bij andere lijsten toch ook of niet?
Bij de lijsten van Veronica mag je ook dezelfde artiest zovaak als je wiltquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als ze deze lijst nog een serieus willen doen, moeten ze een maximum van één keer stemmen per artiest hanteren. Dat doen ze bij andere lijsten toch ook of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |