Belooft niet veel goeds als de man verantwoordelijk voor de marketing en promotie/prijsbeleid nu directeur wordt..quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:41 schreef Peterselieman het volgende:
De eerste koppen zijn gerold bij NS LowSpeed
[..]
http://www.bndestem.nl/al(...)e-functie-bij-NS.ece
Volgens mij reis ik het meest verrassende rondje van Nederland..quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Waarom rijdt er tussen Apeldoorn en Enschede zoveel materieel?
-ICM(m)
-Mat 64
-VIRM
-SGM(m)
Is dit puur omdat ze in het westen SGM(m)'s nog nodig hebben?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:38 schreef RubenK het volgende:
Schijnbaar wordt er verwacht dat je 2 minuten voor vertrek wanneer de OV-chipkaart lezers op de perrons allemaal buiten werking zijn, dat je nog even snel naar de automaat moet rennen om een fysiek kaartje te kopenHup, weer 52 euro weg
Mazzeltje geweest.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:18 schreef dennistd het volgende:
De IVW heeft ook weer een nieuw onderzoek gepubliceerd, deze keer een incident van vorig jaar waarbij een trein met 100kmh ging roestrijden over 40kmh-wissels: http://www.ivw.nl/Images/(...)rk_tcm247-272059.pdf
De logica er achter is dat wanneer HUN apparatuur kapot is, dat ik daar niet voor hoef op te draaien logischerwijs!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef greavy het volgende:
[..]
![]()
![]()
trein
Het is wel stom, maar er zit logica achter.. Zwart rijden mag niet![]()
Alhoewel er genoeg HC's niet controleren
Zolang het nog kan heeft dat ALTIJD de voorkeur idd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:26 schreef Socios het volgende:
Reis dan ook niet met een OV-chipkaart maar met gewone treinkaartjes.
Dankjewel NS.quote:Met veel plezier laat ik u weten dat uw gratis internetstick van T-Mobile, inclusief ¤ 2,50 internettegoed (¤ 7,50 na registratie), binnen enkele dagen op uw zakelijke adres afgeleverd wordt
Het is ProRail toch mooi gelukt om dagelijks een storing op arnhem - winterswijk te krijgenquote:Sein- en overwegstoring Zevenaar - Doetinchem
Tussen Zevenaar en Doetinchem moeten reizigers rekening houden met een vertraging van 30 tot 45 minuten. Door een sein- en overwegstoring rijden er tussen Zevenaar en Doetinchem geen treinen maar bussen.
Dit rapport heeft er ruim 11 maanden over gedaan, ik zou zeggen: heb nog ff geduld.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wacht op het IVW rapport over Barendrecht
Sinds wanneer hebben meisjes van 17 een zakelijk adres?quote:
Het is één van de vier hoofdsporen die daar ligt, het meest westelijke.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:58 schreef James1988 het volgende:
Ik denk vanwege te weinig capaciteit op de weg, en is het een uitwijk- of rangeerspoor? Geen idee eigenlijk...
Het is een proefstuk voor ballastloos spoor, daarom lijkt het alsof het in asfalt ligt. Waarom er weinig treinen overheen gaan, weet ik niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:03 schreef Peterselieman het volgende:
spoor 1 alleen voor goederen en af en toe stoppers?
Eergisteren:quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef greavy het volgende:
[..]
![]()
![]()
trein
Het is wel stom, maar er zit logica achter.. Zwart rijden mag niet![]()
Alhoewel er genoeg HC's niet controleren
Houten? Amsterdam Bijlmer? de noordertunnel van Utrecht CS? als ik daar iets niet tegenkom is het wel een batterij aan chippaaltjes. die kaart gebruiken kost me bij die stations gewoon te veel moeite. ik begrijp echt niet waarom ze niet gewoon naast iedere stempelpaal zo'n chipkastje hangen? Die staan tenminste op logische plaatsen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:51 schreef James1988 het volgende:
Ik kom ook langs een flinke batterij aan paaltjes, dat scheelt ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |