Daar rijdt toch alleen maar bij uitzondering wat? Werkzaamheden en zo?quote:Op zondag 31 januari 2010 02:09 schreef Socios het volgende:
Heb er een keer speciaal een dag voor uitgetrokken om al die kutboogjes af te leggen.
Daar was wel weer een weerlegging voor geloof ik. Want ja, is het ook genoeg als je alle stations aandoet? Misschien wel. Afdwingen dat je bijvoorbeeld van een viersporig baanvak alle vier de sporen bereist kun je sowieso niet. En waar leg je dan de grens?quote:Op zondag 31 januari 2010 02:56 schreef Socios het volgende:
Als er volgens de dienstregeling treinen rijden, hoort het erbij, ja.
Nee, en ik mis ook nog het Akzo-lijntje, Delden-Servo, Almelo Bedrijvenpark, Coevorden-Coevorden Heege, Zuidbroek-Veendam, Amsterdam Westhaven, Corus, Heemstede-Bloemendaal via Haarlem Kruis, Rotterdamse Haven, en ga nog maar even verder...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
hebben jullie ook Weert-Budel, de zinkfabriek en Moerdijk gedaan dan?
Ik weet het ook niet precies meer, is vier jaar geleden heaquote:Op zondag 31 januari 2010 03:14 schreef Socios het volgende:
Als er een (rechtstreeks) spoortje ligt tussen twee stations moet het bereden worden, hoe moeilijk kun je het maken?
Wordt het niet eens tijd voor een ander Rondje-NL?quote:Op zondag 31 januari 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet precies meer, is vier jaar geleden hea
Ja. Ik heb nog wel een leuk ideequote:Op zondag 31 januari 2010 12:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd voor een ander Rondje-NL?
Gewoon doenquote:Op zondag 31 januari 2010 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
och je kunt zo veel bedenken natuurlijk:Rondje provinciehoofdsteden Benelux Zoveel mogelijk verschillende vervoerders binnen 24 uur Alle hoeken van het land
Maar wat me echt leuk lijkt om te organiseren Is Enkhuizen - Stavoren - Enkhuizen. Twee teams: Het ene team gaat zaterdam met de treain van Enkhuizen naar Stavoren, het andere team met de waterfiets. Overnachten in Stavoren, zondag terugPrijsje voor de snelste totaaltijd, prijsje voor de snelste waterfietstijd, zoiets
Weet alleen niet of het mag, zomaar het IJsselmeer oversteken per waterfiets (incl support vessel met medical assistance etc. )
Mag wel, maar je moet wel in konvooi.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Weet alleen niet of het mag, zomaar het IJsselmeer oversteken per waterfiets (incl support vessel met medical assistance etc. )
Dacht dat het IJsselmeer maar 4 meter diep is, in de zomer is het rustig en kalm water. Lijkt me alleen vrij vermoeiend denk trouwens dat de waterfiets sneller isquote:Op zondag 31 januari 2010 15:37 schreef Socios het volgende:
[..]
Mag wel, maar je moet wel in konvooi.
Lijkt iets te veel op wat we al gedaan hebben hequote:Op zondag 31 januari 2010 16:22 schreef Peter het volgende:
Of een soort trein-elfstedentocht door Nederland? Overal een stempel uit de stempelautomaat halen en dan in elke provincie-hoofdstad, of juist het kleinste stationnetje per provincie (dat laatste lijkt me nog lastiger te plannen)? Starten en eindigen in Utrecht als 12e provincie.
In teamverband, strijden tegen andere teams?
Een treingerelateerde opdracht doen in zo'n plaats niet wat?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lijkt iets te veel op wat we al gedaan hebben he
Waterfietsen kan heel snel gaan hoor, je hebt ook een soort surfboards met trapaandrijving waarmee je 12 km/h kunt halen. Dan ben je in 2 uur over
Dan is er meer ruimte voor mensen die het wel leuk vinden / het nog niet gedaan hebbenquote:Op zondag 31 januari 2010 21:00 schreef Zug-Chef het volgende:
Tja... Rondje Nederland en dergelijke acties... Dat was iets eenmaligs. Zulke dingen zijn een keer leuk, daarna blijft het een herhaling. Ik zal dan ook zelf persoonlijk nooit mee doen met dat soort acties. Het zal niet zo leuk / bijzonder worden als toen in 2006, wat voor ander soort van wedstrijd het ook wordt.
Daar heb je gelijk in, maar zolang het SLT niet goed afgeleverd is, en de T'tjes nog nodig blijven wegens materieel tekort, blijft het zeker rijden.quote:Op zondag 31 januari 2010 22:21 schreef RubenK het volgende:
Vanavond dik een uur in een Plan T gezetenZal toch een van de laatste keren zijn aangezien ze dat spul aan het uitfaseren zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |