quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
One Of These Days I'm Going To Cut You Into Little Pieces!!!![]()
David Gilmour zelf vond het wel grappig anders. Sterker, hij nodigde de zanger van de SS (quote:
Mehehe, wat een tactische manier om te zeggen dat iemand met zijn tengels van je muziek af moet blijvenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
David Gilmour zelf vond het wel grappig anders. Sterker, hij nodigde de zanger van de SS () uit om het een keer samen op het podium te zingen.
Daar kwam hij later weer van terug. En toen... nu moet ik even zoeken..
Ah, hier
“Het is net alsof je snoep van een kind afpakt”, aldus de teleurgestelde Shears. “Toen David Gilmour mijn manager belde met de vraag of ik Comfortably Numb met hen wilde zingen, was ik uiteraard in de wolken. Ik zing dat nummer al de helft van mijn leven, en neem van mij aan dat ik dat verdomd goed kan. Maar goed, ik ben uiteraard extra gaan oefenen zodat het optreden perfect zou gaan, en dan besluiten ze de dag voor het optreden dat er geen gasten mee mogen doen. Ze hebben me gedumpt! Klootzakken! Dat is het ergste wat je met iemand kan doen, ik haat ze!”
Hoe mooi was dat dan, de hele band na een kwart eeuw ruzie weer bij elkaar, op Live8, en dat nummer spelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe, wat een tactische manier om te zeggen dat iemand met zijn tengels van je muziek af moet blijven![]()
Nee, maar, Comfortably Numb is mijn liefste liedje, daar moeten ze gewoon geen coverts van maken
Ik heb het niet live gezienquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe mooi was dat dan, de hele band na een kwart eeuw ruzie weer bij elkaar, op Live8, en dat nummer spelen.![]()
Of moest je toen werken.
Nu ben je weer tof.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef Copycat het volgende:
Scheelt het dat ik Pink Floyd ooit live heb gezien?
Je hebt nog 9:15 voordat Shine On You Crazy Diamond afgelopen is en ik jouw linkje ga aanklikken. Wil je nog wat zeggen in deze paar laatste hetero minuten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
Jullie zullen me wel gay vinden, maar ik vind dit zo'n fantastisch nummer, hoe harder hoe beter:
Als het nog mét Waters was, is dat heel erg cool.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef Copycat het volgende:
Scheelt het dat ik Pink Floyd ooit live heb gezien?
I can hear the beat of a different drumquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt nog 9:15 voordat Shine On You Crazy Diamond afgelopen is en ik jouw linkje ga aanklikken. Wil je nog wat zeggen in deze paar laatste hetero minuten?
Live met Syd er nog bij is natuurlijk nog iets vetterquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het nog mét Waters was, is dat heel erg cool.![]()
Die concerten ergens eind jaren 80 en begin jaren 90, in een volle Kuip of Goffertpark, mwahh..
Erna, in de Kuip en ik vond het ook mwoahquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:47 schreef Gert het volgende:
Als het nog mét Waters was, is dat heel erg cool.![]()
Die concerten ergens eind jaren 80 en begin jaren 90, in een volle Kuip of Goffertpark, mwahh..
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
Jullie zullen me wel gay vinden, maar ik vind dit zo'n fantastisch nummer, hoe harder hoe beter:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:54 schreef Laysa het volgende:
Dankzij Kally anders had ik weer een nacht wakker gelegen![]()
Wat hij zegt.quote:
Zullen we een tijdmachine kopen en dat gaan doen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Live met Syd er nog bij is natuurlijk nog iets vetter
Ik deed mn ogen open om 3 uur en toen moest ik hier aan denken...kwam dus niet meer op de naam van de band of titelsongquote:
Jo, en dan op de "terugweg" nog een keer naar de Meetquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Zullen we een tijdmachine kopen en dat gaan doen?![]()
Zit een oude 'a state of trance' te luisteren (staan alle 111 op youtube), daar worden weinig mensen vrolijk vanquote:
Give me!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit een oude 'a state of trance' te luisteren (staan alle 111 op youtube), daar worden weinig mensen vrolijk van.
Whoehoe ...ondertussen afwassenquote:
Weinig? Da's toch rete commercieel!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zit een oude 'a state of trance' te luisteren (staan alle 111 op youtube), daar worden weinig mensen vrolijk van.
Ja klopt, maar ik bedoel de mensen hier. Met dat laatste argument, dus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:10 schreef Gert het volgende:
Weinig? Da's toch rete commercieel!
Ik vind het zelfs te glad, heb liever een tikkie obscuurder.
Eens! Ik vind het niet om aan te horen. Afblijven van dat nummerquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe, wat een tactische manier om te zeggen dat iemand met zijn tengels van je muziek af moet blijven![]()
Nee, maar, Comfortably Numb is mijn liefste liedje, daar moeten ze gewoon geen coverts van maken
Als je nou een half uurtje wacht doen we het samen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Één peuk nog en dan ga ik afwassen, beloofd
Owraidie. Maar die oudejaarsmix laatst van Armin van B. had ik wél in 5 minuten binnen met m'n nieuwe abo, dat was weer kicken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ik bedoel de mensen hier. Met dat laatste argument, dus.
Dus toch wat geleerd bij die duitsers.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
En dat, mijn lieve kindertjes, wil je niet bij ome IaN.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:33 schreef Ian_Nick het volgende:
En Gert en Teun lief spelen anders moeten jullie in de Naughty Corner.
En dat, mijn lieve kindertjes, wil je niet bij ome IaN.
owwww altijd lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Zo, normaal heb ik hem al achter de rug en nu nog tegoed.
Mijn vrije dag, morgen
die verwacht ik dan ook geenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is weer eens wat anders dan een baby
Alweer?! Vorige week ook alquote:
En jij hebt vrijdag een gesprek bij het kinderdagverblijf, terugleeshomo die ik er soms ben.quote:
ik kan het hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alweer?! Vorige week ook al![]()
Plak je de zooi meteen op je reet?
Om overblijfjuf te worden....een paar uurtjes per week...het levert me wel geld op...en vanuit daar kan ik misschien mezelf laten omscholen...wie weet wat de toekomst brengt....quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En jij hebt vrijdag een gesprek bij het kinderdagverblijf, terugleeshomo die ik er soms ben.
Wat is je plan?
Sla, voor de vitamientjesquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
Kapsalon = friet met shoarma en wat nog meer?
* remlof heeft ook honger
Ah klinkt goed. Ik weet opeens wat ik vanavond ga etenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sla, voor de vitamientjes![]()
Knoflooksaus en gesmolten kaas
Kaas, salade en sausquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:07 schreef remlof het volgende:
Kapsalon = friet met shoarma en wat nog meer?
* remlof heeft ook honger
Dat klinkt leuk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Om overblijfjuf te worden....een paar uurtjes per week...het levert me wel geld op...en vanuit daar kan ik misschien mezelf laten omscholen...wie weet wat de toekomst brengt....
Eet smakelijk alvastquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah klinkt goed. Ik weet opeens wat ik vanavond ga eten
geen idee dat hoor ik vrijdagquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk!
Ga je dan tussen de middag naar een basisschool ofzo om daar te overblijfjuffen of je op het kdv?
Spannend hoor, ik ben benieuwd voor je en het lijkt me allebei leuk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
geen idee dat hoor ik vrijdag...Hoop ik
Thanxquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend hoor, ik ben benieuwd voor je en het lijkt me allebei leuk.
Succes alvast!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef D. het volgende:
Oja, hij was weer lekker
En heb ook nog een heel deel met kipdöner/cocktailsaus gehad
ik sla dit weekend maar ff overquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
....dit weekend denk ik ook maar weer
Daar was ik allang klaar mee hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:58 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan...dus het afvalplan is van de baan?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was tevreden
En nu mag het er weer aan dus
Boek van King nog neem ik aan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
teevee kijken en boek lezen...kom af en toe lurken hier![]()
Die ligt even aan de kant....quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:08 schreef D. het volgende:
[..]
Boek van King nog neem ik aan?
Ik heb 7 films binnen, moet nog een keuze maken welke ik ga kijken. en of ik ga kijken
Ik weet niet hoe jij denkt over radiopiraten uit de jaren 70quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:12 schreef Coos het volgende:
Zat heel even naar studio Vlemmix te kijken.![]()
Niveau van een radiopiraat uit de zaren zeventig!
Mijn smiley achter die zin zegt genoeg dacht ik zo!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij denkt over radiopiraten uit de jaren 70
Maar voor de duidelijkheid: ik heb het niet over de groten zoals veronica en bv radio noordzee maar over paupers die in hun achterkamertje en vanaf hun woonwagenkamp de ether vervuilden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:16 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijn smiley achter die zin zegt genoeg dacht ik zo!
Maar dat Vlemmix van woonwagenkampniveau is is toch niets nieuws?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar voor de duidelijkheid: ik heb het niet over de groten zoals veronica en bv radio noordzee maar over paupers die in hun achterkamertje en vanaf hun woonwagenkamp de ether vervuilden.
Volgens buienradar kunnen wij over een uurtje ook neerslag verwachtenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Ijzel hier en niet zo weinig
Heb net ff naar de cam van Amsterdam gekeken maar daar regent het nu.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens buienradar kunnen wij over een uurtje ook neerslag verwachten
IJzel hoeft voor mij dan weer niet per se
Ik keek net ook ffquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb net ff naar de cam van Amsterdam gekeken maar daar regent het nu.
Graag gedaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:01 schreef remlof het volgende:
Bedankt voor de tip D., dat was lekkah![]()
ik slaap nooit uitquote:
9.00 uur vind ik eigenlijk wel uitslapen. Ik heb iig geen wekker morgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef D. het volgende:
[..]
ik slaap nooit uit
Op de dagen dat de wekker niet gaat ben ik nog altijd rond 9 uur op, ook als ik er pas om 5 uur in lig
Heb je ijzel?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:24 schreef Noek het volgende:
En glad jongen! Het is hier spekglad. Normaal gesproken doe ik er 3 minuten over om thuis te komen, nu wel 4,5 minuten!
De wekker gaat om 6:50u weerquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:20 schreef Noek het volgende:
[..]
9.00 uur vind ik eigenlijk wel uitslapen. Ik heb iig geen wekker morgen.![]()
Maar uitslapen hoeft niet eens als je daarna niks hoeft. Dat is ZO lekker!
Wat ook lekker is, met een schoon lijf in een schoon bed stappen. Dat is hot!
Hier NOG eerder! Om 17.00 uur al. We win!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:31 schreef remlof het volgende:
Hier ook ijzel, was om 8 uur al spiegelglad
Ik ben er uit geweest om een frietje kapsalon te halen, maar was te glad om te lopen dus heb ik de auto gepaktquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:33 schreef Noek het volgende:
[..]
Hier NOG eerder! Om 17.00 uur al. We win!![]()
Lekker binnen blijven, mofje. Straks breek je nog een arm!
Welke is het?quote:
Ja, snap ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben er uit geweest om een frietje kapsalon te halen, maar was te glad om te lopen dus heb ik de auto gepakt
Ja ja stoer hoor. In het echt gaat dat vast niet zo soepel.quote:
Eh nee, ik heb al paar keer geprobeerd te bestellen als het glad is, krijg ik "u moet wel komen halen want scooters rijden niet, is te glad"quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, snap ik.Ik ben sowieso de doodsteek voor de ijsbeer en dat vind ik oprecht kut voor ze.
Nou, aan jou hebben ze ook geen hol. Maar daar in die grote boze stad komen ze dat toch brengen! Wat loop jij nu moeilijk de ijsberen te doden dan. Laat die scooters dat toch doen!
Wat een rotzaakquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Eh nee, ik heb al paar keer geprobeerd te bestellen als het glad is, krijg ik "u moet wel komen halen want scooters rijden niet, is te glad"!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Van het voorhoofd van die dwerg bij Jaap
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja ja stoer hoor. In het echt gaat dat vast niet zo soepel.
Hoe is het met ons armpje vandaag?
En het Seattle van Brabant-Oost ook, als het aan "De Vlem" ligt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bert heeft ook een monorail![]()
[ afbeelding ]
Vanavond even, omdat ik de COS las en dacht dat er een relletje aan zat te komenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef Noek het volgende:
[..]
! Jij kijkt naar de streams?
Dees, jij ook?
Oh!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]Dat waren de elf Feyenoordspelers!
En 't is maar niks hoor! Ik zou d'r gewoon vijf hele minuten voor uittrekken de volgende keer!
Ik heb de eerste zin 10 x gelezen, de laatste 5 x hardop en toen begreep ik het nog niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef Gert het volgende:
[..]
En het Seattle van Brabant-Oost ook, als het aan "De Vlem" ligt.
Je hoeft die zin verder niet te begrijpen hoor,. dat betekent niet dat je dan simpel bent of zo.
Die spieren!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh!
Maar hoe is het echt met je arm?
Goed hè, je krijgt de groeten!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Die spieren!![]()
Dat scheurtje in het bot fuckt maar op, die voel ik niet.
Hoe is het met jouw benen? Gewoon zomaar hoor.
Nee joh, dit kost geen reet, die gaan nog wel effe door.quote:
Jij kijkt overdag zelfs streamsquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee joh, dit kost geen reet, die gaan nog wel effe door.
Vanochtend presenteerde Johan "de ontbijtshow". Hij liet zijn telefoon "tijdens de uitzending" aan staan want er zou misschien nog een gast komen. Die kwam niet, en belde niet. Dus daar zat Johan dan, in zijn eentje. Met een flinke koffievlek in zijn shirt.
Laat Gert maar schuiven.quote:
En het boodschappenspelquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Laat Gert maar schuiven.
Hoe laat begint de ontbijtshow en doen ze dan ook metamorfosiseren? Net als bij Mireille en Hans?
Ooooh, dat was pas leuk. Mari en zo'n knipbeweging. Ik mis ze!
Groeten terug! Van alle twee even hartelijk?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:53 schreef Noek het volgende:
[..]
Goed hè, je krijgt de groeten!![]()
Je weet zeker dat die spieren wel heel zijn hè?
Weet ik nog niet, vrijdag ophalen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef Noek het volgende:
[..]
Je nieuwe tattoo.Is de taart goed gelukt?
Laatste dag?
Wat heb je dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Groeten terug! Van alle twee even hartelijk?![]()
Nee weet ik niet zeker of die heel zijn, maar ze hebben in het ziekenhuis wel lopen voelen. En maandag op controle dus als het dan nog zo is als nu, geef ik dat wel aan.
Of bel morgen maar even voor de zekerheid. Of open eerst een topic in LIF en dan na 25 keer te hebben gelezen dat je naar een dokter moet, ga je naar een dokter. Ké?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef Gert het volgende:
[..]
Groeten terug! Van alle twee even hartelijk?![]()
Nee weet ik niet zeker of die heel zijn, maar ze hebben in het ziekenhuis wel lopen voelen. En maandag op controle dus als het dan nog zo is als nu, geef ik dat wel aan.
Dat meen je niet? Is het echt alleen een gevoel of pik je signalen op met je radar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:00 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, vrijdag ophalen.
Dan houd ik mn afscheidsparty.
Zaterdag laatste dag.
Volgens mij mag ik niet terug over 3 maand.
Heb ik zo het gevoel
Nee ik lees de updates!quote:
Gevoel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:03 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat meen je niet? Is het echt alleen een gevoel of pik je signalen op met je radar?
Kut, vaak klopt dat wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Gevoel.
Ik weet het niet zeker maar ik denk het.
Mijn arm ligt er zowat af!!! Het hangt nog met zo'n draadje aan de romp.quote:
En ik was alleen in shock. Ik lachte niet eens. Zelfs nu niet, vind het zo kei zielig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn arm ligt er zowat af!!! Het hangt nog met zo'n draadje aan de romp.![]()
O nee, slechts een scheurtje in het bot. Alleen wel waar wat spier-aanhechtingen zitten dus het is wat gevoelig.
Ik deed voor hoe ik iemand met een ninja-move zou vloeren, op gladde laarzen in de sneeuw, en flikkerde toen jammerlijk en genant op m'n bek.![]()
Ja zelfs dat weet ik niet!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef Noek het volgende:
[..]
Kut, vaak klopt dat wel.
Hoor je het deze week?
Het is echt niet zo zielig, zulke dingen gebeuren toch af en toe en het gaat wel weer over! Ik kan er achteraf toch wel om lachen. Zo -->quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:15 schreef Noek het volgende:
[..]
En ik was alleen in shock. Ik lachte niet eens. Zelfs nu niet, vind het zo kei zielig.
Is het een idee om morgen zelf naar hem toe te stappen en hem te vragen wat er gaat gebeuren met de mededeling dat hartstikke graag terug wil komen omdat je het erg leuk werk vindt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja zelfs dat weet ik niet!
Ik zou het vorige week horen, niet dus.
Nu deze week, maar ik ben er alleen vrijdag en zaterdag nog.
Ik heb eigenlijk de hoop een beetje opgegeven.
Als iemand echt wil dat ik blijf, of terug kom, zorg je toch dat je er vaart achter zet?
Ah ja get. Met zo'n draadje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Mijn arm ligt er zowat af!!! Het hangt nog met zo'n draadje aan de romp.![]()
O nee, slechts een scheurtje in het bot. Alleen wel waar wat spier-aanhechtingen zitten dus het is wat gevoelig.
Ik deed voor hoe ik iemand met een ninja-move zou vloeren, op gladde laarzen in de sneeuw, en flikkerde toen jammerlijk en genant op m'n bek.![]()
Waarom denk je dat je niet meer terug mag komen dan? Alleen gevoel, of ook aanwijzingen? Want de dikke deur vindt je top immerts!
O ik dacht dat die inmiddels óók wel door had dat je je werk gewoon héél goed doet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef CarOnline het volgende:
Mede omdat de directeur nogal een tunnelvisie heeft en mij zich alleen herinnert als diegene die niet op Huishoud wil werken. Dat ik me daarvoor en daarna bijna letterlijk de tering heb gewerkt telt op een of andere manier niet mee
Stap er dan maar op af. Verzamel al het lef wat je in je hebt en vraag het.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja zelfs dat weet ik niet!
Ik zou het vorige week horen, niet dus.
Nu deze week, maar ik ben er alleen vrijdag en zaterdag nog.
Ik heb eigenlijk de hoop een beetje opgegeven.
Als iemand echt wil dat ik blijf, of terug kom, zorg je toch dat je er vaart achter zet?
Denk ik dan. Maar ja. Ik heb gewoon dat gevoel.
Mede omdat de directeur nogal een tunnelvisie heeft en mij zich alleen herinnert als diegene die niet op Huishoud wil werken. Dat ik me daarvoor en daarna bijna letterlijk de tering heb gewerkt telt op een of andere manier niet mee
Ah rot op, 100 meter. Wat een stomme tent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Het is echt niet zo zielig, zulke dingen gebeuren toch af en toe en het gaat wel weer over! Ik kan er achteraf toch wel om lachen. Zo -->![]()
En dan eerst die "rechtbank" al niet vinden (heb het nog effe opgezocht, het was nog één straat verder, hooguit 100 meter).
Sorry voor de shock!En goed dat je er was, want anders had ik vast nog veel langer zitten jammeren.
Morgen ben ik vrij maar ik heb het bijna elke dag aangekaart.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is het een idee om morgen zelf naar hem toe te stappen en hem te vragen wat er gaat gebeuren met de mededeling dat hartstikke graag terug wil komen omdat je het erg leuk werk vindt?
Beter laat ik me daar maar niet over uitquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef Gert het volgende:
[..]
O ik dacht dat die inmiddels óók wel door had dat je je werk gewoon héél goed doet?
Of is dat alleen de afdelings-chef?
Nou ja, je hebt het nu niet meer in de hand verder. in ieder geval even lekker vrij zijn dadelijk.En dan op zoek naar wat anders. Mocht je nog wat horen deze week is het meegenomen dus, je rekent er al niet meer op.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef Noek het volgende:
En was je haar daarna echt fucked up geweest. Dankzij mij vindt Ian je een baas.![]()
Een baan verliezen voelt alsof je afgedankt wordt. Een leuke baan verliezen is waardeloos. Als je wat dichter in de buurt van Utrecht woonde, dan kon ik misschien wel een klein kruiwagentje voor je zijn. Er gaat bij ons een directie secretaresse weg, een relaxte baan wel, halve dagen internetten volgens mij. Maar goed, daar heb je nu niets aanquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Morgen ben ik vrij maar ik heb het bijna elke dag aangekaart.
Het zal ook wel gebeuren, dat gesprek, maar ik geloof dat ik nu pas de teleurstelling voel die ik eerder nog niet had.
Dat het straks echt voorbij is en dat ik mijn oh zo leuke en geliefde baantje kwijt ben.
Dat het echt afgelopen is. Dat ik gewoon na anderhalf jaar niks heb opgebouwd, gewoon, contract over, wegwezen. Zelfs al mag ik na 3 maanden terug komen. 't Voelt toch wat vervelend.
Nite Noek!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef Noek het volgende:
Met een schoon lijf in een schoon bed. Hot!![]()
Gert, go see the doctor!![]()
CarO, sterkte kiddo!Het is beyond vervelend.
"wat".quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Dat ik gewoon na anderhalf jaar niks heb opgebouwd, gewoon, contract over, wegwezen. Zelfs al mag ik na 3 maanden terug komen. 't Voelt toch wat vervelend.
Haha nee, iets dichterbij is al een eind hier vandaanquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een baan verliezen voelt alsof je afgedankt wordt. Een leuke baan verliezen is waardeloos. Als je wat dichter in de buurt van Utrecht woonde, dan kon ik misschien wel een klein kruiwagentje voor je zijn. Er gaat bij ons een directie secretaresse weg, een relaxte baan wel, halve dagen internetten volgens mij. Maar goed, daar heb je nu niets aan
Ja, 'wat'.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef Gert het volgende:
[..]
"wat".
Vooral omdat iedereen op de werkvloer je een topper vindt, én je het leuk werk vindt. Dus dan zou je zeggen: kat in 't bakkie. En nu is het dus blijkbaar iets van een directeur die jou niet moet of zo, en er schijt aan heeft dat ie daarmee een gewaardeerde kracht weggooit en nog maar moet zien wat hij er voor terugkrijgt.
Nou ja. Eerst lekker vakantie. Recht op ook. En dan maar eens verder kijken. Aanbevelingsbrief regelen nog even? Als je dit type werk leuk vindt, kan dat lijkt mij zeker helpen bij het vinden van soortgelijk werk.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, 'wat'.
Ik heb me er geen moment echt héél vervelend van gevoeld, (niet zoals de vorige keer, toen was ik echt een week van de kaart) ook omdat het nog zo lang duurde, had de hele maand Januari nog werk en ik toch wel heel erg uitzie naar even thuis zijn.
Maar ik geloof dat er sinds vanavond hier een dipje om de hoek komt kijken.
Gaat wel weer over, maar t zit er wel. Ook omdat me langzaam maar zeker het gevoel bekruipt dat ik niet terug kan en dan moet ik wéér opnieuw beginnen.
Aanbevelingsbrief ga ik zeker vragen, dat zal geen probleem zijn denk ik.
Ja, daar werkte ik 14 jaar en dat kwam echt als een donderslag bij heldere hemel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou de vorige keer was je zéker veel downer. Daar werkte je toen écht al een eeuwigheid toch, en je had nog geen "ontslag-ervaring" Maar deze baan was veel leuker, en die heb je gewoon daarna weer gevonden! Dus dat mag best wat hoop geven.Al is het ook weer logisch dat je nu een beetje begint te dippen omdat het einde van deze baan aanstaande is. Tenzij... nou ja. Afwachten dus, en ondertussen naar iets nieuws zoeken na een tijdje lekker vrij zijn.
Raar hè, nu je het zo af kunt tellen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:12 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, daar werkte ik 14 jaar en dat kwam echt als een donderslag bij heldere hemel.
En ik was nu al wat voorbereid, velen zijn me voorgegaan![]()
Het zal ook wel goed komen. Maar ja, dat moeten we dan eerst nog zien he!
Nah ja, vrijdag en zaterdag nog. Nog 16 uur!
Dank je!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Raar hè, nu je het zo af kunt tellen.
Je had vorige week een lekker positieve houding: ik word weer aangenomen en anders vind ik zeker wat nieuws. Hou die vast, dan lukt het ook eerder! En verder is het natuurlijk kut. Maar je hebt wél een mooie afscheidstaart!
Sterkte komende dagen!
En nu, mag je slapen of moet je gelijk door...quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
Môgge.
Heel de nacht doorgewerkt om een krant de deur uit te krijgen.
Ik zit nu weer op kantoor, ja. Tot 5 uur.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:16 schreef hondjes het volgende:
[..]
En nu, mag je slapen of moet je gelijk door...
Hoe gaat het met de liefde,,nog steeds in de wolken
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
Krant ...wat een typisch koosnaampje voor IaN!
quote:Goedemorgen. Flink onderuit gegaan vanochtend dankzij die verraderlijke ijzel.
Hij is gewoon leuk..en nog aardig bovendien...quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:19 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik zit nu weer op kantoor, ja. Tot 5 uur.![]()
En de liefde..![]()
gaat super.. Hij wordt met de minuut leuker ook gewoon
![]()
Heel veel... En hij heeft het allemaalquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:21 schreef hondjes het volgende:
[..]
Hij is gewoon leuk..en nog aardig bovendien...![]()
dus wat wil je nog meer..
Hopenlijk niets gebroken, klote ijzel..quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:18 schreef Copycat het volgende:
Krant ...wat een typisch koosnaampje voor IaN!
Goedemorgen. Flink onderuit gegaan vanochtend dankzij die verraderlijke ijzel.
Luisterboeken zijn zó 2009!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:37 schreef Copycat het volgende:
Waarom lees jij eigenlijk luisterboeken, D. ?
Ten eerste omdat ik zo kan lezen zonder dat ik last krijg van dichtvallende ogen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:37 schreef Copycat het volgende:
Waarom lees jij eigenlijk luisterboeken, D. ?
Daarop kun je ook luisterboeken afspelen hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Luisterboeken zijn zó 2009!![]()
[ afbeelding ]
Logische uitleg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:47 schreef D. het volgende:
Ten eerste omdat ik zo kan lezen zonder dat ik last krijg van dichtvallende ogen.
(dat mijn vrouw geen last heeft van mijn leeslamp en omslaande bladzijden is ook mooi meegenomen)
Daarbij is het een hele andere belevenis dan 'gewoon' lezen.
Het is als een film waarbij je niet hoeft te kijken omdat alle details je verteld worden.
Mits een goede verteller ook spannend om te horen. Stephen King zelf is een groot fan van luisterboeken omdat hij vindt dat zijn boeken zo overkomen op de manier zoals hij dat bedoeld heeft. Om die reden spreekt hij zelf ook veel van zijn boeken in.
Dat is het ookquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Logische uitleg.
En een Stephen King voorgelezen door de master himself lijkt me ook wel boeiend!
Waar is je accessoire?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heeft er iemand een blikje red bull voor me ofzo?
Hoe heette het malle impulsieve teckeltje van Hans dan? Oe wat een gave triviantvraag!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:35 schreef Noek het volgende:
Soms nam die ook zijn teckel mee en dan was er altijd een moment waarop Mireille in de lach schoot omdat het best een gek en spontaan teckeltje was. Damn, dat was hot!
Kut kut kut, Sinatra??quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe heette het malle impulsieve teckeltje van Hans dan? Oe wat een gave triviantvraag!
Ja!quote:
quote:Omroep MAX - Hans van Willigenburg Hans leeft al 7 jaar samen met zijn grootste vriend, Sinatra. Op MAX Online kunt u de uitgebreide biografie van Hans van Willigenburg lezen. ...
Lekker ding ja, met zo'n geil drukverbandje!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:54 schreef Noek het volgende:
Dat was even leuk hè? Jazallijj.En gewonnen ook. Mijn dag kan niet meer stuk.
Over stuk gesproken, hoe is het met onze arm?
Eva? Frank? Simpel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Lekker ding ja, met zo'n geil drukverbandje!
Trouw zustertje.
Hij mag zo onder de douche!
Nou dan vraag ik 'm zelf wel: hoe heette het hondje van Hitlert?![]()
Hint: het is geen Denise![]()
![]()
In mijn bed.quote:
Brabantse nachten zijn kei lang jelukkijj.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In mijn bed.![]()
Béétje jammer dat ik dan zelf op kantoor moet gaan zitten, wel.
En ik gaf nog wel een dikke hint! Blondi! (rechts)quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:02 schreef Noek het volgende:
[..]
Eva? Frank? Simpel?
Oké, deze is voor jou.![]()
Dat vindt die vast fijn, onder de douche.![]()
Als je de arm ook even goed warm houdt onder de straal, moet je even kijken of de spieren wat soepeler worden of niet. Of je ze iig beter kunt gebruiken.
Maar toch doet hij het leuk, en ja Sinatra gaat geloof ik altijd mee naar de studioquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Brabantse nachten zijn kei lang jelukkijj.![]()
Is het eten klaar als je thuiskomt?
Toverheks, Hans is een baas!
Blondi?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:16 schreef Gert het volgende:
[..]
En ik gaf nog wel een dikke hint! Blondi! (rechts)
[ afbeelding ]
Of wist je het wel maar gunde je me de 1-1?![]()
Ik kan ze wel gebruiken, alleen doet het verrot pijn. Dus doe ik het niet. En dan doet het ook geen auwa. De pijn komt echt vanaf de plek waar dat scheurtje in het bot zit, en de arts zei dus dat dit bij de aanhechtingen van de spieren zit en dat het daarom pijn doet. Het moet gewoon even de tijd krijgen denk ik, het is nog maar 5 dagen geleden. En maandag weer op controle, als er dan nog geen enkele verbetering is dan meld ik het daar.
Nou, heb jij nog pijntjes meid?![]()
Of juist een enorme gezellige meevaller meegemaakt of zo? Vertel! Af, Sinatra! Down! Ga down!
Helaas behoorlijk lang ja, als je die nacht achter de computer spendeertquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Brabantse nachten zijn kei lang jelukkijj.![]()
Is het eten klaar als je thuiskomt?
Toverheks, Hans is een baas!
Hihi.....en nu wel elkaar op zeer regelmatige basis zien......sterker nog...laat Ian maar terug naar nederland komenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Helaas behoorlijk lang ja, als je die nacht achter de computer spendeert
om een krant op tijd bij de drukker te krijgen![]()
Maar hij is heel de nacht bij me gebleven voor morele support, de schat![]()
Nee, eten is dan niet klaar, want we maken er een sport van om elke dag samen boodschappen te gaan doen voor die dag. Gewoon, om het huisje-boompje-beestje gevoel te onderstrepen.En ik vind het gewoon tof om hem te showen aan het simpele volk hier.
Ik denk dat dat wel goedkomt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hihi.....en nu wel elkaar op zeer regelmatige basis zien......sterker nog...laat Ian maar terug naar nederland komen
Ik ben voor!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel goedkomt.![]()
Op voorwaarde dat er meer Fok! meets komen![]()
Lastig hè.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef Gert het volgende:
OK. half uurtje aankleden en dan naar de klant. Späterder!
Sterktequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef Gert het volgende:
Daaaag!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:27 schreef Gert het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, eten is dan niet klaar, want we maken er een sport van om elke dag samen boodschappen te gaan doen voor die dag. Gewoon, om het huisje-boompje-beestje gevoel te onderstrepen.En ik vind het gewoon tof om hem te showen aan het simpele volk hier.
Of gewoon keihard muilen midden in de winkel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:39 schreef Noek het volgende:
[..]
Daaaag!![]()
Half uur is niks man. Dan ben je er alleen nog maar uit welke schoenen het gaan worden.
[..]
![]()
Cool! Af en toe even in slowmotion, haren schuddend en dan naar de melk.
Eat your vla uit, fuckers!
Inside jokequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:50 schreef Copycat het volgende:
Muilen? Dat is Klunderts voor het even romantische 'bekken'?
Als je bedenkt dat Mevrouw vanaf gistermiddag tot vanochtend heeft zitten kutten om dat ding op tijd af te krijgen is "balen" een understatement.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:35 schreef Copycat het volgende:
Om wat voor een krant gaat het, Mera?
Is dat dezelfde drukker als die van PeterN's CD-hoesje?
Wel balen.
De carnavalskrant van de Stichting hier. Nee, niet dezelfde drukker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:35 schreef Copycat het volgende:
Om wat voor een krant gaat het, Mera?
Is dat dezelfde drukker als die van PeterN's CD-hoesje?
Wel balen.
En daar bedoel ik dan geen ranzige nuecqsecks mee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar hey! Vanavond krijg je echte IaN schnitzel
Hoewel je die ook wel kan krijgen, maar dat kost extra.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar bedoel ik dan geen ranzige nuecqsecks mee.
Peter N van SV had een cd-single en die kon niet op tijd gedrukt worden. Beetje zelfde verhaal. Vandaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:49 schreef CarOnline het volgende:
Ja dat zijn geen leuke verrassingen.
Welke cd-hoesjes drukker bedoel jij dan Copycat?
Nou ben ik wel benieuwd
Ja?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Sorry![]()
Maar hey! Vanavond krijg je echte IaN schnitzel
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En daar bedoel ik dan geen ranzige nuecqsecks mee.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoewel je die ook wel kan krijgen, maar dat kost extra.
En toen las ik:quote:
Ik heb namelijk 14 jaar voor een CD hoesjes drukker gewerktquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Peter N van SV had een cd-single en die kon niet op tijd gedrukt worden. Beetje zelfde verhaal. Vandaar.
Laat die lente maar komen dan!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:52 schreef CarOnline het volgende:
Zo, mijn uitkeringaanvraag is in werking gezet, evenals het Kindergeld.
Hopelijk is dat snel geregeld, want dan ben ik vanaf maandag gewoon relaxt werkeloos
Lijkt me welquote:
Het mág welquote:![]()
Ik draai de haakjes wel alvast weer in het plafond.quote:![]()
Ja precies, de lente!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Laat die lente maar komen dan!![]()
Nee serieus, sterkte daarmee, hoop dat je weer wat vindt, als je dat wilt natuurlijk, anders niet, en dan wens ik je een toffe vakantie, enzo![]()
Schat, ik moet echt een dutje doen als ik thuiskom geloof ik. Ik ga hyperen.
Komt goedquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
Schat, ik moet echt een dutje doen als ik thuiskom geloof ik. Ik ga hyperen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Komt goedMag je weer powernappen
neuh...maar een powernapje is wél een heel goed ideequote:Op donderdag 28 januari 2010 15:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Worden jullie al misselijk van ons?![]()
Afkloppen voordat Soury langskomtquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, maar jij wél van die 7 ons vlees vanavond (en daar bedoel ik geen.. )quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:03 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik zit me nu heul af te vragen of ik alle zooi die ik moet hebben voor mijn IaN Speciaal (en ik bedoel hier geen...) wel gewoon bij de buurtsupert kan krijgenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, maar jij wél van die 7 ons vlees vanavond (en ik bedoel hier geen.. )
Kijk eens in de kastjes en de koelkast, lovequote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit me nu heul af te vragen of ik alle zooi die ik moet hebben voor mijn IaN Speciaal (en ik bedoel hier geen...) wel gewoon bij de buurtsupert kan krijgen
Ik ken die buurtsuper niet, én je recept niet, dus ik kan je niet verder helpen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit me nu heul af te vragen of ik alle zooi die ik moet hebben voor mijn IaN Speciaal (en ik bedoel hier geen...) wel gewoon bij de buurtsupert kan krijgen
*doen gaatquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk eens in de kastjes en de koelkast, love
Dat eerste was ik wel van plan, maar dat tweede is best een goed idee...quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:20 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ken die buurtsuper niet, én je recept niet, dus ik kan je niet verder helpen.
Is dat die schnitzelt met die café de paris flauwekul?
Kun je schudden.
Een Bauernschnitzel moet wel lukken though.![]()
*kopje thee inschenktquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Kijk eens in de kastjes en de koelkast, love
De vorige meet is voor jou toch nog steeds aan de gang?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vind het wel weer tijd voor een meet eigenlijk.
Goed punt, eigenlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
De vorige meet is voor jou toch nog steeds aan de gang?
Ja, misschien dat ik dan wel iets durf te zeggen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Op de volgende meet: Noek aan de Margharita's![]()
![]()
![]()
En véél.
nee een BBQ ergens in Nederlandquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ik dan wel iets durf te zeggen.![]()
Niet in Stairway toch? TOCH?
WinterBBQ met gluhweinquote:
Ik bedoelde meer dat het nu bij verbale doodsbedreigingen bleef. Misschien dat je met Margharita's op ook nog écht iemand door de tent hoekt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:36 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja, misschien dat ik dan wel iets durf te zeggen.![]()
Niet in Stairway toch? TOCH?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat het nu bij verbale doodsbedreigingen bleef. Misschien dat je met Margharita's op ook nog écht iemand door de tent hoekt.
Ik wil Karaoke met Gert
Marguaritaatje of zes gaat dat kosten, schat ik.quote:
We doen een duet, heul romantisch in één microfoon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
Dat willen we allemaal maar dan moet je wel de microfoon voor hem vasthouden, het is nl ook zijn karaoke-arm.
Dan heb ik aan het eind van de avond een shake arm en moeten we elkáár helpenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Marguaritaatje of zes gaat dat kosten, schat ik. [ afbeelding ]
Waarmee?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dan heb ik aan het eind van de avond een shake arm en moeten we elkáár helpen
Jaaaaaa, Robbie en Nicole: something stupid!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
We doen een duet, heul romantisch in één microfoon.
Met instudeer-dansjes enzo. En Gert die op het hoogtepunt zijn jurk uitrekt om een weinig verhullend bikini setje te onthullen![]()
![]()
Zie je het voor je? Noek, Liesl en Heidi?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaaaaa, Robbie en Nicole: something stupid!![]()
En ik wil ook DE karaoke terreur klassiekert horen natuurlijk hè! Wie van de dames waagt zich aan...
FIRST I WAS AFRAID I WAS PETRIFIIEDD!!! [ afbeelding ]
Groot gelijk,,gewoon even folders halen en een paar dagen er tussenuitquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:59 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja precies, de lente!
Zat net door wat foto's te bladeren van afgelopen voorjaar, lekker een zonnetje door de ramen enzo![]()
Heb echt een hekel aan grauw en dreksneeuw. Gelukkig vliegen de maanden om.
Ja ik wil wel weer wat vinden, uiteraard! Maar ik ga eerst even pauze nemen.
Heb geen zomervakantie gehad en dat jaar er voor ook niet dus ben zeg maar al 2 jaar aan 1 stuk door aan het werk. Nu is het mijn beurt!
Wat rigoreus!quote:
Nee zo'n gevoelig nummer van Alan Parsons! En dan na 14 bier, dat-ie ervan moet huilen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Remlove: MC Hammer - Can't Touch This.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |