quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:23 schreef Ian_Nick het volgende:
One Of These Days I'm Going To Cut You Into Little Pieces!!!![]()
David Gilmour zelf vond het wel grappig anders. Sterker, hij nodigde de zanger van de SS (quote:
Mehehe, wat een tactische manier om te zeggen dat iemand met zijn tengels van je muziek af moet blijvenquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:37 schreef Gert het volgende:
[..]
David Gilmour zelf vond het wel grappig anders. Sterker, hij nodigde de zanger van de SS () uit om het een keer samen op het podium te zingen.
Daar kwam hij later weer van terug. En toen... nu moet ik even zoeken..
Ah, hier
“Het is net alsof je snoep van een kind afpakt”, aldus de teleurgestelde Shears. “Toen David Gilmour mijn manager belde met de vraag of ik Comfortably Numb met hen wilde zingen, was ik uiteraard in de wolken. Ik zing dat nummer al de helft van mijn leven, en neem van mij aan dat ik dat verdomd goed kan. Maar goed, ik ben uiteraard extra gaan oefenen zodat het optreden perfect zou gaan, en dan besluiten ze de dag voor het optreden dat er geen gasten mee mogen doen. Ze hebben me gedumpt! Klootzakken! Dat is het ergste wat je met iemand kan doen, ik haat ze!”
Hoe mooi was dat dan, de hele band na een kwart eeuw ruzie weer bij elkaar, op Live8, en dat nummer spelen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Mehehe, wat een tactische manier om te zeggen dat iemand met zijn tengels van je muziek af moet blijven![]()
Nee, maar, Comfortably Numb is mijn liefste liedje, daar moeten ze gewoon geen coverts van maken
Ik heb het niet live gezienquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Hoe mooi was dat dan, de hele band na een kwart eeuw ruzie weer bij elkaar, op Live8, en dat nummer spelen.![]()
Of moest je toen werken.
Nu ben je weer tof.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef Copycat het volgende:
Scheelt het dat ik Pink Floyd ooit live heb gezien?
Je hebt nog 9:15 voordat Shine On You Crazy Diamond afgelopen is en ik jouw linkje ga aanklikken. Wil je nog wat zeggen in deze paar laatste hetero minuten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
Jullie zullen me wel gay vinden, maar ik vind dit zo'n fantastisch nummer, hoe harder hoe beter:
Als het nog mét Waters was, is dat heel erg cool.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:43 schreef Copycat het volgende:
Scheelt het dat ik Pink Floyd ooit live heb gezien?
I can hear the beat of a different drumquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je hebt nog 9:15 voordat Shine On You Crazy Diamond afgelopen is en ik jouw linkje ga aanklikken. Wil je nog wat zeggen in deze paar laatste hetero minuten?
Live met Syd er nog bij is natuurlijk nog iets vetterquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Als het nog mét Waters was, is dat heel erg cool.![]()
Die concerten ergens eind jaren 80 en begin jaren 90, in een volle Kuip of Goffertpark, mwahh..
Erna, in de Kuip en ik vond het ook mwoahquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:47 schreef Gert het volgende:
Als het nog mét Waters was, is dat heel erg cool.![]()
Die concerten ergens eind jaren 80 en begin jaren 90, in een volle Kuip of Goffertpark, mwahh..
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:44 schreef remlof het volgende:
Jullie zullen me wel gay vinden, maar ik vind dit zo'n fantastisch nummer, hoe harder hoe beter:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:54 schreef Laysa het volgende:
Dankzij Kally anders had ik weer een nacht wakker gelegen![]()
Wat hij zegt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |