Doe eens googlen dan op Chrome OS, het is namelijk precies wat jij bedoeltquote:
Ik vind Google een beetje eng...ondoorzichtig...Big Brother-achtig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:50 schreef kepler het volgende:
Doe eens googlen dan op Chrome OS, het is namelijk precies wat jij bedoelt
Touch is leuker.quote:Verder ga binnenkort een ipod nano kopen, tof dingetje
Ik krijg, als het goed is, elke 9 maanden 70 euro van ze gestort. Ik vind het prima.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind Google een beetje eng...
Geen ervaring mee,... maar heb jij niet net een iPhone?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Wessiej het volgende:
Heeft iemand hier de HTC Touch Pro, en raden jullie hem aan?
Ik heb een HTC Touch gehad. Vreselijk apparaat. Chinees prul.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Wessiej het volgende:
HTCquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Wessiej het volgende:
Eens. Dan kun je nog beter een Nokia of zo'n Google Android ding halen.quote:
Hoe zet je er muziek op? Is dat drag en drop met snelheid van USB 2.0 of via allerlei langzame constructies?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:50 schreef kepler het volgende:
Verder ga binnenkort een ipod nano kopen, tof dingetje
iPod Touch, is hetzelfde, kan je alleen niet mee bellenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Geen ervaring mee,... maar heb jij niet net een iPhone?
Nokia vind ik niets en het is een telefoon voor een jaar, maar wil wel internet hebben. Zag hem voor 150 en vond dat een nette prijs.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eens. Dan kun je nog beter een Nokia of zo'n Google Android ding halen.
Nee ik wil niet anders meer dan Nokia ben ik achter. Heb nu ook de Nokia beltune, oldscool.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:57 schreef Wessiej het volgende:
Via iTunes en een USB-kabel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef Bastard het volgende:
Hoe zet je er muziek op? Is dat drag en drop met snelheid van USB 2.0 of via allerlei langzame constructies?
Dat is kut,... loop je straks met twee van die dingen in je zak!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef Wessiej het volgende:
[..]
iPod Touch, is hetzelfde, kan je alleen niet mee bellen
MP3 speler en mobiel wil ik altijd los hebben, luister heel veel muziek, en als 1 van de 2 apparaten dan buiten batterij is is dat zeer kut. Als ik dan niets meer kan = sauer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:00 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is kut,... loop je straks met twee van die dingen in je zak!
Op een Mac is het een heerlijk programma.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik wil niet anders meer dan Nokia ben ik achter. Heb nu ook de Nokia beltune, oldscool.
Mapjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op een Mac is het een heerlijk programma.
Maar dan komt omdat je in MacOSX niet met mapjes hoeft te klooien.
Gijs het is traag,... vreselijk onoverzichtelijk. Shuffle werkt nooit,... bij updates haalt die gewoon weer de oorspronkelijke 99MB binnen etc. etc. Altijd maar kopen kopen kopen,... Maar misschien draait het beter op een Mac inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op een Mac is het een heerlijk programma.
Maar dan komt omdat je in MacOSX niet met mapjes hoeft te klooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |