Ja, daar kun je toch nog steeds alles mee spelen? Je toont enkel apparaten die een redesign kregen, geen toegevoegde features die er al vanaf het begin in hadden moeten zitten (misschien licht op de GBA)quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dit jaar de aankondiging van de Wii HD.
Wat is er makkelijker aan een iPod? Seriously?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Instapprijs van 500 euro is niks.
Ik kan zat mensen voor wie een toetsenbord of een Windows logo al afschrikwekkend is.
Zie ook mp3 spelers/iPod en smartphones/iPhone. Niet persé beter, wel makkelijker.
Gijs dit spel is zijn tijd voorruit vlgs mij.. je zal het zien vanavond.. eerste setting denk je ok.. dan gebeurt er wat.. en is er een moment dat je echt al meteen zit... OH MY GOD.. hoe fucking mooiquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:20 schreef Chocobo het volgende:
Thanks voor de spoiler tags overigens Gijsjes!
Ik begrijp je stelling dat de iPad je huidige zaken zou kunnen vervangen echt niet. Het lijkt alsof je je best doet het apparaat te accepteren puur omdat het van Apple is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:47 schreef Strolie75 het volgende:
iPad blog
http://strolie.blogspot.com/
Godver Gijs,... je leert al aardig hypenquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:54 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs dit spel is zijn tijd voorruit vlgs mij.. je zal het zien vanavond.. eerste setting denk je ok.. dan gebeurt er wat.. en is er een moment dat je echt al meteen zit... OH MY GOD.. hoe fucking mooi![]()
Ik ben zo blij dat ik niet van te voren gehyped ben.. had al zoiets van naakt instappen spel is goed.
Een code als in cijfers? (nee niet zo goed naar de bovenkant gekeken inderdaad) of staat er een plaatje die moet matchen want dan lukt het welquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had hem ook niet meteen door. Bovenaan staan een scherm met code. Die moet je 3x matchen me de scrollende vakken code beneden. De rode moet je ontwijken.
Boven staat een plaatje. Het is eigenlijk gewoon memory spelen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
Een code als in cijfers? (nee niet zo goed naar de bovenkant gekeken inderdaad) of staat er een plaatje die moet matchen want dan lukt het wel
Ik ben een soldaat.. ik hou van wapens schieten en dan met biotics spelen van het team, want dat moet weer opladen en anders ben ik bang dat ik met mn pik in mn handen sta. Goeie gun is voor mij een must!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:56 schreef Chocobo het volgende:
Alleen engineers kunnen toch hacken? Of een andere class? Welke class ben jij eigenlijk B.?
Ja die kluisjes ook inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:59 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Boven staat een plaatje. Het is eigenlijk gewoon memory spelen.
Subtielquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik ben een soldaat.. ik hou van wapens schieten en dan met biotics spelen van het team, want dat moet weer opladen en anders ben ik bang dat ik met mn pik in mn handen sta. Goeie gun is voor mij een must!
Je komt dingen tegen kluisjes en Ipads die gekraakt moet worden met soort van minigame, ik heb nog niet gehad dat ik iets tegen kwam waarbij er een level van engineer nodig is om te kraken, kan het zelf doen.
Wel dat ik een fout maakte bij een hack en geen second change had, misschien is mijn tijd korter om dingen voor elkaar te krijgen dan een engineer ik weet het niet.
Faal van het jaar.. en Ter Horst is eindverantwoordelijk dan denk ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:00 schreef Chocobo het volgende:
Episch
http://www.telegraaf.nl/b(...)_bij_politie___.html
Uiteraard,... en die komt er vast weer prima vanaf. Wel even debatteren uiteraard en dan is het klaar. Niemand die meer naar geld vraagt,.....quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Faal van het jaar.. en Ter Horst is eindverantwoordelijk dan denk ik.
En wij 35 miljard bezuinigen he.. ga het eens optellen al die faals.. vlgs mij krijg ik dan geld terug!quote:
Ik denk dat jullie me verkeerd begrijpen. Net als de Wii twijfel ik of de iPad wel iets voor mij is. Hij lijkt me handig als reislaptop, maar dan houdt het op. Maar voor veel mensen zou dit wel eens een serieus alternatief voor een “echte” PC kunnen zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:55 schreef Chocobo het volgende:
Ik begrijp je stelling dat de iPad je huidige zaken zou kunnen vervangen echt niet. Het lijkt alsof je je best doet het apparaat te accepteren puur omdat het van Apple is.
Voor een GSM is die te groot,... voor een computer te klein. Typen is niet te doen, om maar niet over de vette vingerafdrukken te spreken. Films kijken,... nee man,... slecht geluid en veels te klein. Waarom toch?
Internetten? Je zal snel naar je Mac rennen als je een heftig topic leest waar je aan mee wilt doen. Foto's bekijken? Dus eerst van je MAC/PC afhalen en dan weer uploaden via via naar de iPad? Waarom maak je jezelf het zo moeilijk? iWorks zeg je? ,... het bedrijfsleven zal nooit meegaan.
Ik zie het nut er totaal niet van in, maar ben blij dat je iets hebt gevonden om naar uit te kijken. Zelf vind ik het maar een vreemd ding. Maar de hype om het ding vind ik nog vreemder,... deze wereld is gek geworden
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:07 schreef Bastard het volgende:
[..]
En wij 35 miljard bezuinigen he.. ga het eens optellen al die faals.. vlgs mij krijg ik dan geld terug!
Ereader is een stuk goedkoper en meer compatible.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
. Ik zie hem wel een boek kopen via de iBookstore en die op het gemak lezen op een iTab.
Tot nu toe krijg ik alleen maar credits uit die kluisjes. Het "looten" zoals in deel 1 zit er niet meer in. Godzijdank. Ik zat echt niet meer te wachten op die dozijn verschillende guns.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:01 schreef Bastard het volgende:
Wel dat ik een fout maakte bij een hack en geen second change had, misschien is mijn tijd korter om dingen voor elkaar te krijgen dan een engineer ik weet het niet.
Je loopt achter, heb je al eens met Windows 7 gewerkt? Heb nog nooit zo makkelijk een wireless netwerk aangelegd als bij m'n zusje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie me verkeerd begrijpen. Net als de Wii twijfel ik of de iPad wel iets voor mij is. Hij lijkt me handig als reislaptop, maar dan houdt het op. Maar voor veel mensen zou dit wel eens een serieus alternatief voor een “echte” PC kunnen zijn.
En natuurlijk heb je goedkopere alternatieven, en kan Windows (met veel gedoe) ook alles wat een Apple kan. Net zoals een Nokia alles kan wat een iPhone kan. Misschien komt het omdat ik in tegenstelling tot jullie de enige IT-er in mijn omgeving ben, en zo’n beetje al mijn collega’s 40+ zijn, maar die mensen hebben daar echt geen zin in. Ze beginnen er niet eens aan! Ze hebben geen zin in gedoe met drivers, updates, virussoftware, honderden verschillende programma's en op elk apparaat een andere interface.
Ze willen gebruiksgemak. En hebben daar geld voorover. Ik zie mijn vader echt niet via een torrent een film downloaden, handmatig ondertiteling toevoegen, correcte drivers installeren, etc. Ik zie hem wel een boek kopen via de iBookstore en die op het gemak lezen op een iTab.
Je loopt wat achter Gijs,... zoals elke Mac gebruiker denk je nog steeds aan Windows 2000 ME ofzo! Enig idee hoe makkelijk Windows 7 is? En zelf heb ik met mijn laptop XP geen drivers en of updates problemen,... alles zat in de eenmalige Windows update.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:08 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie me verkeerd begrijpen. Net als de Wii twijfel ik of de iPad wel iets voor mij is. Hij lijkt me handig als reislaptop, maar dan houdt het op. Maar voor veel mensen zou dit wel eens een serieus alternatief voor een “echte” PC kunnen zijn.
En natuurlijk heb je goedkopere alternatieven, en kan Windows (met veel gedoe) ook alles wat een Apple kan. Net zoals een Nokia alles kan wat een iPhone kan. Misschien komt het omdat ik in tegenstelling tot jullie de enige IT-er in mijn omgeving ben, en zo’n beetje al mijn collega’s 40+ zijn, maar die mensen hebben daar echt geen zin in. Ze beginnen er niet eens aan! Ze hebben geen zin in gedoe met drivers, updates, virussoftware, honderden verschillende programma's en op elk apparaat een andere interface.
Ze willen gebruiksgemak. En hebben daar geld voorover. Ik zie mijn vader echt niet via een torrent een film downloaden, handmatig ondertiteling toevoegen, correcte drivers installeren, etc. Ik zie hem wel een boek kopen via de iBookstore en die op het gemak lezen op een iTab.
Heeeeeeerlijk,... dat was zo erg. Elke 2 uur uitgebreid item-management uitvoerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:11 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Tot nu toe krijg ik alleen maar credits uit die kluisjes. Het "looten" zoals in deel 1 zit er niet meer in. Godzijdank. Ik zat echt niet meer te wachten op die dozijn verschillende guns.
Dat deed ik met RE5 al zelfs tussen de missies in. Met m'n co-op buddy wapens kopen/verkopen, upgraden, juwelen verkopenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:14 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeeeeeerlijk,... dat was zo erg. Elke 2 uur uitgebreid item-management uitvoeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |