quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Gijs...spoiler tags.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Werk al jaren met een mac maar... wat bedoel jij nou?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mac programma's onder Windows zijn vreselijk, net als Quicktime en Safari. Ik verdenk Microsoft.
Op een Mac werken ze heerlijk. Maar dat komt ook door de andere manier waarop MacOSX werkt. Op een Mac benader en categoriseer je je files via een programma. Hoe deze op de achtergrond in mapjes worden opgeslagen heb je geen zicht op.
Nee, genieten zul je.quote:
Dat weet niemand Gijs.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Werk al jaren met een mac maar... wat bedoel jij nou?
Mp3's benader ik via iTunes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:01 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Heeft iemand het filmpje van dit plaatje?quote:
iDroog!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:05 schreef Bastard het volgende:
Iphoto, Itunes, Ipalm, Iphone, Imac
Tis wel een egoistisch systeem he?
Wacht ik google translate het eerst ff..quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:08 schreef Magneet het volgende:
dacht je dat je eruit was met de baas 7 de klant begint de klant moeilijk te doen. Resultaat: geen werk meer vanaf a.s. maandag maar gelukkig wel plenty andere opties. Heb nu al 2 gesprekken geplanned staan.
Weet Scarface wel toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:05 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heeft iemand het filmpje van dit plaatje?
Nee Gijsquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef Bastard het volgende:
MP demo van BF bc2 schijnt online te zijn![]()
V..vvoor de geintre..sseerde...
nee?
Gijs,..............quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:08 schreef Magneet het volgende:
dacht je dat je eruit was met de baas 7 de klant begint de klant moeilijk te doen. Resultaat: geen werk meer vanaf a.s. maandag maar gelukkig wel plenty andere opties. Heb nu al 2 gesprekken geplanned staan.
Dat meen je niet!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:08 schreef Magneet het volgende:
getekend betekend natuurlijk niks met een proeftijd. De kalnt weigert dus om hun contract met de baas af te kopen omdat ze natuurlijk niet zomaar over mogen nemen. Ach Strol zet wel een nulletje extra achter em uitkeringquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:10 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wacht ik google translate het eerst ff..
Ok, nou ja getekend is getekend he.
Gijs...voorlopig blijft Mass Effect 2 in de lade van de 360. Sterker nog. De DVD-drive zit vastgekit door alle ejaculaties die ik gister kreeg tijdens het spelen. Ik ben bang dat ik de DVD er straks uit moet bikkelen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:07 schreef Bastard het volgende:
MP demo van BF bc2 schijnt online te zijn![]()
V..vvoor de geintre..sseerde...
nee?
juistum maar ik heb geluk dat de it-markt nu weer super aan begint te trekken hier. Andere sollicitatie die ik al had lopen wordt nu alsnog ook doorgezet ( ziekenhuis Geldrop, was al door het eerste gesprek heen ) en een andere ga ik dinsdag buurten die al maanden bezig zijn iemand te zoeken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:13 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat meen je niet!Heb je nu geen werk meer Gijs.?
Schrijf je je wel meteen in bij UWV WERKbedrijf?
leaseauto had de klant af moeten kopen bij mijn oude baas ( ja, vage regels ) en het feit dat in hun onderling contract staat dat de klant mij niet aan mag nemen. Eerst was het geregeld dat de klant dat af zou kopen, later blijkbaar niet meer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef Bastard het volgende:
Auto terug betalen?Kalnt weigert de wat af te kopen
Gijs.. SPREEK EENS DUIDELIJK DAN!
[ afbeelding ]
Gijs...ik begrijp je niet...quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:13 schreef Magneet het volgende:
getekend betekend natuurlijk niks met een proeftijd. De kalnt weigert dus om hun contract met de baas af te kopen omdat ze natuurlijk niet zomaar over mogen nemen. Ach Strol zet wel een nulletje extra achter em uitkeringMaar goed ik zit nuw el niet meer aan studiekosten e.d. vast en ook niet meer aan een auto die terugbetaald moetw orden of wat dan ook.
Ik kan ook niet even switchen tussen mn ruimte avontuur en de afghanistan oorlog nee, maar 4 maart komt dat spel wel in de drivequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Gijs...voorlopig blijft Mass Effect 2 in de lade van de 360. Sterker nog. De DVD-drive zit vastgekit door alle ejaculaties die ik gister kreeg tijdens het spelen. Ik ben bang dat ik de DVD er straks uit moet bikkelen.
Ze moeten die auto dus overnemen, ja logisch. En natuurlijk is er een concurrentiebeding, dat had eerst goed bekeken moeten worden (IT HE!!!)quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef Magneet het volgende:
[..]
leaseauto had de klant af moeten kopen bij mijn oude baas ( ja, vage regels ) en het feit dat in hun onderling contract staat dat de klant mij niet aan mag nemen. Eerst was het geregeld dat de klant dat af zou kopen, later blijkbaar niet meer.
Ow, nu begrijp ik het.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef Magneet het volgende:
leaseauto had de klant af moeten kopen bij mijn oude baas ( ja, vage regels ) en het feit dat in hun onderling contract staat dat de klant mij niet aan mag nemen. Eerst was het geregeld dat de klant dat af zou kopen, later blijkbaar niet meer.
Inderdaad, die bedingen staan vaak op losse schroeven, anders zou je helemaal nooit geen kant meer op kunnen gaan. En precies, die nieuwe baas zou niet zo'n lafbek moeten zijn.. dat zou ik hem ook zeggen anders.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:23 schreef Strolie75 het volgende:
Concurrentiebedingen worden door de kantonrechter trouwens meestal nietig verklaard.
Je nieuwe baas zou ik wat harder zijn best voor je mogen doen.
Ja, vind je het logisch dat ze hier geen mac willenquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mp3's benader ik via iTunes.
Foto's via iPhoto.
Het enige wat nog in mapjes staat zijn mijn documenten.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Met allemaal een mooi icoontje.... eh. Fuck it. Maak vanavond wel een mooie uitleg
Laatste wat ik ooit over apple zal vertellen hier...
quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Ja, vind je het logisch dat ze hier geen mac willen
Iedereen wil bij hun bestanden kunnen!
Serieus,... dat is wel weer een situatie hoor. Kom hier werken vriend,.... ja ok,.... Ok ga maar weer weg!! Zo hard!quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:33 schreef Magneet het volgende:
ik heb mijn baas al de %%^9 toegewenst toen hij daarstraks hier thuis was. Maar goed over een uurtje heb ik al mijn eerste sollicitatiegesprek
Nou het ging dan iig niet over de telefoon.. schop nagegeven Henk?quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:33 schreef Magneet het volgende:
ik heb mijn baas al de %%^9 toegewenst toen hij daarstraks hier thuis was. Maar goed over een uurtje heb ik al mijn eerste sollicitatiegesprek
Die klant ( baas ict dan ) is uiteindelijkd an ook een klootzak gebleken en wie is het slachtoofer : de naïve ikke. Maar goed ik durf te wedden dat ik voor eind volgende week aan de bak ben. Dan maar niet zoveel salaris erop vooruit of 36 uur werken maar detacheerders genoeg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... dat is wel weer een situatie hoor. Kom hier werken vriend,.... ja ok,.... Ok ga maar weer weg!! Zo hard!
Hé hij drong op dat hij wilde komen, nou vernietig dan nog maar een paar bomen met je xc70 en tief dan maar weer op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 12:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Serieus,... dat is wel weer een situatie hoor. Kom hier werken vriend,.... ja ok,.... Ok ga maar weer weg!! Zo hard!
Sja maar heequote:Op donderdag 28 januari 2010 12:35 schreef Magneet het volgende:
[..]
Die klant ( baas ict dan ) is uiteindelijkd an ook een klootzak gebleken en wie is het slachtoofer : de naïve ikke. Maar goed ik durf te wedden dat ik voor eind volgende week aan de bak ben. Dan maar niet zoveel salaris erop vooruit of 36 uur werken maar detacheerders genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |