Ik denk het niet. Belangrijkste is dat het einde van deel 1 vast staat. Of je de council nu hebt laten stikken of niet, de mensheid is nu het belangrijkste machtsblok. Alleen zijn zij nu ook verzand in bureaucratie waardoor je je bij Cerberus aansluit.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:22 schreef Chocobo het volgende:
Dus jij hebt een totale nieuwe game gestart Strol,... met een nieuwe mannelijke Shepard? Vraag me af of die keuzes die het spel voor je maakt random zijn.
Ik heb mij save gewist toen ik een nieuwe HD installeerde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:30 schreef Bastard het volgende:
Bij mij is Ashley nog steeds dood.. ik ben benieuwd of dat invloed heeft.. Maar ik zeg het, voor mij een logisch gevolg dat ik verder ga met die save.. ik ben als gamer niet achterlijk en weet wat ik eerder meegemaakt heb. Spel begeleid je ook perfect daarin gewoon, dmv vragen, en doordat ik zelf kan vragen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
Ja ik kon ook een andere class kiezen, maar ik was nog steeds earthborn bijvoorbeeld, en ze wisten nog precies mijn achtergrond zoals ik die toen ook ingesteld had.quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb mij save gewist toen ik een nieuwe HD installeerde.
Voor de rest gaat het verhaal voor 90% verder met de keuzes die ik toentertijd had gemaakt. Ik ben alleen benieuwd naar Rexx. Ik was wel blij dat ik een andere class kon kiezen. Soldier wordt toch een beetje saai na een tijdje.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:33 schreef Bastard het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]euhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:51 schreef Bastard het volgende:
euhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:58 schreef Strolie75 het volgende:
[..]Ik had inderdaad een hoop punten die ik meenam misschien dat ik daarom die keus hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat dat laatste betreft, nog niet gedaan, eerst met iedereen praten, gear op orde en dan klaar voor de start![]()
Klaar voor de start ook, zit over 3 uur en ben nog niet eens begonnen.The truth was in here.
Wat is er dan revolutionair aan? Hij kan niet eens multitaskenquote:Op donderdag 28 januari 2010 06:56 schreef Strolie75 het volgende:
Ik heb het laten bezinken, maar de iPad is tof/revolutionair. Je moet hem alleen zien als vervanging voor een laptop/iPhone, en niet voor erbij.
Maar ik ga er straks een blog over schrijven.
Hoe bedoel je? Niet meer dan 1 applicatie starten via een minimize balk ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat is er dan revolutionair aan? Hij kan niet eens multitasken
1 applicatie maximaal ja, je kan niet in de achtergrond iets anders laten draaien (alleen muziek).quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Niet meer dan 1 applicatie starten via een minimize balk ofzo?
Ik had hem ook niet meteen door. Bovenaan staan een scherm met code. Die moet je 3x matchen me de scrollende vakken code beneden. De rode moet je ontwijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:05 schreef Bastard het volgende:
Ik snap alleen geen kont van dat hacken.. wel die kluisjes maar niet die pads die scrollen
Geen idee, dat heb ik ook maar gelezen. Tweakers meldt: 'voor zover bekend is het niet mogelijk om meerdere applicaties naast elkaar te draaien'. Tevens is veel typen natuurlijk vreselijk op een touchscreen, zit er geen camera op, ondersteunt de browser geen flash en is het echt gewoon een grote iPhone. Niets meer, niets minder. Wanneer zou je dat ding gaan gebruiken? Maar ik zie niet in waarom iemand zo'n ding gaat halen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Niet meer dan 1 applicatie starten via een minimize balk ofzo?
OMGquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:22 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1 applicatie maximaal ja, je kan niet in de achtergrond iets anders laten draaien (alleen muziek).
Ja ik ben het met je eens hoor. Wel mooi speelgoed voor mensen met centen die niet beter besteedt kunnen worden. Ik zou persoonlijk veel eerder voor een iPhone gaan,... dat begrijp ik wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Geen idee, dat heb ik ook maar gelezen. Tweakers meldt: 'voor zover bekend is het niet mogelijk om meerdere applicaties naast elkaar te draaien'. Tevens is veel typen natuurlijk vreselijk op een touchscreen, zit er geen camera op, ondersteunt de browser geen flash en is het echt gewoon een grote iPhone. Niets meer, niets minder. Wanneer zou je dat ding gaan gebruiken? Maar ik zie niet in waarom iemand zo'n ding gaat halen.
Ter vervanging van je GSM? Ja fijn zo'n iPad in je broekzak. Ter vervanging van je laptop? Ja handig typen. Erbij? Waarom zou je, hij kan niets nieuws.
Komt wel bij een nieuwe versie, net als een camera aan de voorkant. Apple werkt altijd iteratief.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je beseft trouwens toch wel dat Apple met de iPad nu voor PC's hetzelfde heeft gedaan als Nintendo met de Wii voor gamesconsoles? Voor ons is het niks. Maar voor de hordes a-technische mensen die gewoon een goedkope makkelijk te gebruiken computer willen is het ideaal.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zijn nog erger dan Nintendo weet je, die brengen namelijk niet een gimped apparaat uit als eerste model, maar voegen verbeteringen toe in nieuwere. Apple begint met een half apparaat en iedereen is in halleluja stemming als er iets toegevoegd wordt wat iedereen al op een ander apparaat kan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Komt wel bij een nieuwe versie, net als een camera aan de voorkant. Apple werkt altijd iteratief.
Goedkoop?quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je beseft trouwens toch wel dat Apple met de iPad nu voor PC's hetzelfde heeft gedaan als Nintendo met de Wii voor gamesconsoles? Voor ons is het niks. Maar voor de hordes a-technische mensen die gewoon een goedkope makkelijk te gebruiken computer willen is het ideaal.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ze zijn nog erger dan Nintendo weet je, die brengen namelijk niet een gimped apparaat uit als eerste model, maar voegen verbeteringen toe in nieuwere.
Instapprijs van 500 euro is niks.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goedkoop?![]()
![]()
http://www.kieskeurig.nl/(...)0hd-blk0007x/303532/
Kost de helft, kan veel meer. Bovendien kan ik me niet voorstellen dat mijn ouders op dit ding zitten te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |