Als je 3G wilt wel. En je hebt al onbeperkt internet sim kaarten voor een tientje in de maand. Wat dat betreft zijn wij verder dan Amerika.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef Chocobo het volgende:
Het is niet zomaar een Tablet uiteraard,.... er komen deals toch,... je zit vast aan een provider lijkt me,... met flinke kosten als ik het allemaal zo leesSnap dit echt niet.
Weet het niet, dit waren allemaal VS abbo's. Hopelijk gewoon een vast bedrag bij een telecom provider zoals bij iPhone. 10 euro, niet meerquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef Chocobo het volgende:
Het is niet zomaar een Tablet uiteraard,.... er komen deals toch,... je zit vast aan een provider lijkt me,... met flinke kosten als ik het allemaal zo leesSnap dit echt niet.
Ik weet het niet Gijs,... dit soort luxes gaan echt in de kosten lopen hoor,... apps hier, apps daar,... abonnementen,... nieuwe features, etc. etc. Mooi speelgoed, maar zou zelf echt geen idee hebben waar ik dit voor nodig heb. Respect voor je objectiviteitquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je 3G wilt wel. En je hebt al onbeperkt internet sim kaarten voor een tientje in de maand. Wat dat betreft zijn wij verder dan Amerika.Maar dat hoed ik niet. Alleen Wi-Fi is prima.
De iPad heeft me niet verrast...helaas. Maar het vult wel een behoefte.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
Ik kan ook geen goede argumenten bedenken om mijn vrouw te overtuigen.
1 spel aan het spelen in 2010, GOTY roepen. Prachtigquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Bastard het volgende:
OMG.... over verbetering gesproken... en ik klaagde al niet over deel 1!.... dit is zoveel mooier gewoon, het begin alleen al... ik zei echt hardop "what the fok dan"
Zal verder niks zeggen... maar dit is echt een zeer goed begin van 2010.. misschien al GOTY!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1 spel aan het spelen in 2010, GOTY roepen. Prachtig
Las meer termen over GOTYquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Bastard het volgende:
OMG.... over verbetering gesproken... en ik klaagde al niet over deel 1!.... dit is zoveel mooier gewoon, het begin alleen al... ik zei echt hardop "what the fok dan"
Zal verder niks zeggen... maar dit is echt een zeer goed begin van 2010.. misschien al GOTY!
Waarom?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:21 schreef Strolie75 het volgende:
Als reislaptop wordt het 16GB model nu wel erg interessant.
Maar het is Apple!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef kepler het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Koop gewoon een netbook: grotere HDD, keyboard en goedkoper. Meer heb je niet nodig op reis
Ga het zelf maar zien, mooiste graphics tot nu toe!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:45 schreef Wessiej het volgende:
[..]
1 spel aan het spelen in 2010, GOTY roepen. Prachtig
Zaterdag beginnenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga het zelf maar zien, mooiste graphics tot nu toe!
Sommige dingen lijken meer filmisch dan gameisch, metaal lijkt echt metaal, de belichting op dingen... ben er eigenlijk helemaal vol van .. en stil...
Ben nu op mn kamer, muziekje aangezet, alles gechecked, gelezen, EDI gesproken.. ga straks dingen doen.. zoveel keuzes.. first things first.
Mass Effect?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:48 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ga het zelf maar zien, mooiste graphics tot nu toe!
Sommige dingen lijken meer filmisch dan gameisch, metaal lijkt echt metaal, de belichting op dingen... ben er eigenlijk helemaal vol van .. en stil...
Ben nu op mn kamer, muziekje aangezet, alles gechecked, gelezen, EDI gesproken.. ga straks dingen doen.. zoveel keuzes.. first things first.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |