quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee ik wil niet anders meer dan Nokia ben ik achter. Heb nu ook de Nokia beltune, oldscool.
Mapjesquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op een Mac is het een heerlijk programma.
Maar dan komt omdat je in MacOSX niet met mapjes hoeft te klooien.
Gijs het is traag,... vreselijk onoverzichtelijk. Shuffle werkt nooit,... bij updates haalt die gewoon weer de oorspronkelijke 99MB binnen etc. etc. Altijd maar kopen kopen kopen,... Maar misschien draait het beter op een Mac inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Op een Mac is het een heerlijk programma.
Maar dan komt omdat je in MacOSX niet met mapjes hoeft te klooien.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
All hail our Nokia overlords
quote:Yohome11 (3 maanden geleden) Toon Verbergen -1 Gemarkeerd als spam Antwoorden | Spam What is the name of this tone?!?!?!?!??!?!?!? please i have been looking for over 5 years. tell me!!
Mac programma's onder Windows zijn vreselijk, net als Quicktime en Safari. Ik verdenk Microsoft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:05 schreef Chocobo het volgende:
Gijs het is traag,... vreselijk onoverzichtelijk. Shuffle werkt nooit,... bij updates haalt die gewoon weer de oorspronkelijke 99MB binnen etc. etc. Altijd maar kopen kopen kopen,... Maar misschien draait het beter op een Mac inderdaad.
Ja.. dit is goed..dat zie je zo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:06 schreef Chocobo het volgende:
Deze vind ik ook prachtig!
[ afbeelding ]
Ik heb op de sportschool een tv op mijn loopband, waar ik dan naar kijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:03 schreef Bastard het volgende:
Laatst stond er een gast naast me op de loopband te rennen terwijl hij tv keek op zijn telefoon..
Jaaaaa!quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:06 schreef Chocobo het volgende:
Deze vind ik ook prachtig!
[ afbeelding ]
Ja dat zou ik dus niet trekken. Dat is hetzelfde als mijn kleren in de kast gooien en de deur sluiten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Mac programma's onder Windows zijn vreselijk, net als Quicktime en Safari. Ik verdenk Microsoft.
Op een Mac werken ze heerlijk. Maar dat komt ook door de andere manier waarop MacOSX werkt. Op een Mac benader en categoriseer je je files via een programma. Hoe deze op de achtergrond in mapjes worden opgeslagen heb je geen zicht op.
Ik kijk naar de heen en weer wiegende tieten van andere vrouwenquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Ik heb op de sportschool een tv op mijn loopband, waar ik dan naar kijk
Wut?? Geen MMS?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jaaaaa!Die zou ik ook halen nu. Enige minpuntje is het gebrek aan MMS
Niet dat ik het zelf nou zoveel gebruik, maar mijn moeder en zusje sturen vaak nog foto's op die manier door van onze honden
Ik moest toen ik mijn Mac net had ook wenen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:08 schreef Chocobo het volgende:
Ja dat zou ik dus niet trekken. Dat is hetzelfde als mijn kleren in de kast gooien en de deur sluiten.
Nope. Omdat het een internet apparaat is en pas op de tweede plek een telefoon. Ofzo. Heel raar. Beetje de Apple gedachtengang die Nokia daar hanteertquote:
Dus wel je foto op een blog of hyves kunnen zetten, maar niet doorzenden aan een mobiel?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nope. Omdat het een internet apparaat is en pas op de tweede plek een telefoon. Ofzo. Heel raar. Beetje de Apple gedachtengang die Nokia daar hanteert
Maar ik vind het handig om zonder bijkomende applicatie mijn spullen achter de schermen op orde te hebben.. en vervolgens die via een applicatie te tonen..quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:10 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moest toen ik mijn Mac net had ook wenen.
Maar na een tijdje wil je niks anders meer en besef je hoe onlogisch Windows eigenlijk in elkaar zit. Je bent alleen intussen geconditioneerd om zo te werken.
Nee Gijs, je denkt dat je het handig vindt. Zo ben je geconditioneerd door Micro$oft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:19 schreef Bastard het volgende:
Maar ik vind het handig om zonder bijkomende applicatie mijn spullen achter de schermen op orde te hebben.. en vervolgens die via een applicatie te tonen..
Dus ik vind het niet van mezelf handig zeg jij ?quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:24 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee Gijs, je denkt dat je het handig vindt. Zo ben je geconditioneerd door Micro$oft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |