Bronquote:DiYARBAKIR - Een 21-jarige tweeling uit Turkije heeft zelfmoord gepleegd nadat één van de twee vrouwen was uitgehuwelijkt door haar familie.
Het drama vond plaats in de provincie Diyarbakir, in het zuidoosten van Turkije.
Hediye D. was tegen haar wil uitgehuwelijk aan haar neef. Vlak voor het geplande huwelijk sprong ze van de vijfde verdieping van een flatgebouw. Toen zus Kadriye D. dit zag sprong ze haar direct achterna. Hediye was op slag dood, haar zus overleed later in het ziekenhuis.
Maar daar wordt je toch achterlijk van??quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:47 schreef genieter2010 het volgende:
Da's heel normaal in islamitische kringen hoor, om uitgehuwelijkt te worden aan je neef.
Van alle getrouwde moslima's in Nederland is meer dan driekwart uitgehuwelijkt aan een neef, oom of een ander mannelijk familielid. Sommigen zijn zelf met hun eigen opa getrouwd! Al komt dat laatste maar weinig voor...
Ik ben ook gehecht aan mijn bed, dat maakt ons toch ook geen Siamese tweeling?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:45 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen siamese tweeling?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:49 schreef e97073 het volgende:
[..]
Ik ben ook gehecht aan mijn bed, dat maakt ons toch ook geen Siamese tweeling?
Zou het?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:48 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Maar daar wordt je toch achterlijk van??
terug naar de fp jij.quote:
Fantastquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:47 schreef genieter2010 het volgende:
[...] oom of [...] eigen opa getrouwd!
Dat is helemaal lullig ja, als je een siamese tweeling bent en je zus springt uit het raam of voor de trein. Hoe het precies afloopt bij ophanging of een overdosis slaappillen weet ik eigenlijk niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:45 schreef Rijpie het volgende:
[..]
Volgens mij was het geen siamese tweeling?
Heb je het gedrag van hun kinderen wel eens bestudeerd?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:48 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Maar daar wordt je toch achterlijk van??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |