Daarom doe ik er ook 2.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:10 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee, een diploma is ook al niet zoveel waard van het HBO
Vriendin van me is ook net mr. geworden, maar vind het toch stom staan voor een vrouwennaamquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:22 schreef FUFR het volgende:
ik ben geen dr. wel mr. ik ben mr. en gw.
iddquote:
newbiequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef TwisterNederland het volgende:
hoort dit niet bij Stad & Streek??
ja dat ziet er idd raar uit.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:26 schreef Inu het volgende:
[..]
Vriendin van me is ook net mr. geworden, maar vind het toch stom staan voor een vrouwennaam
[..]
idd
no way roséquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef TwisterNederland het volgende:
nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:26 schreef amaranta het volgende:
Ik ben sexy.
Ik zou zeggen, lees een pagina mee en je weet waarom wij in ONZ zitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef TwisterNederland het volgende:
Wat een achterlijk wijf.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:45 schreef amaranta het volgende:
Zo!
Dus eind vorig jaar was er een ouder die het nodig vond om een klachtenbrief over mij te schrijven. Ze wilde me niet als juf voor haar zoon....
Nu was ik net op school, komt ze naar me toe, haar zoon mist me enorm
In your face. Trut, zo zul je leren om mensen te veroordelen/beoordelen zonder ze te kennen.
Maar excuses konden er neit vanaf, voor de lelijke brief.
Je bent toch zelfs getrouwd met een dr.? Dan ben je een aangetrouwde dr.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:45 schreef Levitation het volgende:
Ik ken wel een dr. telt dat ook?
Oh, ik ken er zelfs een heleboel.
Ze mag ook LLM voeren, maar dat vindt ze stomquote:
Dat ik straf gaf en weleens mijn stem verhief.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:47 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wat een achterlijk wijf.Wat was toen haar argumentatie (als ze die al had) dat ze je geen goeie juf voor haar zoon vond?
Och, dr staat Rosé en moppie is er meteen weerquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:40 schreef -moppie- het volgende:
hoi
Ja, ik ga de titel adr. voeren! Goed plan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:48 schreef Inu het volgende:
[..]
Je bent toch zelfs getrouwd met een dr.? Dan ben je een aangetrouwde dr.
[..]
Ze mag ook LLM voeren, maar dat vindt ze stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |