abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_257021
Streamverslagen van 2-04 voor degenen die de streams niet kunnen bekijken (en voor de anderen trouwens ook).
Post hier alleen verslagen van de streams.

Wees vrij om de verslagen aan te vullen, anders vallen er ongetwijfeld gaten.

Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.

Vele oren maken het verhaal compleet dus liever dubbel verslag dan géén verslag !

01.13
Jop en Ant, liggen onder de dekens te 'friemelen'. De rest slaapt al of doet verwoede pogingen (Aziz) om ook te slapen.
Veel gesnurk en bouwgeluiden op de achtergrond zo af en toe.(vertrekt de bus morgen?)
01.15
Nog steeds gefriemel ze zullen zo wel een sigaretje gaan roken. Althans Jop en Aziz ook want die heeft met een harde Harrie mee liggen genieten.
01.17
Gefriemel gaat door en ik ga slapen!


pi_257022
01.24
Wat ik al dacht. Aziz lag lekker mee te genieten en zei net (kon niet horen wat) iets tegen Jop en Ant.
Zij zit nu bovenop Jop.
Aziz zegt ook weer (?) iets.\

Ik ga nu echt Slapen.

pi_257023
01.33
Het lijkt wel of iedereen heeft liggen wachten tot Jop en Ant klaar waren. Ze zijn nu op Es na allemaal weer aan het kletsen.
En Aziz denkt: Ik zag net bepaalde mensen bepaalde dingen doen........
  maandag 3 april 2000 @ 03:06:00 #4
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_257024
2.00 tot 2.45.

Aziz en Jop staan buiten een sjekkie te roken. Na enige tijd wensen ze elkaar goede nacht en nemen vervolgens samen plaats achter de laptop om Aziz' post door te nemen.

Veel gelul in die post. Mensen schrijven: 'Aziz, jij bent al vanaf het begin mijn favoriet etc. etc'. Beide heren ademen nogal zwaar.

Er zit ook een grapje tussen:'Er zit een hoogblonde Aziz achter de laptop zijn mail te lezen. Zegt Aziz tegen Jop: 'Hebbu tipp-ex? ''Hoezo' vraagt Jop. 'Ik heb een foutje gemaakt'.

De heren vinden het 'lache'.

Ze gaan na verloop van tijd toch maar tukken. Althans dat is de bedoeling, maar de binnenkomst in het slaapvertrek van de beide heren maakt iedereen wakker. Ze vertellen het grapje; iedereen lacht.

Tessa zingt: 'Ik ben Blond, ik ben B-L-O-N' 'T' roept Jop. Grote hilariteit!

Jop ligt naast Tessa en die blijft maar ouwehoeren. Aziz mengt zich er vanuit de verre hoek ook in. Zijn ze allebei aan het lobbyen bij Jop in verband met morgen?

2.55

Antonette is nu ook wakker en gaat de laptop dichtmaken. Jop vraagt :'waar was je nou ? '.

Jop en Ant. kruipen bij elkaar, maar het geleuter is NOG niet afgelopen. Iedereen lijkt klaarwakker en is voortdurend aan het giechelen.

Jop zegt tegen Antonette 'je stinkt'. Een keer of acht. Jop steekt zijn vinger in zijn onderbroek en laat hem aan Tessa ruiken. Die zegt dat dat echt niet kan, maar ligt in een stuip.

Nu vertellen ze een paar grappen over homo's aan elkaar.

3.07

/me gaat tukken.

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 03 April 2000).]

  maandag 3 april 2000 @ 09:12:00 #5
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257025
08.26

Af en toe zit er iets beweging in Antoinet.


09.15

iedereen slaapt nog

* Quenda® gaat ervandoor.

pi_257026
14:45 Jop, Tessa,Iwan en Ant zitten buiten te Mens-Erger-Je-Nieten.

15:10 Werkers komen thuis. Ze hebben iets met ijzerdraad moeten doen.

15:15 Jop gaat omeletten maken. Bul wil de zijne zonder spek.

15:20 Aziz leest opbeurende mailtje aan zichzelf voor.

15:25 Bul leest een mailtje met een verzoek aan Jop om te buikdansen.

15:30 Bul leest vrolijk mailtje van zo te horen jonge Bus-fan.

Boeiend weer hoor.

= godverdikkie hee =
  maandag 3 april 2000 @ 22:09:00 #7
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257027
de sfeer in de bus is super

Tessa maakt zich plots zorgen omdat er nog een brief van Aziz is achtergebleven (van zijn zus)

mompel en mompel komen ook weer in de bus.

pi_257028
22:15 - 22:30

Alle bewoners, behalve Es zo te zien, rond de tafel.

Jop zegt een voorgevoel gehad te hebben over het vertrek van Aziz.

Bullent vermoedt dat de Bus hierna naar de Ardennen gaat (??) voor een Surivival-weekje "Daarom zeggen ze ons aan onze conditie te werken.". "Hoeven we lekker niet te werken", verlekkert Jop zich "dan krijgen we noodrantsoen met twee flessen champagne"

Antonet hoeft geen stemmen als het alleen maar om haar haar zou zijn. Iwan zit daar niet zo mee.

Iwan begint tegenwoordig ook ineens termen als "ervaringen voor het leven" te gebruiken, mbt tot het Bus avontuur, erg overtuigend klinkt het nog niet.

Jop verheugt zich al erg op de Ardennen "Abseilen, kanoën, bergbeklimmen...". Antonet zou ook wel naar Spanje of Italië willen (welja). Bullent is al blij zat dat ze naar het buitenland gaan, ze lijken vrij zeker van hun zaak.

Tessa denkt de volgende keer aan de beurt te zijn.

Het is stil ze denken aan Aziz en aan vertrekken uit de Bus. Antonet vraagt zich grappend af of Seki bij de verwelkoming aanwezig zou zijn. Volgens Tessa en Iwan heeft Seki alle contracten verbroken en zijn geld terug gekregen. Jop wist dat nog niet.

Iwan denkt dat Aziz er "toch een hoop van geleerd" heeft, "al is het alleen maar dat je de volgende keer niet meer meedoet aan zoiets" (toegegeven, die is wel sterk !)

= godverdikkie hee =
pi_257029
22:30 - 23:00

Tessa weet zeker dat het buitenland-reisje geen kadootje is maar noodzakelijk om dat "het voor de beveiliging in Nederland absoluut niet meer te houwen is"

Jop is al 'ns op schoolreisje in de Ardennen wezen kanoën, weer een stoer avontuur beleefd natuurlijk.
Ook Bullent komt met een kano-verhaal. Iemand maar net aan de dood ontsnapt zo te horen.

Jop vraagt of Iwan het niet gek vindt dat hij door hem is "aangewezen tot mede-nachtconferencier..met geinen en gek doen". Iwan voelt zich juist vereerd en doet er graag aan mee (nou dat wordt lachen mensen)

"De nieuwe in de bus die er 24 uur in heeft gezeten, die heeft er net aan geproefd, dus als die dan weg wordt gestemd, dat is niet zo'n drama, SNAPJUWAKBUDOEL"

Iwan is nieuwsgierig wat de bladen de komende week allemaal gaan schrijven, over Aziz onder andere.

Even een wat diepzinniger gesprek nu over wat de Bus nou eigenlijk precies is, een spel, een tvshow of toch een soort (psychologische) oorlog. Duurt maar even helaas.

Jop somt op wat hij allemaal gedaan en gelaten heeft om in de Bus te komen "Ik ga er niet meer uit , als ze mij wegstemmen keten ik me vast". "Ze stemmen jou niet weg" weet Tessa al. Iedereen praat in de derde persoon meervoud als het over het stemmen gaat. Niet "ik stem zusofzo", nee "ze stemmen.."

Pas als Jop niet meer zou kunnen lachen zou hij de Bus vrijwillig uitgaan. Iedereen heeft wel donkere momenten gehad maar op de lange termijn zagen ze dan toch "weer licht in de tunnel"

Iwan weet ook "als het allemaal zo makkelijk was kon iedereen wel in de Bus"

Mooi moment voor een biertje.

= godverdikkie hee =
pi_257030
23:00 - 23:30

Even wat gemist, Bul en Es zijn naar bed zo te zien.

Bewoners ineens niet meer zo zeker over het Ardennen-reisje. "Sylvana heeft het toch gezegd", "Nee Bullent had het gehoord...of hij dacht het.." Jop kondigt aan helemaal los te gaan als ze er heen zouden gaan, "kano's omgooien, mensen in het water trekken" (moeders hou je dochters binnen). "alles gaat kapot" probeert Iwan ook een duit in het zakje te doen, een heel klein duitje.

Tessa zou het liefst naar de Costa Del Sol willen, ze verbeeldt zich nog altijd geloof ik dat de Bus het gesprek van de dag is in Nederland, not! alleen bij een paar verstokte webnerds (zoals bovengetekende) gaat ze over de tong en ze wil echt niet weten hoe!

Iwan diept een spreuk op "Het is niet altijd een vijand die je in de shit helpt en het is niet altijd een vriend die je eruit haalt.

Volgens de bewoners had Seki het niet lang meer volgehouden "De muren waren aan het brokkelen". Volgens Ant wou Seki niet op de bank terecht komen, omdat hij dan weggestemd zou worden en dat als een afgang zou beschouwen (Bij mijn weten stond Seki bij zijn vertrek nog stevig tweede)

'k heb niet veel zin meer tis weer saai

= godverdikkie hee =
pi_257031
Een paar minuten geleden vertelde Jop buiten aan Tes Ant En IWan dat Bullent het op dit moment moeilijk heeft en overweegt op te stappen.

Heeft mogelijk met zijn reactie van vanavond tijdens de uitzending te maken Zie andere topics.

  maandag 3 april 2000 @ 23:50:00 #12
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257032
23.43

Iwan,Tessa en Antoinet zitten buiten aan de tuintafel, het gesprek gaat nergens over.
(selectieweekend en personen die daar aanwezig waren)

Tessa: janus, janus,
Antoinet: pak muh nog een keer

Antoinet:
Ze verteld over een meisje uit Scheveningen die verteld had dat ze een paar jaar anorexia had gehad, ze lieten elkaar allemaal foto's zien, het meisje woog 47 kilo op die foto.Antoinet verteld dat er van haar een vriendin is overleden aan anorexia

Tessa slaakt kreten als manisch depressief .
Volgens Anoinet ontbreekt er dan een stof in je hersenen en is het vaak aangeboren en Iwan bevestigd dat.
Iwan zegt dat vooral veel kunstenaars last hebben van manische buien, en dat zij dan juist in de up- buien de mooiste creatieve dingen maken.Antoinet verteld daarop dat een collega van haar het ook heeft, en soms weken heel vrolijk en druk is , en dan vervolgens weer weken depri in bed blijft liggen.


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')