Zeker! wat een freaking toffe track, nog steedsquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:14 schreef ScottTracy het volgende:
Wat 'n heerlijke uitgaansplaat was dit toch
Ik mag/ga waarschijnlijk concerten filmen voor de W2quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:22 schreef ScottTracy het volgende:
Ahh dat was vet. Werd destijds door een vriendin meegesleept naar een concert van The Darkness in de W2, klein zaaltje hier in Den Bosch. Paar maanden later kwam dit liedje uit en waren ze ineens huge
Lachen! Doe je ook zo'n filmopleiding ofzo dan? Ik ben vrijdag ook weer in de W2 bij Postmanquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik mag/ga waarschijnlijk concerten filmen voor de W2
Mooiquote:
Ja, AVproductie aan het KW1C vlijmenseweg. Ik zat eerst in het team van 3voor12 Den Bosch, maar ik film liever ivm CV, ervaring etcquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:26 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Lachen! Doe je ook zo'n filmopleiding ofzo dan? Ik ben vrijdag ook weer in de W2 bij Postman
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:25 schreef 3FMaster het volgende:
Hèy, deze heb ik vanochtend nog gehoord op m'n iPod. En deze zet ik niet elke dag aan. Dan toch een God![]()
!
Toffe plaat iddquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:40 schreef 3FMaster het volgende:
Stiekem is dit een leuk liedje van Spears. Heel stiekem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |