DSM bevindt zich hoofdzakelijk op de volgende markten: geneesmiddelen, voedingsmiddelen, automobiel/transport, elektrische aparaten en elektronica. Nu moet ik dus voor elke markt 3 concurrenten aanwijzen van DSM. Helaas kom ik niet veel verder dan Akzo-Nobel en Bayer...
Dus vandaar dit topic, wie kan mij helpen en weet concurrenten van DSM N.V.?
DSM N.V. opereert op nogal wat markten, dus ik kan me voorstellen dat je je op een of twee concentreert, anders bestaat de mogelijkheid nog dat je teveel concurrenten vindt. Hoe zit het trouwens met dat bedrijf die Tyvek enveloppen e.d. maakt? Die maken verpakkingsmaterialen, en zijn volgens mij ook een concurrent. (Ik kan effe niet op de naam komen... ze hebben altijd op hun verpakkingen "A <bedrijfsnaam> product" of zoiets staan, volgens mij een Franse naam...
Ah! DuPont, volgens mij... (Gelukkig lieten mijn hersenen mij slechts 30 seconden in de steek. )
[Dit bericht is gewijzigd door aa_koch op 06-05-2002 16:59]
[wij hadden op school ooit een jongen die daar voor zijn afstudeerstage had gewerkt en deze vraag niet kon beantwoorden! ]
quote:De naam DSM (zonder puntjes) staat voor Dutch State Mines, het Engelse equivalent van De Staatsmijnen, die in 1902 werden opgericht door de Nederlandse overheid.
Op maandag 06 mei 2002 17:45 schreef -ScuL- het volgende:
strikvraag..
waar staat de naam DSM voluit voor?
quote:bravo! jij had wel een voldoende gehad
Op maandag 06 mei 2002 20:47 schreef Lucille het volgende:[..]
De naam DSM (zonder puntjes) staat voor Dutch State Mines, het Engelse equivalent van De Staatsmijnen, die in 1902 werden opgericht door de Nederlandse overheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |