Sewen die rotte appelquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Trouwens, die naam is wel te debiel voor woorden
[ afbeelding ]
geniaal plaatjequote:Op donderdag 28 januari 2010 07:56 schreef SocialDisorder het volgende:
Trouwens, die naam is wel te debiel voor woorden
[ afbeelding ]
over twee maanden is de iPad in Europa te koopquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nja als je die prijs van mediamarkt moet geloven is het wel duur ja!
Sowieso over 2 maanden is ie te koop, en dat zal usa only zijn :/!
europa, dat is dus : duitsland, uk en frankrijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:05 schreef Misan het volgende:
[..]
over twee maanden is de iPad in Europa te koophttp://www.washingtonpost(...)AR2010012704027.html
en de adviesprijzen werden gisteren gewoon in de presentatie gemeld, heeft MediaMarkt weingi mee te maken
je bent te laat!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
Doen we weer lief tegen elkaar? Hou er niet zo van om in eens SC topic posts te moeten wijzigen. Dank
Ja, ik sliep. Maar heb nog wel een opmerking van jou weggehaald die te ver ging. Daarom die post.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Oh had snel de vergelijking telecomaanbieders en bellen gemaakt
quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:16 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]jij gaat ook met een PS3, Wii of TomTom lopen bellen?
vandaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:36 schreef SocialDisorder het volgende:
net ff op die iPad in zitten lezen en ik denk dat ik dit wel ga halen als m'n telefoonboer hem aanbiedt met een abonnementsverlenging.
WTF???quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja, ik sliep. Maar heb nog wel een opmerking van jou weggehaald die te ver ging. Daarom die post.
Ik snap. Mijn punt was dat telecomproviders regelmatig gratis spul bij een abo geven waar je niet mee kan bellen.quote:
Yep en vooral om verder gezeur te voorkomen. Lekker laten rusten nu en verder SC'en!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
WTF???
Welke dan?
Edit :
Serieus morph?
Dat van die vriendinnen?!!
Meest nutteloze dat ik ooit bij een abo heb gekregen was een home cinema set. Ding was nog sneller kapot dan de telefoon (die overigens al binnen 2 maanden ter reparatie terug moest naar e fabrikant)quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik snap. Mijn punt was dat telecomproviders regelmatig gratis spul bij een abo geven waar je niet mee kan bellen.
Ik kreeg er toen een tv bijquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:29 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ik snap. Mijn punt was dat telecomproviders regelmatig gratis spul bij een abo geven waar je niet mee kan bellen.
163,25 voor 75 belminuten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:10 schreef Misan het volgende:
http://www.gsmtrack.nl/index.php?page=citroen
Het gaat om een C1, die lease je nog voor minder. Ik kan me een reclame voor de geest halen dat dat kreng bij personal lease 99 euro per maand kost.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:15 schreef Misan het volgende:
op zich best goedkoop nog steeds voor een auto
Mja, je verwacht alleen nog ergens wat addertjes onder het gras met zo'n aanbiedingquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:15 schreef Misan het volgende:
op zich best goedkoop nog steeds voor een auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |