Nu loop je gewoon te trollen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, niet echt !
Maar goed, daar kun jij ook niks aan doen!
het zit diep he kereltjequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Leer Nederlands klaphark. Praat niet als een of andere verfuckte kutmanager Engels en Nederlands door elkaar. Weet je hoe spastisch dat leest en klinkt?
"Ja, en the other day man! Hadden we echt bijna een mayor deal met die ene branch bereikt! Maar goed, Frits belt me zo of we een go hebben! En anders hebben we om 5 o clock ff een bi-lateraaltje!"
hap..... Hap......quote:
Kijk, doe je het weer.quote:
jij had ook gewoon naar bed kunnen gaan ipv te gaan mierenneukenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:34 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kijk, doe je het weer.
Je had ook gewoon: Hap, Hap neer kunnen zetten ipv dat gedracht
Nee hoor. Het maakt je alleen maar behoorlijk, hoe zal ik het zeggen, op VMBO-niveau?quote:
jij snapt mijn keuze dus ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef RitseB het volgende:
Niet voor gekozen.
hahahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:36 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Het maakt je alleen maar behoorlijk, hoe zal ik het zeggen, op VMBO-niveau?
"Ja yo! Dikke schijt man! Je snapt me grammatica toch wel als je maar ff je best doet je weet!"
Sorry koeiquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef koei het volgende:
Hey kleuters, doe eens aardig tegen elkaar!
-edit- dit gaat me te ver, niet meer doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef koei het volgende:
I sent hugs!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef koei het volgende:
koeiquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef koei het volgende:
kut-troll.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Tijd om te gaan slapen!
Night all!
Voor ritse :!!!
Hai. Dead Rising gaat me ziekelijk goed af. De psychopaten worden dik gepwned met de Megabuster (vorige ronde 53.000 en nog wat zombies gesloopt) en sterven na 3 of 4 schoten onmiddelijk. Ik zit nu al bij case 4 of 5. Nog 3 cases en de koek is op.quote:
Veel collega's van SB hebben zo'n iPhone gekocht en kunnen pas sinds kort fatsoenlijk bellen met dat ding... sinds ze Skype erop geïnstalleerd hebbenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:16 schreef Poit het volgende:
[..]
Heel niet, het gaat erom dat de iPhone een overrated apparaat is wat als telefoon misschien prima is maar verder niets meer is dan een gadget.
Als de iPod niet zo'n succes was geweest had de iPhone dat al helemaal niet geweest. Niet voor die prijs.
Waarom zou je dat doen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |