We zullen het doorgeven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sunrise![]()
.
Een nummer van Norah dat nog niet KAPOTGEDRAAID is in m'n hotel
Daar wil ik nu wel zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omgquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:47 schreef Paul het volgende:
http://www.antiroos.com/a(...)wakker+hoor!+%233fm/
[ afbeelding ]
Wat ik al op twitter riep.quote:
Daar zat ik al op te wachtenquote:
Nope. Wel vaker gehoord. Maar zit er nog niet lang.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:01 schreef themauster het volgende:
Ah een nieuwe nieuwslezer of niet?
GoedeTRYMIDDAGquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
GoedeMIDDAG.
Try net. Had in mijn top drie gestaan als ik gestemd had, misschien wel op nummer 1 ook.
Daar stoor ik me ook zo aan in dat nummerquote:
Hurting. Stop. When. Does. The.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog meer Racoon?Does the hurting ever stop?
Er komt er nog een dit uur. Maar Brother is idd echt een gedrocht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog meer Racoon?Does the hurting ever stop?
Hansquote:
quote:Afgelopen zondag zond de AVRO de finale van Op Zoek naar Mary Poppins uit. Ondanks de meer dan 2 miljoen kijkers, is het aantal mensen dat via sms heeft gestemd veel minder dan de omroep had verwacht. De AVRO houdt dan ook een gat in de begroting van de show over.
Er is wel massaal gestemd voor de drie finalisten, maar dat ging ‘gewoon’ via de telefoon, wat de omroep minder oplevert. Dat zegt programmaleider Roel Burgman n.a.v. opmerkingen uit de politiek over de stemprocedure.
De SP en het CDA vallen met name over de samenwerking tussen de AVRO en theaterproducent Joop van den Ende. Tweede Kamerlid Jasper van Dijk wil van minister Ronald Plasterk weten of er winst is gemaakt met de sms-jes van 60 cent per bericht en wat daarmee is gebeurd. Joop Atsma van het CDA (daar is hij weer) vindt dat de reclamecampagne voor de musical wel erg snel volgde op de uitzending.
Voor de samenwerking tussen de omroep en de theaterproducent gelden strikte regels. Zo mag er niet al te veel reclame worden gemaakt voor de musical en mag in reclame voor de musical niet worden verwezen naar het tv-programma.
Of aan beide voorwaarden is voldaan is betwistbaar, erkent zelfs Burgman. Dit is inherent aan het format,, zegt hij in BN/De Stem.
Een woordvoerder van het Commissariaat voor de Media zegt: Het gaat hier om beleid dat in ontwikkeling is. Steeds stellen we ons de vraag: is dit nog in de geest van de Mediawet? Tot nog toe werd die vraag bevestigend beantwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |