Absoluut! blijft alleen wel jammer van de stelling, maar als de eerste plaat direct van Interpol is dan hoor je mij niet snel klagenquote:
Dat had van mij gemogen, kon ik weer normaal 3FM luisterenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar anders zouden ze in 3 dagen klaar zijn met de lijst. Da's ook zo snel.
Trusten !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Bol_Wan het volgende:
ik ga weer slapen.. morgen vroeg op![]()
![]()
![]()
iedereen!
me 2 ! wat een vreselijk toffe plaat is dit toch ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit is eigenlijk ook al wel een klassieker vind ik!
Dan is het wel een fijn nummer idd, maar als La Roux het zingtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef -Hans- het volgende:Bulletproof
. Meezingen verplicht, bijna dan
.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Intrepidity het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/statuses/8250537915
Die nieuwe single van hun ook.. damn, wat een crap. Gelukkig is die plaat, weet de titel al niet eens meer, aardig geflopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan is het wel een fijn nummer idd, maar als La Roux het zingt
Sharid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:43 schreef Captain_Slow het volgende:
99 problems, but a bitch ain't one Gaat zeker over Eric, nu Charit (sorry voor de spelling) weg gaat
Waren de pipetjes op de radio?? Onbegrijpelijk dat ze de Zeroes Top 1000 niet hebben gehaaldquote:
mzzl !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga maar weer eens, morgen is er weer een daaaaaaaaaag
Heeft meer weg van een stand-up conference dan een rocknummer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef Joesse het volgende:
haha classic, die United States of Whatever
Heb 'm nog niet gehoord, maar hun nieuwe single vind ik echt gruwelijkquote:
quote:
Welke is dat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet gehoord, maar hun nieuwe single vind ik echt gruwelijk. Zelfs Giel draait hun nieuwe single.
Nice!quote:
Islands geloof ik.quote:
Tofquote:
quote:
Minimalistisch is idd. wel de beste omschrijvingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Maar ik vind 't hele album prima. Eigenlijk heel minimalistisch maar toch heel sfeervol.
Zouden van mij meteen mogen invliegen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Minimalistisch is idd. wel de beste omschrijvingHet is weer eens wat anders. Misschien een tip voor Pinkpop?
Mode FMquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |