Oepsquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:25 schreef Broekie het volgende:
Ja sukkel, maar dan wel met 1934...
inderdaad, sowieso op één artiest/band stemmenquote:
Z'n antwoorden waren net zo eenzijdig als z'n muzikale smaak.quote:
Ha Hansquote:
Echt he, en dit zijn niet effe een paar akkoordjes hoor. Wibiquote:
Eensquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:35 schreef ScottTracy het volgende:
Blind for YouInderaad de mooiste van Di-Rect. Schitterend met piano
lolquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:32 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ha Hans
Mensen, wat is het koud hè? En dan nog de Arctic Monkeys draaien ook, brr!
Zo belachelijk dat 3FM dat niet heeft beperktquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
inderdaad, sowieso op één artiest/band stemmen
heb de verwarming hier vol open staan , dan is het prima te doenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
lol, maar idd freaking koud! zit hier atm ook maar even met mijn jas aan.. De luchtverwarming kan er haast niet tegen werken
Zou de piano nu wel eens solo willen horenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:36 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Echt he, en dit zijn niet effe een paar akkoordjes hoor. Wibi
idd, nu je het zegt hadden ze dat wel kunnen doen jaquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo belachelijk dat 3FM dat niet heeft beperkt.
Ene kant van het huis is prima te doen, maar de Noord kant is toch wel erg koudquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
heb de verwarming hier vol open staan , dan is het prima te doen![]()
Computer verplaatsenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ene kant van het huis is prima te doen, maar de Noord kant is toch wel erg koud.
CakeScottTracy
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:42 schreef Cee het volgende:
I want a girl with a long skirt and a parka.
Want het is koud, mensen.
twijfel ik niet aanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:56 schreef -Hans- het volgende:
Go Back To The Zoo - Electric. Hoop dat we daar in 2010 nog veel van horen
.
Zo lekker de drums aan het begin van de plaat![]()
Zeer lovende recensie, van de doorgaans kritische Menno Visser, over hun optreden tijdens Noorderslag. Ziet er goed uit voor Go Back To The Zooquote:
Verdomd, ik heb jou ook niet gezien, dus dat kan dan wel kloppen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Lachen. Ik heb 'em niet gezien bij 't afscheidsconcert (maar ik weet dan ook niet hoe hij eruit ziet
)
Maar ik heb dan ook wel een erg makkelijk nummer...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Sersjee is berucht bij Michiel. Hij kent zelfs de laatste cijfers van z'n telefoonnummer uit z'n hoofd...
[..]
Oe, nou wil ik weten wat je in je hoofd hebt ook!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:17 schreef Cee het volgende:
Ik heb altijd een heel andere accent + stem in m'n hoofd als ik z'n tweets lees.
hoe wil je dat hij dat duidelijk maakt?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Oe, nou wil ik weten wat je in je hoofd hebt ook!
Ik denk dat zij dat wel vrij redelijk kan verwoorden.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:02 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hoe wil je dat hij dat duidelijk maakt?
Ja.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:06 schreef alors het volgende:
hallo
komen er nog toffe platen dit uur?
my bad, ik noem op de een of ander manier iedereen hij hierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:04 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik denk dat zij dat wel vrij redelijk kan verwoorden.
Stereophonics - Handbags and Gladrags, één van mijn favoriete nummers ooitquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:06 schreef alors het volgende:
hallo
komen er nog toffe platen dit uur?
ohja die is wel leuk, al vind ik de versie van Rod Stewart wat nostagischer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:10 schreef Bol_Wan het volgende:
Stereophonics - Handbags and Gladrags, één van mijn favoriete nummers ooit
Vind de stem van Kelly Jones zou mooi, dat ik deze toch prefereerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:15 schreef alors het volgende:
[..]
ohja die is wel leuk, al vind ik de versie van Rod Stewart wat nostagischer.
geef mij maar scheikundequote:
joaquote:
Verrek, ze hebben de programmainformatie verkeerd staanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
joa![]()
btw, als je via de stream luisterd, heet dit program Met Michiel, de mail is domien@3fm.nl en de foto is ook van Domien, en ik hoor Michiel
haha, dan waren we idd al drie topics verder geweest nuquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:56 schreef Captain_Slow het volgende:
Is Hans er niet ofzo, het is hier zo rustig??
Ben benieuwd hoe de lijst er uit had gezien als dat niet had gemogen. Slaat nergens opquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:51 schreef Captain_Slow het volgende:
8x op dezelfde artiest stemmen is zooooooo 1980
Scheelt weer, nu is het 1 plaat ellende.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:56 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu word trouwens al het slechte uit Nederland gecombineerd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:02 schreef MichielV het volgende:
[..]
Scheelt weer, nu is het 1 plaat ellende.
[..]
[..]
Hoezo een positieve kijkquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:02 schreef MichielV het volgende:
[..]
zo kan je het ook bekijkenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:02 schreef MichielV het volgende:
[..]
Het is erg rustigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:56 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu word trouwens al het slechte uit Nederland gecombineerd![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:09 schreef -Hans- het volgende:
Jajajaja net op tijd terug voor Nick en Simon. One louder!
Hoi Eliza !quote:
ja het gaat goedquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoi Eliza !Alles kids in de nieuwe woning? Is dit Janneke van Fok?! Wel een briljante request !!
TLSP
Ik denk van niet, maar ik heb het niet gehoord omdat ik bang was hem te snel van mute te halenquote:
Pics!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Alsof je in een freaking woestijn loopt met van die cowboylaarzen en zo'n rodeo stier. Wat een plaat
Ah, mooi! Al helemaal over dus? 't gaat bij mij eindelijk de goede kant op, maar ik hoop wel dat er de komende dagen niet veel sneeuw valt want anders zal het wel weer een weinig productief weekend worden. Zit gelukkig niet met echte deadline dus dat scheelt weerquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja het gaat goeden met de jouwe?
lolquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef Brennel het volgende:
Ik denk van niet, maar ik heb het niet gehoord omdat ik bang was hem te snel van mute te halen
Daar wordt aangewerkt !quote:
ohjah...al die sneeuw.. die is hier nu wel weg gelukkigquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, mooi! Al helemaal over dus? 't gaat bij mij eindelijk de goede kant op, maar ik hoop wel dat er de komende dagen niet veel sneeuw valt want anders zal het wel weer een weinig productief weekend worden. Zit gelukkig niet met echte deadline dus dat scheelt weer.
Wow, goed bezig! Sneeuw is atm hier ook niet aanwezig, maar de verwachting is niet zo heel tof.. Schilderen? brrr niet mijn favo dingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
ohjah...al die sneeuw.. die is hier nu wel weg gelukkig![]()
we zijn bijna helemaal klaar, volgende week tapijt in de gang, en dan zijn we klaar deel 1. Deel twee is klaar als mn vakantiegeld binnen is: schilderen
is het nog gelukt om je geld iets eerder te krijgen ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:18 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ohjah...al die sneeuw.. die is hier nu wel weg gelukkig![]()
we zijn bijna helemaal klaar, volgende week tapijt in de gang, en dan zijn we klaar deel 1. Deel twee is klaar als mn vakantiegeld binnen is: schilderen
Schilderen is juist het leukstequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wow, goed bezig! Sneeuw is atm hier ook niet aanwezig, maar de verwachting is niet zo heel tof.. Schilderen? brrr niet mijn favo ding.
Alicia Keys![]()
.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Alsof je in een freaking woestijn loopt met van die cowboylaarzen en zo'n rodeo stier. Wat een plaat
nee, belachelijk eigenlijk... anders had ik alles in 1 x kunnen doen, eerst schilderen, dan inrichten. Ja, geen geld voor het schilderen dan, dus dan maar als het binnenkomtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is het nog gelukt om je geld iets eerder te krijgen ?
Mag morgen beginnen met dat, De huiskamer en gang/hal +de schrootjes in de keuken gaan in de grondverfquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Schilderen is juist het leukste
Als het lukt wel !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Schilderen is juist het leukste
heb ik ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik hoor dus ook gewoon nummers die ik niet ken. En dan nog best hoog. En ik snap het niet want de zeroes is zegmaar wel het tijdperk dat ik bewust heb meegemaakt.
schrootjesquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:26 schreef themauster het volgende:
[..]
Mag morgen beginnen met dat, De huiskamer en gang/hal +de schrootjes in de keuken gaan in de grondverf
recente track héquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
waarom staat bulletproof zo hoog
komen zo die gaten in CD's?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ging er maar een bullet door élke muziekdrager waar die plaat op staat.
Overigens weet natuurlijk iedereen dat het gat in de CD zo groot is omdat ze bij Philips een maat nodig hadden, en toen maar het dubbeltje hebben genomen als maatquote:
ik zie al een versie van Gerard aankomenquote:
Whehehequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:59 schreef Cee het volgende:
SO HEISSE ICH NICHT ALSO ALSO
Maar zeker niet erg!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Ah, zometeen weer 3voor12. Toch wel wennen dat je nu weer de reguliere programmering krijgt te horen en morgenvroeg weer de lijst.
Mja, maar anders zouden ze in 3 dagen klaar zijn met de lijst. Da's ook zo snel.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Ah, zometeen weer 3voor12. Toch wel wennen dat je nu weer de reguliere programmering krijgt te horen en morgenvroeg weer de lijst.
Absoluut! blijft alleen wel jammer van de stelling, maar als de eerste plaat direct van Interpol is dan hoor je mij niet snel klagenquote:
Dat had van mij gemogen, kon ik weer normaal 3FM luisterenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, maar anders zouden ze in 3 dagen klaar zijn met de lijst. Da's ook zo snel.
Trusten !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Bol_Wan het volgende:
ik ga weer slapen.. morgen vroeg op![]()
![]()
![]()
iedereen!
me 2 ! wat een vreselijk toffe plaat is dit toch ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit is eigenlijk ook al wel een klassieker vind ik!
Dan is het wel een fijn nummer idd, maar als La Roux het zingtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:42 schreef -Hans- het volgende:Bulletproof
. Meezingen verplicht, bijna dan
.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:10 schreef Intrepidity het volgende:
http://twitter.com/michielveenstra/statuses/8250537915
Die nieuwe single van hun ook.. damn, wat een crap. Gelukkig is die plaat, weet de titel al niet eens meer, aardig geflopt.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dan is het wel een fijn nummer idd, maar als La Roux het zingt
Sharid.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:43 schreef Captain_Slow het volgende:
99 problems, but a bitch ain't one Gaat zeker over Eric, nu Charit (sorry voor de spelling) weg gaat
Waren de pipetjes op de radio?? Onbegrijpelijk dat ze de Zeroes Top 1000 niet hebben gehaaldquote:
mzzl !quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik ga maar weer eens, morgen is er weer een daaaaaaaaaag
Heeft meer weg van een stand-up conference dan een rocknummer.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:56 schreef Joesse het volgende:
haha classic, die United States of Whatever
Heb 'm nog niet gehoord, maar hun nieuwe single vind ik echt gruwelijkquote:
quote:
Welke is dat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb 'm nog niet gehoord, maar hun nieuwe single vind ik echt gruwelijk. Zelfs Giel draait hun nieuwe single.
Nice!quote:
Islands geloof ik.quote:
Tofquote:
quote:
Minimalistisch is idd. wel de beste omschrijvingquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Maar ik vind 't hele album prima. Eigenlijk heel minimalistisch maar toch heel sfeervol.
Zouden van mij meteen mogen invliegen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:21 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Minimalistisch is idd. wel de beste omschrijvingHet is weer eens wat anders. Misschien een tip voor Pinkpop?
Mode FMquote:
quote:
Dat wordt volgend jaar een autoscript maken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is 'ie me nou alweer voor? Vorig jaar ook al!![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is 'ie me nou alweer voor? Vorig jaar ook al!![]()
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:24 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dat wordt volgend jaar een autoscript maken.
Echt ontzettend grappig van Roos. NOT.quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:57 schreef Paul het volgende:
Domien is vandaag jarig![]()
Vannacht schijnt Rozemarijn hem wakker te hebben gemaakt met een drumstel in de tuin. Domien kon dit niet echt waarderen en zei FUCK OFFFFFFFFFFFFF( ofzoiets
) . Anyways, dat kon je vanochtend terughoren bij Giel, daarna ging Rozemarijn met een sirene langs met aan de telefoon Giel. Ze kwam aan bij Domien's appartement en maakte hem wakker met sirene en megafoon ( oftewel sirene op megafoon
).
Domien kwam naar buiten in zijn shirtje.
[ afbeelding ]
Feliciteer hem hier in zijn topic:
[3fm] Domien Verschuuren
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Echt ontzettend grappig van Roos. NOT.
Was dat van dat drumstel niet een fragment van een flinke tijd terug?quote:Op woensdag 27 januari 2010 07:57 schreef Paul het volgende:
Domien is vandaag jarig![]()
Vannacht schijnt Rozemarijn hem wakker te hebben gemaakt met een drumstel in de tuin. Domien kon dit niet echt waarderen en zei FUCK OFFFFFFFFFFFFF( ofzoiets
) . Anyways, dat kon je vanochtend terughoren bij Giel, daarna ging Rozemarijn met een sirene langs met aan de telefoon Giel. Ze kwam aan bij Domien's appartement en maakte hem wakker met sirene en megafoon ( oftewel sirene op megafoon
).
Domien kwam naar buiten in zijn shirtje.
[ afbeelding ]
Feliciteer hem hier in zijn topic:
[3fm] Domien Verschuuren
Geen idee, ik was net wakker toen ik dat fragment hoordequote:Op woensdag 27 januari 2010 08:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Was dat van dat drumstel niet een fragment van een flinke tijd terug?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Zeg thuiswerker, moet jij niet eens aan het werk!
Yup, dat was écht ruk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 08:57 schreef Bryze het volgende:
Klinkt in elk geval beter als nikki maandag? (dat was nikki toch?)
Het leuke is dat 3FM die lijst helemaal niet zelf heeft samengesteld. De luisteraars mochten stemmen en aan de hand daarvan is de lijst opgesteld.quote:Op woensdag 27 januari 2010 02:55 schreef fredjanssen het volgende:
3fm waardeloze klote bagger, als je van muziek houdt kun je beter BBC luisteren of gewoon een beetje speuren op internet.
Vooral als je die top10 ziet van Zeroes Request top1000 dan vraag je toch af of ze bij 3fm niet eens langs beterhoren moeten!
Mensen die daar in gelovenquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het leuke is dat 3FM die lijst helemaal niet zelf heeft samengesteld. De luisteraars mochten stemmen en aan de hand daarvan is de lijst opgesteld.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 09:14 schreef Sirolf het volgende:
Het leuke is dat 3FM die lijst helemaal niet zelf heeft samengesteld. De luisteraars mochten stemmen en aan de hand daarvan is de lijst opgesteld.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:05 schreef Zapper het volgende:
De man die kutnummers afwisselt met briljante liederen baggernummers
We zullen het doorgeven.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Sunrise![]()
.
Een nummer van Norah dat nog niet KAPOTGEDRAAID is in m'n hotel
Daar wil ik nu wel zijnquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Omgquote:Op woensdag 27 januari 2010 10:47 schreef Paul het volgende:
http://www.antiroos.com/a(...)wakker+hoor!+%233fm/
[ afbeelding ]
Wat ik al op twitter riep.quote:
Daar zat ik al op te wachtenquote:
Nope. Wel vaker gehoord. Maar zit er nog niet lang.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:01 schreef themauster het volgende:
Ah een nieuwe nieuwslezer of niet?
GoedeTRYMIDDAGquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Da_Sandman het volgende:
GoedeMIDDAG.
Try net. Had in mijn top drie gestaan als ik gestemd had, misschien wel op nummer 1 ook.
Daar stoor ik me ook zo aan in dat nummerquote:
Hurting. Stop. When. Does. The.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog meer Racoon?Does the hurting ever stop?
Er komt er nog een dit uur. Maar Brother is idd echt een gedrocht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog meer Racoon?Does the hurting ever stop?
Hansquote:
quote:Afgelopen zondag zond de AVRO de finale van Op Zoek naar Mary Poppins uit. Ondanks de meer dan 2 miljoen kijkers, is het aantal mensen dat via sms heeft gestemd veel minder dan de omroep had verwacht. De AVRO houdt dan ook een gat in de begroting van de show over.
Er is wel massaal gestemd voor de drie finalisten, maar dat ging ‘gewoon’ via de telefoon, wat de omroep minder oplevert. Dat zegt programmaleider Roel Burgman n.a.v. opmerkingen uit de politiek over de stemprocedure.
De SP en het CDA vallen met name over de samenwerking tussen de AVRO en theaterproducent Joop van den Ende. Tweede Kamerlid Jasper van Dijk wil van minister Ronald Plasterk weten of er winst is gemaakt met de sms-jes van 60 cent per bericht en wat daarmee is gebeurd. Joop Atsma van het CDA (daar is hij weer) vindt dat de reclamecampagne voor de musical wel erg snel volgde op de uitzending.
Voor de samenwerking tussen de omroep en de theaterproducent gelden strikte regels. Zo mag er niet al te veel reclame worden gemaakt voor de musical en mag in reclame voor de musical niet worden verwezen naar het tv-programma.
Of aan beide voorwaarden is voldaan is betwistbaar, erkent zelfs Burgman. Dit is inherent aan het format,, zegt hij in BN/De Stem.
Een woordvoerder van het Commissariaat voor de Media zegt: Het gaat hier om beleid dat in ontwikkeling is. Steeds stellen we ons de vraag: is dit nog in de geest van de Mediawet? Tot nog toe werd die vraag bevestigend beantwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |