Alleen als ze ook een behaarde kont hebben en slecht Nederlands spreken. (anders lijkt het net een behaarde Nederlander, daar is niks aan).quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Hallo. Jij bent van de geweldige woordgrappen? Held.
Ligt eraan. Val je op behaarde Turken?
Nee, kennelijk viel ik pardoes in de Turkentopic en vervolgens keek ik niet verder dan m'n neus lang is. En die is gigantisch, hoor. Geloof me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
omdat de kastdeur vandaag voor het eerst open ging ?
Ik kan vlechtjes maken met mijn konthaar. Het Nederlands beheers ik helaas wel voldoende. Dit gaat 'm niet worden dus. Het spijt me.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:48 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Alleen als ze ook een behaarde kont hebben en slecht Nederlands spreken. (anders lijkt het net een behaarde Nederlander, daar is niks aan).
Geil! En jammer dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kan vlechtjes maken met mijn konthaar. Het Nederlands beheers ik helaas wel voldoende. Dit gaat 'm niet worden dus. Het spijt me.
Gezellig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:59 schreef Pieter. het volgende:
[..]
Geil! En jammer dan.
Dan pass ik je door naar de rest hier.
Daarom vind ik het dus idd ook stom. Ik bedoel, niks tegen naakte mannen, maar dit slaat gewoon nergens opquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik snap het nut ook niet zo heel goedKijk, het is leuk om naar te kijken op zich. Maar als je als YSL een filmpje wil maken over je wintercollectie, dan zou ik persoonlijk iets meer kleding laten zien. Het is nou niet echt zo dat ik denk, goh dat is een uitgebreide collectie...
Merhaba canim. Nasilsin?quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik kan vlechtjes maken met mijn konthaar. Het Nederlands beheers ik helaas wel voldoende. Dit gaat 'm niet worden dus. Het spijt me.
Toe maar. Paar woordjes Turks opgepikt ergens? En het is redelijk vlovrij daar beneden. Why'd you ask?quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Merhaba canim. Nasilsin?
Hoe zit het op yarak-gebied?
Turkse collega/vriendin, Turkse scharrelquote:Op woensdag 27 januari 2010 14:43 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Toe maar. Paar woordjes Turks opgepikt ergens?
Da's toch een algemenere homo-vraag?quote:En het is redelijk vlovrij daar beneden. Why'd you ask?
Gezellig! Leuk hè, die Turreke. (En ja, de puntjes! Maar ook het boogje bovenop de tweede g niet vergeten.)quote:Op woensdag 27 januari 2010 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Turkse collega/vriendin, Turkse scharrel
Krijg regelmatig de gogusler in de nek op 't werk (ja ja ja puntjes, maar dat werkt op deze pc niet zo fijn)
Joh.quote:Da's toch een algemenere homo-vraag?
collega neemt morgen afscheid en krijgt van ons als collega's een streng latex pakje en een zweepquote:
Ja hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 15:06 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gezellig! Leuk hè, die Turreke.
Ja weet ik. Dan is't meer een soort h toch?quote:(En ja, de puntjes! Maar ook het boogje bovenop de tweede g niet vergeten.)
quote:[..]
Joh.
Decadent, hoor. Waarschijnlijk zou ik slechts een boekenbon van 20 euro krijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
collega neemt morgen afscheid en krijgt van ons als collega's een streng latex pakje en een zweep![]()
en daarnaast nog een zooi aan theater en concertbonnen
De g met een boogje? Nee, dat wordt een héle zachte g, zodanig dat het wel bijna op een h lijkt. Het is bijvoorbeeld 'doğum günün kutlu olsun', maar die ğ hoor je amper.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:12 schreef Ang3l het volgende:
Ja weet ik. Dan is't meer een soort h toch?
Verder ken ik niet veel hoor. Am, yarak, gogusler, masa, canim. Nasilsin. Iyiyim. Yini yildiz kutlu olsun. Dom gunen kutlu olson. Orspu of zoiets. Voor de rest maar gewoon nederlands
Trek jij mijn homoschap in twijfel?quote:
natuurlijk... we hadden hier ooit een lijstje:quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:24 schreef GenusButeo het volgende:
Trek jij mijn homoschap in twijfel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |