JA HAHA niks daarvan.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De 18e maar voor ons 2en houden dan?
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
De 18e maar voor ons 2en houden dan?
Misschien Daniel of Sanderquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Assiej het volgende:
damn jullie gaan me hard
Komen er hier mensen uit oldenzaal?
zoja/zonee
wie gaat carnaval vieren
en waar?
wie heeft mij ooit gestalkt met de boeskool is los
(dans optredens)
Ik niet!, ik heb destijds wel heel hard iets naar jantje smit geroepenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Assiej het volgende:
damn jullie gaan me hard
Komen er hier mensen uit oldenzaal?
zoja/zonee
wie gaat carnaval vieren
en waar?
wie heeft mij ooit gestalkt met de boeskool is los
(dans optredens)
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Ik niet!, ik heb destijds wel heel hard iets naar jantje smit geroepen
iets met jolanthe!quote:
Foto's maken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kon het niet laten om foto's te maken
Mag wel van mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen
Eh, duhuh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eh, duhuh!Oh, San. Je hebt geen idee wat je met me doetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, San. Je hebt geen idee wat je met me doetNou, ik zie het al welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Hmm, borstverkleining een idee? Ook om rugklachten in de toekomst te voorkomen enzo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:23 schreef Samzz het volgende:
Die van mij gaan helaas wat hangenZwaar en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |