?quote:
Ja, dat snap ik. Alleen niet waarom het van toepassing isquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef Daywalk3r het volgende:
'De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet'
Eerst verzoek je om geen foto's te vragen, maar je vraagt het zelf ook! Vandaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:36 schreef Samzz het volgende:
Ja, dat snap ik. Alleen niet waarom het van toepassing is
Nee, want ik reageerde op Sander die vroeg wat is dat?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:40 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eerst verzoek je om geen foto's te vragen, maar je vraagt het zelf ook! Vandaar
Ja wat is dat? Doe eens een voorbeeld posten in je pafipo!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:41 schreef Samzz het volgende:
Nee, want ik reageerde op Sander die vroeg wat is dat?
Oke, zal een voorbeeld van een foto posten.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja wat is dat? Doe eens een voorbeeld posten in je pafipo!
Geen tetnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oke, zal een voorbeeld van een foto posten.
Want je moeder werkt daar, hoop ik?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi! Ik wacht bij t ziekenhuis in de nog steeds koude auto tot mn moeder vrij isMooie foto's San! Maar die zijn vast niet van jou, right?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want je moeder werkt daar, hoop ik?Ja, ze werkt erSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They're seriously yours? Omg
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Thanksquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ze werkt er
They're seriously yours? Omg
Ik moet ook alles erbij zeggen hèquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:55 schreef Samzz het volgende:
Dat zei je er ook niet bij.
Die Eiffeltoren is een foto van een fotoquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:08 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik moet ook alles erbij zeggen hèEn waarom de Eifeltoren
![]()
Post dan een geleipudding:
[ afbeelding ]
Het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:09 schreef Samzz het volgende:
Die Eiffeltoren is een foto van een foto
quote:
Nieuw hier? Of kom je hier weinig?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 23:16 schreef Assiej het volgende:
damn jullie gaan me hard
Komen er hier mensen uit oldenzaal?
zoja/zonee
wie gaat carnaval vieren
en waar?
wie heeft mij ooit gestalkt met de boeskool is los
(dans optredens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |