ja, maar ik wil ze wel graag te vriend houden. maar ik ga niet het preutse doosje uithangenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:03 schreef Twizu het volgende:
Je vriendinnen zijn jaloers en die gasten laten zich leiden door de oerdriften.
Even een quote voordat TS spijt krijgtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:01 schreef shakeyourhips het volgende:
haay,
niet dat ik het een probleem vind ofzo maar ik vraag me af of het raar is. ik word er supergeil van om jongens op te geilen door zo sletterig mogelijk te doen. en dan niet op de ruige manier maar door een lief onschuldig meisje te zijn en dan stiekem heel stout doen en teveel aanraken enzo. meestal gaat het vanzelf, maar ik geniet er gewoon van om jongens gek te maken op die manier..en mijn vriendinnen hebben laatst tegen me gezegd dat ze t niet zo leuk vinden dat ik zo doe omdat zij sommige van die jongens leuk vinden. what to do?
had dat in de OP gezegdquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:06 schreef shakeyourhips het volgende:
trouwens niet met kutreacties komen van ik wil je wel neuken. help beter ff.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Godver, gaat ze nog douchen ook.
Yep, troll.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:06 schreef shakeyourhips het volgende:
anyways, ik ga even douchen. totzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en toen werd je wakker van je natte droom?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:18 schreef Nass het volgende:
ken wel zo ieman deed heel geil tegen me, toen zei ze: ik maak grapjes met je
vervolgense pijpte ze me
nee diyt is eigelijk wel echt gebeurtquote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:24 schreef ne0n het volgende:
[..]
en toen werd je wakker van je natte droom?
Lekker gedoucht?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:57 schreef shakeyourhips het volgende:
ik ben idd een kloon want als ik dit op m'n gewone account zou posten zou ik me hier nooit meer kunnen vertonen
haha je had wel mee gewild he. :$quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Godver, gaat ze nog douchen ook.
quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:58 schreef shakeyourhips het volgende:
[..]
jaa.![]()
ik dacht nog aan jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |