abonnement Unibet Coolblue
  Admin zondag 2 april 2000 @ 12:40:00 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_256993
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 2 april 2000 @ 13:07:00 #2
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_256994
Moet inderdaad een flinke brand geweest zijn. Ik woon zelf in Lelystad en gisteren verging het hier van de sirenes. Wel supertoeval dat dat nou net het huis van Aziz moet zijn want we zitten hier met 60.000 inwoners!
  zondag 2 april 2000 @ 13:32:00 #3
2646 webber
Enough already
pi_256995
Damn... dat is wel lullig. Vermoed dat jochie maandag de bus uitgeschopt wordt. Wat een manier om thuis te komen...
  zondag 2 april 2000 @ 13:36:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_256996
ik weet niet of ik het allemaal geloof.
Aziz heeft vaak verteld dat hij ALLEEN maar een zus heeft, dus lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat er brand is geweest in het huis van zijn ouders, waar, volgens dit bericht dus ook de broers van Aziz woonden.
pi_256997
Van de bussite:
Verontrustend nieuws voor Aziz


datum: Zaterdag 1 april 22:20
bron: Internetredactie op de Maan
Aziz krijgt verontrustend nieuws van het thuisfront. Er is brand geweest bij zijn ouders, maar gelukkig zijn er geen persoonlijke ongelukken gebeurd. De kleine van zijn zus is met een aansteker in de weer geweest. Hij begon bij het bed, toen de gordijnen. Het kind is vervolgens zo bang geworden dat hij onder het bed is gekropen waar niemand hem meer kon vinden. Uiteindelijk heeft Aziz' vader hem onder het bed uitgehaald en kwam de hele familie met de schrik vrij. Het huis heeft echter flinke schade opgelopen. Twee kamers zijn uitgebrand en er is behoorlijk wat water- en rookschade. Maar zoals Aziz zelf ook zegt: "Ik ben allang blij dat iedereen in orde is."
FvdC


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 2 april 2000 @ 13:58:00 #6
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_256998
het bericht uit de Trouw:Brand verwoest huis van De Bus-bewoner Aziz


LELYSTAD (ANP) - Het ouderlijk huis van Aziz, de 29-jarige bewoner van het SBS-6-programma De Bus, is zaterdag door brand voor een groot deel verwoest. De tweede en derde verdieping van het huis, waar Aziz normaal woont, zijn onbewoonbaar geworden en moeten worden herbouwd.

De brand brak zaterdagmiddag uit doordat een vierjarig neefje met vuur speelde in een slaapkamer op de tweede verdieping. Er bevonden zich op dat moment vier personen in de woning. Allen konden ongedeerd het pand verlaten.

De opa van het jongetje, Aziz' vader, handelde koelbloedig toen de brand uitbrak, zegt een woordvoerder van de Stichting Salvage, die de brand onderzocht. ,,De man trok een deken over zijn hoofd en wist het kind juist op tijd bij de brandhaard weg te halen.''

Er wonen normaal vier mensen. Aziz en zijn 22-jarige broer wonen beiden nog bij hun ouders in Lelystad. Het duurt waarschijnlijk enkele weken voordat de familie de woning weer kan betrekken.

pi_256999
Het lijkt mij ook niet logisch dat je in de bus blijft zitten, als het huis van je ouders uitgebrand is.
pi_257000
In nood leer je je echte vrienden kennen:

quote:
op 04-02-2000 om 07:50 PM schreef Quenda® het volgende:
<over Aziz>

Er is toch brand geweest bij zijn ouders, ook de slaapkamers waar zijn broertje slaapt is volledig weg, ze mochten niet thuis overnachten, ze hebben in een hotel geslapen.De hele bovenverdieping is afgefikt.
Het neefje was onder het bed gaan liggen, iemand heeft toen een handoek over z'n hoofd gedaan en is het kind gaan redden. er is geen lichamelijk letsel.
Tessa vraagt of er ook nog juwelen verloren zijn gegaan
Jop: niet om het een of ander hoor, heb je een vuurtje voor me?

Aziz begint nu maar tegen Büllent te praten en zegt dat hij heel blij is dat zijn familie gesteund word door alle buren en dat er verder geen lichamelijk letsel is.


pi_257001
quote:
op 04-02-2000 om 09:46 PM schreef Moor het volgende:
In nood leer je je echte vrienden kennen:


Inderdaad, wat een misselijke grappen van Jop en Tessa!
Van Tessa wisten we al wat voor een monsterlijk karakter zij heeft, maar het wordt nu wel duidelijk dat IntrigantenMol Robowan is geslaagd in zijn missie: Jop's stem is opgekocht. Morgen zal blijken of deze collaborateur zijn vriend zal verraden....

gratis en voor niet
  zondag 2 april 2000 @ 22:45:00 #10
2543 Quocy
Altijd eerlijk en objectief
pi_257002
Het huis is écht afgebrand. Beelden en de vader van Aziz waren net op Hart van Nederland.
  zondag 2 april 2000 @ 23:42:00 #11
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_257003
Heeft vast Katja gedaan.....

  zondag 2 april 2000 @ 23:47:00 #12
2646 webber
Enough already
pi_257004
quote:
op 04-02-2000 om 10:45 PM schreef Quocy het volgende:
Het huis is écht afgebrand. Beelden en de vader van Aziz waren net op Hart van Nederland.

Tja... als het op Hart van Nederland is dan moet het wel echt zijn!

  maandag 3 april 2000 @ 03:28:00 #13
374 beelzebub
master of disaster
pi_257005
Inmiddels heeft het slechte nieuws voor Aziz ook Omroep Flevoland bereikt.
pi_257006
quenda geloof jij het anp niet, en aziz wel?
  maandag 3 april 2000 @ 17:53:00 #15
2646 webber
Enough already
pi_257007
quote:
op 04-03-2000 om 05:34 PM schreef hobbes het volgende:
quenda geloof jij het anp niet, en aziz wel?

* webber denkt dat Aziz misschien zijn gezinnetje niet zo goed kent?.

  maandag 3 april 2000 @ 19:38:00 #16
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257008
quote:
op 04-03-2000 om 05:34 PM schreef hobbes het volgende:
quenda geloof jij het anp niet, en aziz wel?

Tweemaal heb ik Aziz horen zeggen in een face to face gesprek dat hij Alleen een zus heeft.
Tessa reageerde zelfs eenmaal verbaast"je hebt dus alleen een zus???

(staat vast nog wel "ergens"in de streamverslagen, ze zaten toen buiten aardappelen te schillen)

Vandaar dat ik enorm twijfelde.
(en, is het ANP per definitie altijd betrouwbaar?)

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')