Vrijdagavond = Deerhunter-avondquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:02 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ah, is hij daarom weg. Kan het niet op een andere manier worden ingesteld?![]()
Ik heb onderstaande films nog op de planken staan. Welke zal ik vanavond kijken? Ik heb ze geen van allen gezien. Ik weet het echt niet meer.![]()
• The Road
• Cinema Paradiso
• Central do Brasil
• The Deer Hunter
• The Machinist
• Midnight Cowboy
Beter voor je hart.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Patch het volgende:
Misschien moet ik niet op elke slak zout leggen of wellicht ietwat vriendelijker op de regels attenderen...
+1 patchquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:20 schreef Patch het volgende:
Misschien moet ik niet op elke slak zout leggen of wellicht ietwat vriendelijker op de regels attenderen...
Als ze na 1 x attenderen op de OP, zich er ook aan houden, ok... maar de jeugd luistert niet !quote:
Dank je, eindelijk weer iemand die me begrijpt !quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:57 schreef wyccie het volgende:
Ik vind het ook wel erg zonde van het dubbelepuntentopic. Die zijn tegenwoordig erg schaars.![]()
En de rest van dat topic kan ik niet volgen, want ik moet werken.
Elke 10e topic is een dubbele punten topic (OP AL GELEZEN??), en dit is de 2e of de 3e dit jaar. Misschien zelfs wel de 2e.quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:59 schreef Kleurdoos het volgende:
want wanneer openen jullie eigenlijk dat dubbele puntentopic?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 09:10 schreef Patch het volgende:
[..]
Elke 10e topic is een dubbele punten topic (OP AL GELEZEN??), en dit is de 2e of de 3e dit jaar. Misschien zelfs wel de 2e.
Dus het is jammer dat er dan veel gepraat wordt via posts...
Daarvoor hebben we het slowchat-topic in leven geroepen. Daar kan men reageren op hoe leuk of hoe moeilijk de vraag was en andere aanverwante zaken.
In topic nr. 11 kan wel weer meer gepraat worden, maar probeer zoveel mogelijk in het SC-topic dat te doen aub.
geklets in topic 1 t/m 9 is natuurlijk ook erg, maar in topic 10 nog erger, staat er toch?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Oftewel, het geklets in topic 1 t/m 9 is niet erg, want dan kom je sneller bij topic 10, maar in topic 10 zelf graag geen geklets?
Dat dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:26 schreef Patch het volgende:
Intre zal nu wel een mooie vraag gaan knutselen.
Allemaal een half uurtje pauze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |