abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17317662
quote:
Op maandag 16 februari 2004 16:11 schreef zjroentje het volgende:
Mensen, pool is voor beginners.

Gaat snookeren.

Zo ben ik wel uitgekomen bij het snookeren ( zo'n 4 jaar geleden). Ik ben begonnen met poolen, maar op een gegeven moment als je alle stoten beheerst (excl jumpshots) dan is voor mij de lol eraf. Dan heb je alleen nog wedtrijdjes in hoe snel kan ik de tafel leegspelen in een beurt..
Daarna overgegaan naar snooker, was enrom wennen in het begin aangezien je delicater moet stoten en de allen veel harder rolen en de tafel een aanzienlijk stuk groter is.
Nu speel ik 1 keer per week snooker, maar in de voetbalkantine vaak ook een paar potjes pool, blijft leuk al is het wel weer wennen als je normaal alleen snookert.
Leuk topic by the way...
Yeah baby Yeah!
pi_17326549
Sinds een paar maanden ben ik gaan poolen met vrienden op de vrijdag avond. Is leuk om te doen en heb inmiddels ook mijn eigen keu.
Deze speelt lekkerder dan de huis-keu. Vroeger snookerde ik ook en vindt het eigenlijk nog steeds leuker dan poolen maar m'n vrienden zijn echt meubilair geworden bij de plaatselijke pool tent dus blijven we maar daar spelen. Ik ben d'r aardig op vooruit gegaan met straight pool.
Weet iemand of er nog wat clubs zitten in de omgeving utrecht?
Life's not over 'till you die.
pi_17397462
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:55 schreef Elgigante het volgende:
Zo ben ik wel uitgekomen bij het snookeren ( zo'n 4 jaar geleden). Ik ben begonnen met poolen, maar op een gegeven moment als je alle stoten beheerst (excl jumpshots) dan is voor mij de lol eraf. Dan heb je alleen nog wedtrijdjes in hoe snel kan ik de tafel leegspelen in een beurt..
Daarna overgegaan naar snooker, was enrom wennen in het begin aangezien je delicater moet stoten en de allen veel harder rolen en de tafel een aanzienlijk stuk groter is.
Nu speel ik 1 keer per week snooker, maar in de voetbalkantine vaak ook een paar potjes pool, blijft leuk al is het wel weer wennen als je normaal alleen snookert.
Leuk topic by the way...
Hetzelfde voor geld voor hij, alhoewel ik ook niet zo vaak poolde. Was er nogal snel op uitgekeken. Bij snooker komt toch wat meer tactiek en positionering kijken.

Snooker nu gemiddeld 1 keer per week, en je merkt wel dat je gewoon vooruit gaat. Vooral de swerve-ballen heb ik nu goed onder de knie, terwijl ik daar in het begin geen zak van kon.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_17402591
Zolang je niet teveel poolt blijft het wel leuk hoor, ik wil het ook niet te goed gaan kunnen, want dat is zonde van je geld
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')