Geen stuurbekrachtiging, geen electrische ramen.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 12:14 schreef diomedes het volgende:
Opties?
Stuurbekrachtiging?
Elektrische ramen?
Kenteken komt er aan! Geen automatische deurvergrendeling, het liefst ben ik hem ruim voor die tijd al kwijt (niet omdat ie de APK niet door komt, maar omdat ik het geld nodig hebquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:29 schreef Snarf het volgende:
automatische deurvergrendeling?
kun je me het kenteken pm'men svp?
ook mogelijk met nieuwe apk?
serieuze interesse hier
Hij is wat? En wanneer zou je hem niet meer te prijzig vinden?quote:Op maandag 1 februari 2010 06:45 schreef mista het volgende:
nog steeds wel interesse, maar vindt hem nogal prijzig, omdat ie helemaal std is...
Nope? Kben zelfs nog even naar buiten gelopen om het te checken maar absoluut niks bij de tankdop!quote:Op maandag 1 februari 2010 09:36 schreef JK1982 het volgende:
Heeft ie ook al beginnende roest rond de tankdop?
std, standaard. dus niets elektrisch etc.quote:Op maandag 1 februari 2010 10:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij is wat? En wanneer zou je hem niet meer te prijzig vinden?
[..]
Ut komt in de buurt van wat ik er eigenlijk minimaal voor wil hebben, maar tis het net nog nie....quote:Op maandag 1 februari 2010 17:58 schreef mista het volgende:
[..]
std, standaard. dus niets elektrisch etc.
ik zou er wel 1250 voor willen geven, nadat ik hem gezien heb natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |