Die valt in nederland waarschijnlijk alleen onder de special edition, en dan moet je die dus ook nog pre orderen.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef Silv het volgende:
Kan je m trouwens ook ergens in Nederland pre-orderen en die monster truck erbij krijgen? Ding is ziek vet.
Zover ik weet niet, Je kan wel op FRS de CE krijgen (met addiscount en evt. ANWB korting kost hij rond de 48 euro) Daar zit dit in: en een uitvouwbare map van Panau. Maar niet de monster truck. Ik heb hel igg al besteldquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:56 schreef Silv het volgende:
Kan je m trouwens ook ergens in Nederland pre-orderen en die monster truck erbij krijgen? Ding is ziek vet.
I know, die is later toegevoegd omdat alleen het pistool wat weinig was voor de ene winkel (in amerika heeft elke dlc een eigen winkel waar je die kan krijgen) maar in europa heeft de SE het "gehele pakket" en dus ook gewoon de later toegevoegde monstertruck waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, Je kan wel op FRS de CE krijgen (met addiscount en evt. ANWB korting kost hij rond de 48 euro) Daar zit dit in: en een uitvouwbare map van Panau. Maar niet de monster truck. Ik heb hel igg al besteld
Free Record Shop
Ach, de hoovercraft word al super vetquote:
Weet niet of t goedkoop is, maar ik heb m gewoon lekker simpel bij de game mania ge pre ordered, 59,95 (zelfde prijs als normale editie) ik weet tenminste zeker dat ik hem op launchdate of eerder heb.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:10 schreef Cryothic het volgende:
Waar is die LE nou het goedkoopst te pre-orderen?
Op budgetgaming.nl staan dus alleen links naar de normale versie.
En ik heb niet zo'n zin om ook nog eens 2 weken op gamehubs te wachten
Dan ga je m toch in de winkel bestellen.quote:Op woensdag 10 maart 2010 10:26 schreef Cryothic het volgende:
Tja, ik heb nog IrisCheques liggen.
Dus ik dacht hem leuk bij de FRS te bestellen en in de winkel op te halen.
Maar ook als je aangeeft dat je hem in de winkel op wilt halen, moet je online betalen :/
Daar zit ook wat in jaquote:Op woensdag 10 maart 2010 10:39 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dan ga je m toch in de winkel bestellen.
Onderwater zal hij vast niet zo heeeel snel kunnen gaan tochquote:
quote:Op woensdag 10 maart 2010 12:28 schreef Skonk het volgende:
Ik had even een vraagje, op Bol.com staat er namelijk niks over, maar wat krijg ik allemaal als ik de special edition koop op bol.com?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef bjorntju het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, Je kan wel op FRS de CE krijgen (met addiscount en evt. ANWB korting kost hij rond de 48 euro) Daar zit dit in: en een uitvouwbare map van Panau. Maar niet de monster truck. Ik heb hel igg al besteld
Free Record Shop
Gast, het staat zelfs in de eerste postquote:Op woensdag 10 maart 2010 12:28 schreef Skonk het volgende:
Ik had even een vraagje, op Bol.com staat er namelijk niks over, maar wat krijg ik allemaal als ik de special edition koop op bol.com?
Lijkt me wel, weet alleen niet wat de pre-order hier dan voor extra heeft (misschien de monstertruck)quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:17 schreef Cryothic het volgende:
Maar die Chaos Pack krijg je toch bij de LE, ongeacht of je hem pre-orderd of na de release in de winkel koopt?
Bel morgen de gamemania wel ffquote:Op woensdag 10 maart 2010 13:22 schreef Cryothic het volgende:
misschien is er hier simpelweg geen pre-order extra?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |