Ah, ik ging idd chaos creeeren, en toen kreeg ik opeens 'mission accomplished'quote:Op maandag 8 maart 2010 14:02 schreef JK het volgende:
Heb je nog geen missies gedaan dan? Ik had een missie om iemand te kidnappen meen ik, z'n GPS locatie moest ik uit een militaire basis halen. Deur zat dicht, dus eerst keycard van een hoog persoon daar pakken... en toen stond de timer op 0, op het moment dat ik de keycard van zn lijk af wilde rapen... toch eens die glitch gebruiken om door te blijven spelen.
Koop een vol geupgrade helicopter van de black market ipv het te proberen met die vliegtuigen die daar staan, dan wordt het opeens veel makkelijkerquote:
K vind m best meevallen.quote:
Ik speel hem op pcquote:Op maandag 8 maart 2010 16:23 schreef Silv het volgende:
[..]
K vind m best meevallen.
Net doodgegaan omdat k per ongeluk mezelf kapotschoot met mn grenade launcher.
Wie nog meer dan?quote:Op maandag 8 maart 2010 18:18 schreef Droathoah het volgende:
Waarom gebruikt iedereen opeens messenger smiles?
Zoiets ook al gedaan in de demo, als de heat alert op level 2 staat. Erg leuk om zo de helikopter te kapen. Maar wat las ik nou, heeft de PS3 versie een Youtube functie?!quote:
Kijk anders t filmpje even afquote:Op maandag 8 maart 2010 19:34 schreef JK het volgende:
[..]
Zoiets ook al gedaan in de demo, als de heat alert op level 2 staat. Erg leuk om zo de helikopter te kapen. Maar wat las ik nou, heeft de PS3 versie een Youtube functie?!
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 23:09 schreef delano.888 het volgende:
Over de video capture functie (ps3 exclusief)
Ik als achievement hoer pak de 360 versie, maar als ik een PS3 had... dan had ik heel erg getwijfelt over die video record functiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 10:03 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil hem ook
Maar op Xbox of Ps3?
Welke versie is beter? (die video record functie boeit me geen zak)
Ja maar PS3 heeft Trophiesquote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ik als achievement hoer pak de 360 versie, maar als ik een PS3 had... dan had ik heel erg getwijfelt over die video record functieDie ze overigens gewoon in alle versies moeten stoppen nondeju
PS3 heeft wel trophies geakquote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Dat zuigt echt dat ze geen trophies geven, kan echt niet meer in 2010, ik wil pronken met mn dikke prestaties.
http://www.ps3trophies.org/game/just-cause-2/trophies/quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:39 schreef DrDentz het volgende:
Dat zuigt echt dat ze geen trophies geven, kan echt niet meer in 2010, ik wil pronken met mn dikke prestaties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |