niets mis met wat stereotypesquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:37 schreef Chocolatebear het volgende:
Terug Vind Panau
edit: De voice-acting in deze game is vreselijk slecht
idd, dat hoort toch bij zo'n game. Heerlijk over the topquote:
Ik zeg altijd maar, smaken verschillen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 00:59 schreef RickoKun het volgende:
Jullie beseffen wel dat Just cause 1 ook het eerste half uurtje leuk was en daarna poep hé?
Game mania heeft de LE ook. Ik had em al in Januarie besteld.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
bol.com lijkt idd echt de limited edition te hebben
Ben jij ff blij dat het al februarie is geweest.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:20 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Game mania heeft de LE ook. Ik had em al in Januarie besteld.
en wat een boutsite van game mania, leuk dat je de special edition zonder meerprijs kunt bestellen, alleen jammer dat er in het hele pre order proces nergens een prijs komt te staan, jammer voor ze maar daar ik dus niets bestellenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:40 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ben jij ff blij dat het al februarie is geweest.
Dat doen ze idd altijd, daarom pre order ik altijd alles in de winkel, krijg je ook nog eens extra punten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 18:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
en wat een boutsite van game mania, leuk dat je de special edition zonder meerprijs kunt bestellen, alleen jammer dat er in het hele pre order proces nergens een prijs komt te staan, jammer voor ze maar daar ik dus niets bestellen
Nee, altijd nette prijzen, uncharted SE was volgens mij 60. Koop altijd de SE's, pre order ze, en heb nog nooit meer dan 60 per game betaald. EN heb al 2x 15 euro terug gekregen door gespaarde punten.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:01 schreef Klonk het volgende:
geen flauw idee eigenlijk is gamemania een dure winkel, koop eigenlijk altijd alles online
Aha, ik heb in ieder geval de 26e de special edition klaar liggen, tja misschien wat duurder, maar wel garantie. Internet winkels laten je nog weleens in de steek qua leveringen...quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:08 schreef Klonk het volgende:
ik zit te twijfelen, normaal bestel en pre-order ik bij gamehubs (want de helft goedkoper) maar ze weten nog niets over de releasedatum bij hun, of ze die special edition gaan verkopen...
En/of je hebt het spel een dag eerder zoals bij BFBC2quote:Op vrijdag 5 maart 2010 19:17 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Aha, ik heb in ieder geval de 26e de special edition klaar liggen, tja misschien wat duurder, maar wel garantie. Internet winkels laten je nog weleens in de steek qua leveringen...
vanaf die heuvel beetje naar links beneden, in het dal ligt een raketlanceerinstallatie, aan de rand van die basis staat ie, bij de radio antenne hoog boven de basis van het verzet staat ook nog een helicopter, zonder wapens dat dan weer wel...quote:
vliegtuig is heel makkelijk te vinden: je gaat bij de beginbases, springt naar beneden, vliegt over het dorpje dat vlakbij ligt heen, en kunt dan een soort rechthoeke landingsbaan zien, iets verhoogd. zit 1 ravijntje tussen het dorp en die baanquote:Op vrijdag 5 maart 2010 21:00 schreef JK het volgende:
Als je op je PDA uitzoomt en dat gebied bekijkt... echt niet normaal hoor, zo groot...
Net nog even een half uurtje gedaan, kon het vliegtuig niet vindenMaar met een helikopter lukt het ook wel.
Het water ziet er ook mooi uit, en onderwater is het grafisch ook gewoon heel erg mooi. Je hebt echt het idee door iets vervuild water te zwemmen, omdat je er allemaal dingen doorheen ziet hangen die door de zon worden verlicht. Nah, toch maar eens kopen als ie dus de aanbieding in gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |