euh.. je kunt in deze demo alles doen. Enkel geen extra missies, of buiten het aangewezen gebied (dat al groot is). Wat verwacht je van een demo? Dat ze het hele spel maar beschikbaar stellen? Vroeger had je demo's die enkel een tutorial bevatten, en de 1e missien EN tijdsgelimiteerd waren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Nee ik koop het spel omdat het unlike the demo, niet een klein stukje van de taart is. Dus een tijdsduur hoort NIET bij een demo. Ik wil namelijk lekker RUSTIG mijn gang kunnen gaan, en uitvinden hoe alles werkt totdat het volledige spel uit is. Nu heb je die tijd niet, en is het vlug vlug vlug.
Ow en ja ... een half uur is voor mij extreem kort.
Thanks!quote:
Stond net boterhammen te smeren en bedacht me net dat er van crackdown ook een demo is geweest, en die is later uitgekomen dat de eerste Saints Rowquote:
waar, de webwinkels geven bij mij allemaal aan dat het niet de limited edition isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:07 schreef Mister_T het volgende:
Wat een heerlijke demo, meteen de limited edition besteld
bol.com geeft aan dat het de limited edition isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
waar, de webwinkels geven bij mij allemaal aan dat het niet de limited edition is
jah, ik doe altijd prijsvergelijking via budgetgaming, en daar staat een duidelijk verschil tussen de limited edition en de gewone, dus ik zo een paar van winkels gemaild en ze geven allemaal aan dat het niet de limited edition isquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:12 schreef Mister_T het volgende:
[..]
bol.com geeft aan dat het de limited edition is![]()
Maar nu ga ik twijfelen, ff opnieuw lezen
Lekker bij de hand...ik heb hem gewoon besteld, mocht ik een normale versie krijgen van bol.com, zorgen zij maar dat het een LE wordt. Moeten ze er maar niet zo opzichtig reclame mee maken op de sitequote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
jah, ik doe altijd prijsvergelijking via budgetgaming, en daar staat een duidelijk verschil tussen de limited edition en de gewone, dus ik zo een paar van winkels gemaild en ze geven allemaal aan dat het niet de limited edition is
bol.com lijkt idd echt de limited edition te hebbenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 10:16 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Lekker bij de hand...ik heb hem gewoon besteld, mocht ik een normale versie krijgen van bol.com, zorgen zij maar dat het een LE wordt. Moeten ze er maar niet zo opzichtig reclame mee maken op de site
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |