En je eigen dan ook zeker nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 00:06 schreef delano.888 het volgende:
Overigens zodra de demo uit is ga ik natuurlijk niet meer alle gameplay filmpjes posten
Xbox geen idee, playstation altijd laat, tussen 1800 en 2100 ergens waarschijnlijk.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:16 schreef SinofEnvy het volgende:
Hoe laat zou de demo morgen (technisch gezien vandaag, deja vú?) op PSN en Marketplace zijn?
Kan zelf nog niet spelen (ps3) maar neem aan bepaald knopje inhouden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:15 schreef Klonk het volgende:
jeps, ben er even mee aan het spelen, ziet er allemaal wel tof uit, maar ik snap geen fuck van die grapling hook, kan hem overal op schieten maar jezelf zo mooi zeg maar inhalen als in de demofilmpjes, mij lukt het nog niet
quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:22 schreef MrX1982 het volgende:
In de Playstation Store zie ik de demo nog niet. Geduld is een schone zaak.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:45 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Xbox geen idee, playstation altijd laat, tussen 1800 en 2100 ergens waarschijnlijk.
zou zomaar kunnen, nu nog even ontdekken welkequote:Op donderdag 4 maart 2010 15:19 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Kan zelf nog niet spelen (ps3) maar neem aan bepaald knopje inhouden?
Saints Row 1.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:55 schreef Klonk het volgende:
en sowieso, wat was de laatste demo van een sandbox game, ik kan het zo gauw echt niet voor de geest halen, voor de 360 & PC dan, PS3 heb ik geen verstand van.
Ja, koop daarvoor 't spel.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:46 schreef HL_Dog43 het volgende:
Leuke demo... maar damn ik haat 30 minuten gameplay. Come on... maak er dan 3 uur van.
Nee ik koop het spel omdat het unlike the demo, niet een klein stukje van de taart is. Dus een tijdsduur hoort NIET bij een demo. Ik wil namelijk lekker RUSTIG mijn gang kunnen gaan, en uitvinden hoe alles werkt totdat het volledige spel uit is. Nu heb je die tijd niet, en is het vlug vlug vlug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |