quote:
Op zondag 31 januari 2010 14:03 schreef Terecht het volgende:[..]
Ik doe niets liever dan hen met hun ironie om de oren te slaan. Het is zo fucking grappig nl.

Het is een term die ze zichzelf maar wat te graag aanmeten. Want zij zijn immers op zoek naar De Waarheid
TM, itt al die consumentjes die braaf de MSM volgen, niet waar?
mensen zoals jij zijn fckn grappig. precies hetzelfde soort als de mensen die jij in een hokje duwt.
denk jij dat deze wereld helemaal vroom is? en er noooooit meer praktijken als WO2 en de periodes die daaraan vooraf gaan NOOIT meer zullen voorkomen? mensen die ervan uitgaan dat deze wereld helemaal klopt en de mensen on top het beste met ons voor hebben.
hebzucht maakt de wereld kapot. de hele olie industrie houden alternatieve industrieen bewust dom en sturen ze zsm de laan uit. dit is voor mij al bewijs dat de wereld waarin we leven niet klopt.. dan kunnen al die andere wazige dingen van mijn part allemaal terroristen whatever zijn. maar je gaat mij niet vertellen dat deze wereld goed is. NIEMAND kan ontkennen dat we in een super rare tijd leven.
we zouden nieuwe technologische ontwikkelingen die veroudere systemen vervangen met open armen moeten aangrijpen. niet omdat het consumeren hierdoor afneemt omdat vervanging niet meer nodig is.
ZIEK is deze wereld. dat kan niemand ontkennen.