Ik heb kaartjes en zou eigenlijk gaan maar heb helaas andere zaken te doen nu. Als de tour succesvol voor 'm is zal die wel vaker komenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:49 schreef georgie1979 het volgende:
oi ik las jullie bericht op Wouter Hamel... nou die speelt binnenkort in Londen. Ik ga ook. Ben benieuwd of er meer NL-ers gaan. Ik begrijp dat ie een hele tour gaat. Laatste is in Londen en in Jazz Cafe. Nooit geweest. Leuk?
Een dorp van 30.000?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:23 schreef Individual het volgende:
[..]
Het feit dat er maar 30000 mensen in Gibraltar wonen woog zwaar mee. Ik begrijp dat het aan Spanje vast zit, maar het is me te kleinschalig voor het sociale leven. Ik woon nu in een stad/agglomeratie met zo'n 10-15 miljoen mensen dus altijd keuze om dingen te doen. Ik kom oorspronkelijk uit een dorp van 30000. Mooi voor vakantie, maar niet meer om te wonen.
Daarnaast ben ik nu een zelfstandige en daar is London perfect voor!
Dat krijg je als je in London woont, dan lijkt Amsterdam ook een dorpquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:28 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Een dorp van 30.000?Ik dacht dat een dorp iets van 4000/5000 was
Ach, ik kom zelf uit een plek met 30.000 inwoners en dat noemen we allemaal een dorp.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:31 schreef Viajero het volgende:
[..]
Dat krijg je als je in London woont, dan lijkt Amsterdam ook een dorp
Haha. Ik kom oorspronkelijk uit een plek met net 5000 inwoners, en dat vonden we net tegen een stad aan zitten. De 'stad' in de buurt was dan ook een plek met 12k inwoners, en donders! Dat was grootquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:33 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ach, ik kom zelf uit een plek met 30.000 inwoners en dat noemen we allemaal een dorp.
Wat veel dorpelingen hier! Ik kom zelf ook uit een dorp van zo'n 27000 inwonersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:38 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Haha. Ik kom oorspronkelijk uit een plek met net 5000 inwoners, en dat vonden we net tegen een stad aan zitten. De 'stad' in de buurt was dan ook een plek met 12k inwoners, en donders! Dat was groot.
Hmm. Enigszins wel begrijpelijk qua tijd. Met name als je dicht bij ehv airport zit. Daarentegen zit waar ik woon in de verste verten geen vliegveldquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:42 schreef zeebeschuit het volgende:
Sitting, het viel wel mee die Eurostar. Maar het duurt me naart m'n gevoel allemaal veels te lang. Als je in Brussel woont is het natuurlijk top maar daarna begint de ellende met vertragingen en de Nederlandse treinenStond nu vanwege 'n storing 50 minuten ergens langs de snelweg op 'n perronnetje in vise ofzo
Maar Eurostar zelf is iig erg relaxed. Had een volle tas met alle weekend-kranten van de afgelopen 3 weken meegenomen. Eindelijk allemaal uit
Ditmaal 109 moeten betalen voor retourtje (adult +26 en geboekt half uur voor vertrek dus viel me reuze mee). Vind het voor last-minute ideaal maar aangezien familie waar ik heenga vlakbij ehv airport woont blijf ik toch liever ryanair gebruiken denk ik.
Overigens op die tickets brussel-nederland staat idd geen datum. En ze hebben 'm niet afgestempeld dus eigenlijk kun je ze gewoon nu nog een keer gebruiken. Eerste gedeelte vragen ze toch niet naar waarsch
Mja, kom net uit Dublin en dat is al een wereldstad vergeleken Gib.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:23 schreef Individual het volgende:
[..]
Het feit dat er maar 30000 mensen in Gibraltar wonen woog zwaar mee. Ik begrijp dat het aan Spanje vast zit, maar het is me te kleinschalig voor het sociale leven. Ik woon nu in een stad/agglomeratie met zo'n 10-15 miljoen mensen dus altijd keuze om dingen te doen. Ik kom oorspronkelijk uit een dorp van 30000. Mooi voor vakantie, maar niet meer om te wonen.
Daarnaast ben ik nu een zelfstandige en daar is London perfect voor!
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Mja, kom net uit Dublin en dat is al een wereldstad vergeleken Gib.Maar het feit dat er Spanje er is, en ik wel toe ben aan wat zon, zee en strand weegt voor mij ook mee. En als ik het niet trek, vertrek ik na x aantal maanden weer. Het is ook de (nieuwe) buitenland-ervaring die het voor mij doet. Gesprek met het bedrijf ging goed trouwens - zit er dik in dat ik volgende week paar dagen op The Rock ben.
.
Gelukkig doe ik dan ook geen customer service.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef zeebeschuit het volgende:
Ze zijn daar zo wanhopig op zoek lately naar customer service medewerkers en marketing-mensen dat je niet eens echt gekwalificeerd hoeft te zijn om in aanmerking te komen tbh
Cheers! Mja, het is wel eventjes wat verder weg dan Ierland en ik begin (weer) opnieuw zonder dat ik iemand ken, maar ach, dat is in Dublin ook goedgekomen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:36 schreef Individual het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Wat er ook gebeurt, het zal een goede ervaring zijn. Het klimaat is idd een goede reden om te gaan.
Hou ons op de hoogte in dit of het Gibraltar topic, ik ben wel geinteresseerd.
quote:Op zondag 7 februari 2010 12:55 schreef jakkop het volgende:
Zometeen naar Birmingham City vs Wolves. Volgens de fans de beste Midlands Derby, dus ben benieuwd! En afgelopen week is club-legende Gil Merrick overleden, dus dat zal wel voor wat mooie momenten zorgen.
Go Wolvesquote:
Jammer - maar helaas!quote:Op zondag 7 februari 2010 17:52 schreef jakkop het volgende:
Mwah, als Birmingham de goeie lijn voortzet kunnen ze nog wel eens 5e worden, wat play-offs Europa League betekent. Zou wel tof zijn. Mooie wedstrijd iig.
Ik woon in Belfast. Het leven is hier erg goedkoop, maar je verdient dan ook geen drol dus dat compenseert elkaar aardig.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:52 schreef Individual het volgende:
Van het weekend ben ik weer in Belfast en Derry voor een 'politieke geschiedenis trip'.
Weekendjes in Belfast zijn echt goedkoop. Bus naar vliegveld, vlucht naar Belfast City, 2 uur taxi tour, 2 nachten hostel en dagtrip naar Derry voor minder dan £150 pp!
Wonen er nog fok!kers in Belfast tegenwoordig?
Ik had mijn telefoon een jaar lang uit staan toen ik weer in Nederland was (kon 'm ook niet opladen omdat andere stekker). Een jaar later (vorig jaar dus) toen ik weer terug was, deed ik 'm aan en hij werkte nog gewoon. En dat voor een paupertelefoon van £10 (Virgin).quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:09 schreef JohnDDD het volgende:
Kwam er net achter dat het hier in de UK blijkbaar vrij normaal is simkaarten te deactiveren waarmee je een bepaalde tijd niet belt of SMSt.
had een Lebara simkaart, vooral om bereikbaar te zijn, die is nu automatisch gedeactiveerd (na 90 dagen al, je zult maar 3 maanden in het buitenland zitten!). nummer is nu voorgoed verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |