Staat nu bij: Brand New Label in de commentsquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:33 schreef ElDani het volgende:
Zatox Facebook:
[..]
Let the rumors begin.
O nice.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Staat nu bij: Brand New Label in de comments
Nieuw eigen label dus opgestart door Zatox!
Geloof me maar, is waarquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dan kan de beste man eindelijk alles releasen wat hij wil.. dus niet alleen de hitjes om het geld mee binnen te halen, maar hopelijk ook wat meer 2006 georienteerde tracks á la W.A.S.H en Machinehead, die een minder groot publiek aan spreken..
Mocht dit zo zijn dan is Zatox in 2010 een smerig mannetje
Oei! Goed nieuws zo op de vroege woensdagavondquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:03 schreef Tha_Bartman het volgende:
Dan kan de beste man eindelijk alles releasen wat hij wil.. dus niet alleen de hitjes om het geld mee binnen te halen, maar hopelijk ook wat meer 2006 georienteerde tracks á la W.A.S.H en Machinehead, die een minder groot publiek aan spreken..
Mocht dit zo zijn dan is Zatox in 2010 een smerig mannetje
[img] [url=http://i.fok.nl/s/fuckneehe.gif[/img]]http://i.fok.nl/s/fuckneehe.gif[/img][/url] Nee,nee,nee... tijdens de set van Zatox op Decibel heb ik een groepssms naar iedereen gestuurd (terwijl iedereen zeg maar max 1 meter van me af stond emt daarin: "Zatox is een vies mannetje"quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef T-Force het volgende:
En euhm...ik kan me nog ergens vaag herinneren dat jij vroeger (lees: vorig jaar, lees: 1 maand terug) Zatox ook al een smerig mannetje vond
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:28 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Nee,nee,nee... tijdens de set van Zatox op Decibel heb ik een groepssms naar iedereen gestuurd (terwijl iedereen zeg maar max 1 meter van me af stond emt daarin: "Zatox is een vies mannetje"
Hilariteit alom, verbaasde blikken volgden en de uitspraak is blijven hangen.. hij was dus een vies mannetje maar mocht mijn hypothese uitkomen dan wordt hij een smerig mannetje, daar zit het verschil ^^
Het kwam op dat moment gewoon in mij op. Vies is een woord wat regelmatig in mijn vriendengroep voorbij komt.. meestal in de vorm van een parodie op bepaalde groepen mensen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Is dat taalgebruik trouwens naar aanleiding van Joran van der Sloot zijn vocabulaire ?
Ik heb hem hier anders ook wel een paar keer hier voorbij zien komen haha!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:39 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Het kwam op dat moment gewoon in mij op. Vies is een woord wat regelmatig in mijn vriendengroep voorbij komt.. meestal in de vorm van een parodie op bepaalde groepen mensen...![]()
doe mij die viezzzze beats etc etc... je kent het wel
Ah cool! Wie organiseert dat? Pols maar eens bij ze of ze nog DJ's nodig hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:21 schreef nattermann het volgende:
TerugVindParty!
LeonH, voor het geval je deze interessant vindt: binnenkort mogelijk Zany en DBSTF in Mondial. Vriend van me is bezig ze te charteren om te komen draaien!
Ik zal het doorgeven aan hem! Een jongen uit Geleen organiseert dat feestje.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:15 schreef LeonH het volgende:
[..]
Ah cool! Wie organiseert dat? Pols maar eens bij ze of ze nog DJ's nodig hebben
quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef JortK het volgende:
Uknown - Smack My B*tch up (Ruffian Smacks His RMX)
Da's wel een vet nummer ja ;Dquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:58 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Crypsis ft Sasha F - Get Hit (Ruffian 2 da floor RMX)
Zo kunnen we denk ik nog wel een paar topics volspammen
En je bent altijd maar weinig ECHT leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:08 schreef Tha_Bartman het volgende:
zo had ik er ook een paar over Haiti verzonnen
Dat Seismic daar niet zo populair is op dit moment, en dat hetzelfde op gaat voor Tremble tracks![]()
En dat Coone - Earthquake daar nooit een grote hit gaat worden![]()
Ja ik vind mezelf soms ook leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Partyagenda;
Outdated....
HATUHHH IZZZ VERLATTUUUUH JWTZ !!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:09 schreef CrustyClown het volgende:
En je bent altijd maar weinig ECHT leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |