prima de luxequote:Op maandag 25 januari 2010 21:30 schreef ElDani het volgende:
[..]
Hij zit nu net zoals bij iedereen hoor, maar die vorigen staken een stuk verder uit dan bij andere mensen. Dat bleek dus niet goed te zijn, want ze vielen uit. Nu zitten ze een stukje dieper, normaler zeg maar.
Nice, toch nog iemand die hem doorheeft!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef Da_Ripper het volgende:
TT = aangepast
TT =heerlijk Ran-D'ingetje
TT =als antwoord op de vraag van #131
ik had de TT voor het vorige deel gemaakt, dus dacht dat je gewoon 'geantwoord' had op mijn TTquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:16 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Nice, toch nog iemand die hem doorheeft!![]()
Dikke feestjes zo in het begin van het jaarquote:Op dinsdag 26 januari 2010 13:17 schreef Da_Ripper het volgende:
Let's see ... what else; ohjah verder dikke zinnetjes innetjes: XQ, HardBass en waarschijnlijk de XX - Raad van 11
Op PF staat wel wat, maar dat zullen jullie zelf wel al gelezen hebben...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:52 schreef NLS04 het volgende:
Waren hier mensen in de matrixx afgelopen zaterdag? Hoorde er gisteren al wat over maar naar het schijnt heeft ruffian een paar flinke klappen uitgedeeld en geincasseerd..
Ruffian twittert:quote:Zag Ruffian opeens met een bebloede kop staan Watskeburt ?
================================================================
Die had in de rokersruimte ruzie met 2 meiden voor zover ik het mee gekregen heb, hij was goed aan het rammen in zyn pyama pakkie. Wat een gek zeg!
&
Dat vechten was helemaal links vooraan, Ruffian lag op de grond met een of andere gozer die met de Viper en Gizmo enzo mee was. Ging er nog aardig op, Ruffian heeft daarna ook de microfoon niet meer vast gehad
quote:I learned a valuable lesson this w-end. Sometimes its better to exclude ppl who are too close to you.Cause they can hurt you like a MF.
You got that rightquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:31 schreef CharlyLownoise het volgende:
Dikke feestjes zo in het begin van het jaar
Nummer is wel lekker en ik ben normaal gesproken ook groot fan van Ran-D maar die 'zangerige vocals' hoeven van mij niet zo..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:25 schreef ReMcOrE het volgende:
ik had de TT voor het vorige deel gemaakt, dus dacht dat je gewoon 'geantwoord' had op mijn TTtotdat ik zag dat het ook echt een zin was uit dat nummer van Ran-D
Blijf een erg vreemd verhaal. Benieuwd of we daar nog meer van krijgen te horen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Op PF staat wel wat, maar dat zullen jullie zelf wel al gelezen hebben...
x2quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:00 schreef de_huig het volgende:
tvp
en gefeliciteerd seth..maak er zaterdag maar een mooi feestje van
Dance-Tunes, Juno & Hardstyle.com (ja ik koop alles).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 18:53 schreef onlogisch het volgende:
Waar downloaden kopen jullie meestal je hardstyle?
* ReMcOrE herkent hem ookquote:Op dinsdag 26 januari 2010 19:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
Wat een juweeltje, en niet blij maar duister en hard
ik ontdek nog steeds nieuwe dingen uit die periode
idem dito, volgens mij staat die op een of andere sensation 2005 megamix die ik ergens heb staanquote:
Daar herken ik hem ook vanquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
idem dito, volgens mij staat die op een of andere sensation 2005 megamix die ik ergens heb staan
Niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:23 schreef ElDani het volgende:
[..]
High Voltage - Bombs Away is niet te krijgen als digitale download!
-Check.. Denk dat ik toch maar voor de solotour ga dit keer..quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:42 schreef RiKe het volgende:
[..]
Niet?![]()
Zin in Hard Bass!![]()
Seth gefeliciteerd![]()
Sub vrijdag in de auto![]()
Alpine![]()
Tot nu toe alleen maar positieve berichten over m'n mix
4x MTX T6C653 in da waggiequote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:14 schreef ReMcOrE het volgende:
ik moet de speakers in mijn deuren ook snel vervangen, die zijn niet best meer
2 in de voor deuren (in beiden 1) en 2 achter de hoofdsteunen achterin (3deurs hatchquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |