abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 4 februari 2010 @ 19:19:03 #276
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77639431

Die intro doet me denken aan een een nr van the prodigy - Voodoo people
verder doet het nr me niet zo veel

Dozer
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_77640532
Hoe komen jullie aan die tracklist van de Hardbass cd's als ik het vragen mag?
  donderdag 4 februari 2010 @ 20:06:08 #278
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77641521
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_77641768
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 19:19 schreef Tha_Bartman het volgende:

Die intro doet me denken aan een een nr van the prodigy - Voodoo people
verder doet het nr me niet zo veel

Dozer
Die track combineert Dubstep & Hardstyle. Echt ZO vet! Heel tof gedaan!

Elixer is gewoon lekker beuken!
Mixes onder de naam Khadber
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:13:32 #280
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_77644664
MF Point Of Perfection is echt gruwelijk vet !
There is no rehab for stupidity.
  donderdag 4 februari 2010 @ 21:29:03 #281
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_77645364
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 21:13 schreef Just_Shut_Up het volgende:
MF Point Of Perfection is echt gruwelijk vet !
Klopt ik vind hem ook erg goed geslaagd
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:41:49 #282
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77649484
ik vind het begin ook vet met die dubstep invloeden, maar dan weer zo'n karige, slappe kut melodie met dezelfde brennan heart kutsynth die hij al gebruikt sinds de oertijd en dat verpest echt dat nr weer..

aansluitend op dit punt wl ik zeggen dat
verandering van spijs doet eten, maar de hardstylescène is op dit moment(uitzonderingen daargelaten) zo ongelofelijk passief op dat vlak, waarom veranderen als het geld oplevert lijkt het devies te zijn...
daarom hoop ik ook echt dat labels als theracords, minus is more, AVIO en TILLT volgend jaar zo doorgaan met niet standaard dingen opleveren, niet puur cashen met altijd dezelfde formule( hoe goed deze ook blijkt te werken) zoals andere grote labels.. en mijn wens voor dit jaar is ook dat het ontstellend narrowminded publiek op hardstyle feesten zich meer open gaat stellen voor aparte dingen en niet gelijk begint te zeiken en rellen zodra een plaat niet aan de formule voldoet!

to be continued als ik weer op de pc zit ipv de telefoon :p dan pas ik ook even de layout en leestekens en spelfouten aan want ik vind dat net iets te lang duren op deze manier;)
  donderdag 4 februari 2010 @ 22:43:05 #283
238230 em-dee-em-aa
pi_77649543
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 22:41 schreef Tha_Bartman het volgende:
ik vind het begin ook vet met die dubstep invloeden, maar dan weer zo'n karige, slappe kut melodie met dezelfde brennan heart kutsynth die hij al gebruikt sinds de oertijd en dat verpest echt dat nr weer..

aansluitend op dit punt wl ik zeggen dat
verandering van spijs doet eten, maar de hardstylescène is op dit moment(uitzonderingen daargelaten) zo ongelofelijk passief op dat vlak, waarom veranderen als het geld oplevert lijkt het devies te zijn...
daarom hoop ik ook echt dat labels als theracords, minus is more, AVIO en TILLT volgend jaar zo doorgaan met niet standaard dingen opleveren, niet puur cashen met altijd dezelfde formule( hoe goed deze ook blijkt te werken) zoals andere grote labels.. en mijn wens voor dit jaar is ook dat het ontstellend narrowminded publiek op hardstyle feesten zich meer open gaat stellen voor aparte dingen en niet gelijk begint te zeiken en rellen zodra een plaat niet aan de formule voldoet!

to be continued als ik weer op de pc zit ipv de telefoon :p
Eensch

Heb goed vertrouwen in TILLT! in elk geval, beloofd wat moois te worden
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:05:05 #284
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_77650651
Die dubstep is wel supervet idd. Rest van de plaat weer een beetje mwogh... Hardbass gaat dikke shit worden..

Hardstyle leent zich zo goed voor variatie, experimenten en hybrid-styling, maar "men" trekt dat slecht dus gebeurt het te weinig.. Het tempo ed van de bass/kick kan zoveel meer mee gevarieerd worden.. Een nummer hoeft zich niet te onderscheiden door een vocal of een melodielijn, het kan ook door een afwijkende bassloop.. En dat heeft mijn voorkeur (Undersound, MF Point of Perfection etc ). Op een feest sta ik te stampen, ga ik compleet uit mn dak op toffe platen, maar wil gewoon ook af en toe stoppen in mijn stampje en denken "WTF is dit? Vage... nee wacht... VETTE SHIT!!!!!"
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  donderdag 4 februari 2010 @ 23:53:44 #285
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_77652881
Grappige Twitter conversatie:
quote:
CharlyLownoise
Wees niet gehecht aan waar je bent op het pad, neem gewoon nieuwsgierigheid en fascinatie mee naar waar je op dit moment ook bent. ~ unknown
quote:
MCDV8
@CharlyLownoise Ik twitter dus ik besta ~ unknown
about 1 hour ago from API
Ik moest er toch nog eentje tegenaan gooien:
quote:
djcorleone
@MCDV8 @CharlyLownoise Als de haan niet kraait voor het avondrood, dan gaat het regenen of is de haan dood
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_77658528
Dubstep DnB invloeden. Leuk.... maar zo niet dansbaar!

Doe mij maar de "nieuwe" van TNT (http://www.myspace.com/alternativesoundstudio). Lekker raggen .
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:07:47 #287
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77662162
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 23:05 schreef Koepert het volgende:

Hardstyle leent zich zo goed voor variatie, experimenten en hybrid-styling, maar "men" trekt dat slecht dus gebeurt het te weinig..
Narrow minded fucks zoals een artiest ooit zei op black 2006
quote:
Het tempo ed van de bass/kick kan zoveel meer mee gevarieerd worden.. Een nummer hoeft zich niet te onderscheiden door een vocal of een melodielijn, het kan ook door een afwijkende bassloop.. En dat heeft mijn voorkeur (Undersound, MF Point of Perfection etc ).
Het kan zich ook onderscheiden door geen melodie te gebruiken, de volgorde van de formule om te gooien of helemaal de formule overboord te gooien.. denk ook aan die DnB edit van Dikke bleek, verraste me compleet op IQ maar zo ongelofelijk vet
quote:
Op een feest sta ik te stampen, ga ik compleet uit mn dak op toffe platen, maar wil gewoon ook af en toe stoppen in mijn stampje en denken "WTF is dit? Vage... nee wacht... VETTE SHIT!!!!!"
Uhu
ik hou wel van vreemde platen, bijv Luna - Unlocked, een plaat die maar weinig mensen echt waarderen juist omdat hij zo niet standaard is... maar ik vind die plaat echt
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:23:18 #288
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_77662670
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:07 schreef Tha_Bartman het volgende:

ik hou wel van vreemde platen, bijv Luna - Unlocked, een plaat die maar weinig mensen echt waarderen juist omdat hij zo niet standaard is... maar ik vind die plaat echt

When my fucking bass drops, everything switch, stops, clicks and unlocks

Voor mij is Dana - Don't Fake the funk zown vreemde maar wel lekkere plaat Moet trouwens zeggen dat crypsis zich ook niet vaak aan de 'formule' houdt.
Hard Tripping, Overclipping, Psykomatik Beatz Skipping,
Straight Jacket, Rage Package, This is how we used to have it.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 11:43:35 #289
60704 LeonH
pi_77663367
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:23 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Voor mij is Dana - Don't Fake the funk zown vreemde maar wel lekkere plaat Moet trouwens zeggen dat crypsis zich ook niet vaak aan de 'formule' houdt.
Unlocked deed mij altijd denken aan Yves DeRuyter - Calling Earth

Don't fake the funk is echt een lekkere plaat om de effecten van de mixers over los te laten!
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_77663764
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 11:23 schreef NLS04 het volgende:

[..]

Ik vind zany - huwex zo'n vreemde plaat maar hij klinkt wel goed blij dat hij is uitgekomen alsnog
  vrijdag 5 februari 2010 @ 12:13:02 #291
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_77664499
Ha eindelijk Zit net de set van HHZ vs. WSZ te luisteren en zit te stuiteren op mn stoel en krijg daardoor eindelijk zin in hardbass! Begon me al zorgen te maken
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:01:01 #292
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_77665996
Bekijk deze YouTube-video
Nieuwe pitcher track, hij heeft wel iets, beetje oldschool feeling achtig
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:10:25 #293
197724 NLS04
moeilijk hard
pi_77666322
pi_77667249
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 13:10 schreef NLS04 het volgende:
aftermovie XQ

Bekijk deze YouTube-video
Dat begin heldig gemaakt.
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
  vrijdag 5 februari 2010 @ 13:52:12 #295
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_77667786
Pfff. K zit de cd Massive (Hardstyle Edition) 2010 te luistern.. K weet niet of t aan de rip ligt, of dat t bewust gedaan is, maar SODEJU wat knetteren die bassen HARD! ..

Tracklist:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:26:13 #296
238230 em-dee-em-aa
pi_77669163
Erg vette aftermovie van X-Qlusive Headhunterz!

Top gemaakt met die oudere beelden van HHZ erin verwerkt ziet er echt super uit
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:52:24 #297
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  vrijdag 5 februari 2010 @ 15:36:36 #298
60704 LeonH
pi_77672091
Vette aftermovie ja.
En bij The MF point of perfection irriteert me de melodie eigenlijk helemaal niet. Dit vind ik dus echt een hele frisse combinatie van dubstyle en hardstyle. Veeeeeeel beter dan dat Lenteviolen gedoe van TBY!
pi_77674636
Ruffian is blijkbaar echt einde bij Platinum, hij is op Black vervangen door DV8....
"Computer games don’t affect kids: I mean if Pacman affected us as kids, we’d all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.”
Kristian Wilson, Nintendo Inc, 1989
pi_77675298
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 16:40 schreef Bertje_NL het volgende:
Ruffian is blijkbaar echt einde bij Platinum, hij is op Black vervangen door DV8....
Idd rede voor .

Vind die dubstep ook wel grappig eigenlijk. Ben ook wel benieuwd naar een Drum and Bass ritme met hardstyle kicks. Dat kan ook wel vet zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')