Ja, maar die houdt daar misschien wel een levenslang trauma aan overquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:15 schreef Steve het volgende:
Ik vind die dochter wel helemaal tof met haar 'told you so!'-attitude.
Ah thnx...quote:
Zodra het toilet klaar is en de grootste hoeveelheid stof weg dan gaan we het plafond in de kamer witten en behangen. Dan alleen nog het behang oververven en dan schoonmaken en meubels er in!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
begint het al vorm te krijgen? Ben je bijna klaar?
Ik ben al twee weken bezig 4 kamers aan het opknappen.
Mietjequote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:09 schreef Steve het volgende:
[..].
Ik zou het huis niet eens meer in willen met zo'n gedrocht in huis.Normale spinnen geen probleem, maar die is iets té groot.
Wees blij!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:23 schreef Vlarp het volgende:
Ik kan het filmpje niet zien op m'n mobiel trouwens
Zolang de melding hier is "Blocked: adult/mature" is de site vast niet SFWquote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:53 schreef mike_hunt het volgende:
Ik ben niet bang uitgevallen, maar ik geloof dat ik toch gillend de deur uit zou rennen.![]()
http://www.vkmag.com/videos/videos_papa_vangt_het_spinnetje_wel/
SFW, uiteraard.
En of! Try me!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:25 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh ja, daar hebben we meneer de held.
Nee, dan weet je het of je dat kan opklikken. Op verzoek doe ik dat.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ah thnx...
Moet dat nu onder elke post van Mike staan of zo? Wat is dat voor een vreemde trend?
O dat gaat snel! Wat voor vloer neem je?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zodra het toilet klaar is en de grootste hoeveelheid stof weg dan gaan we het plafond in de kamer witten en behangen. Dan alleen nog het behang oververven en dan schoonmaken en meubels er in!
Oow oke...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dan weet je het of je dat kan opklikken. Op verzoek doe ik dat.
Das waar, de site is niet SFW. Tenminste..het is een nieuwssite, maar er zitten ook items tussen die NSFW zijn.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang de melding hier is "Blocked: adult/mature" is de site vast niet SFW
Klopt! Heb het net in het leven geroepen.Iemand nam er aanstoot aan mijn plaatjes/filmpjes. Vandaar.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow oke...
Ik zie het nu voor het eerst
is je paspoort nu weer terecht ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 14:23 schreef mike_hunt het volgende:
Goedemorgen kinders![]()
vroeg vroeg vroeg.
Maar eerst
Er ligt al een donkere laminaat vloer inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
O dat gaat snel! Wat voor vloer neem je?
Toch niet op Erik's verzoek?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:32 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Nee, dan weet je het of je dat kan opklikken. Op verzoek doe ik dat.
Noem je geenstijl.nl tegenwoordig ook al een nieuwssite dan?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:36 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Das waar, de site is niet SFW. Tenminste..het is een nieuwssite, maar er zitten ook items tussen die NSFW zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |