I'll have what you're having!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 08:16 schreef Ang3l het volgende:
Dromen over een robotje die me kwam ontvoeren uit huis en uiteindelijk uitgroeide tot steeds een grotere robot en samen met me moest ontsnappen van allerlei game-achtige avonturen, eindigend in een 3u durende tekenfilm met een zielig einde en eenmaal door de poort naar de echte wereld kreeg ik ook nog ruzie met de vader van een oude basisschool vriendin en... wist ik niet at ik op een rode broek moest aantrekken.
Maar er zat wel een ingenieus systeem in de badkamer waarbij er deo uit het plafond kwam na het trekken aan een touwtje
Ga je daar zo van dromenquote:
Kan je tenminste lekker op je gemak poepen. Niet onbelangrijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:36 schreef Vlarp het volgende:
De klussers zijn er. Vandaag tegelen ze het hele toilet klaar. Morgen voegen en kitten en dan zijn ze klaar
De pot gaat er morgen pas inquote:Op dinsdag 26 januari 2010 09:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kan je tenminste lekker op je gemak poepen. Niet onbelangrijk.
Ach in frankrijk poepen ze ook boven een gat!quote:
Het gat zit in de muur hierquote:Op dinsdag 26 januari 2010 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach in frankrijk poepen ze ook boven een gat!
Maar plassen in een gat in de muur is dan weer makkelijker dan poepen in een gat in de muurquote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het niet kunnen plassen is vervelender
Hallo, ben jij nou een vent!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
wat is er mis met de wasbak ?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 11:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |