quote:
Ej! Zoek ze in je eigen contreien!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Die deutsche, maar hij vertrekt deze week voor 4 mnd naar Zuid Afrika. Vrijdag komt de Deventenaar hier voor een 2e date
Dat kun je dan natuurlijk ook zelf doen...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:17 schreef Nuno_G het volgende:
kan iemand een keer een lekker ding porsten op een foto hier
ik ben luiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 00:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat kun je dan natuurlijk ook zelf doen...
Beggars can't be choosers.quote:
moet ik nu ecth zelf gaan zoekenquote:
Neej...quote:
Je vindt hem niet zo leuk dusquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Neej...
We kregen een nieuwe teammanager binnen Sales erbij... En ik vraag heel bijdehand aan de Salesmanager; goh je hebt er toch wel voor gezorgd dat ie minstens homo, single, rond de 30 en leuk is he?
Maar we hadden het er eerder al over gehad dat wanneer ik een kerel leuk vind; hij hatske hetero is. Wanneer ik em niet zo leuk vind issie homo...
Krijg ik net z'n hyves via via, staat er "met m'n lieve vriendje"
En weer klopt het dus...
(is het een beetje helder?)
Nja hij is natuurlijk een stuk interessanter nuquote:
Nou.. de homo's die bij mij op het werk rondlopen.. daar zou ik het ook niet op kunnen hoor.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:37 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja hij is natuurlijk een stuk interessanter nu![]()
Maar nee inderdaad
Maar zo hoort het toch niet te werken. Of wel?
hmmz... ja nou... maar... Dat ding moet toch gewoon werken?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Nou.. de homo's die bij mij op het werk rondlopen.. daar zou ik het ook niet op kunnen hoor.
Niks tipt aan Des
![]()
Gewoon een flinke tik geven, of um even aan een echte gay laten ruiken zodat ie de weg weer kent?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:47 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hmmz... ja nou... maar... Dat ding moet toch gewoon werken?
Ow... voor een visueel ingesteld persoon is dat niet handig om te horen!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Gewoon een flinke tik geven, of um even aan een echte gay laten ruiken zodat ie de weg weer kent?
Daarom zeg ik het ook.. en multy-interpretabelquote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow... voor een visueel ingesteld persoon is dat niet handig om te horen!
Ja bedankt...quote:Op dinsdag 26 januari 2010 01:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Daarom zeg ik het ook.. en multy-interpretabel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |