quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:02 schreef Ang3l het volgende:
I'd fuck him
Toen ik tegenover hem zat in het pizza-restaurant dacht ik "Ok, you'll do".
Nee vies was als ik had gezegd: En gezien zijn oprichtende reactie tegen het wrijven van mijn voet in z;n kruis dacht hij er hetzelfde over!quote:
Nee nee, alleen fysiek aantrekkelijke hetero's!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar Ang3l, jij zou nog een zandbak neuken als er op stond dat ie straight was.
Ohja, zo deed je dat bij mijquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee, alleen fysiek aantrekkelijke hetero's!
Fysiek ONaantrekkelijke hetero's zijn alleen leuk om op te geilen, nieuwsgierig te maken, over de streep te trekken.... en dan niets te doen.
O dat kan ik best geloven hoorquote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:09 schreef PhalanX het volgende:
maar dat zou heel erg niet geloofwaardig zijn... nog minder geloofwaardig als mijn date met Steve in 2006 nadat we elkaar op chatboy hadden gevonden en we na een paar stomige msn-sessies besloten af te spreken in den bosch en we daar een drankje en een filmpje gedaan hebben en toen in het donker in een steegje elkaars amandelen gekieteld hadden om vervolgens afscheid van elkaar te nemen op het station...
Ben jij hetero?quote:
hij was het lang lang geleden, voordat jij 'em verpest hebt.quote:
Lily heeft nog wel een paar projectjes voor je om te turnen... want dan heeft ze er ook weer plezier in op donderdag.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:09 schreef Ang3l het volgende:
Nee nee, alleen fysiek aantrekkelijke hetero's!
Ja maar die Roger is echt buttugly!quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:12 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Lily heeft nog wel een paar projectjes voor je om te turnen... want dan heeft ze er ook weer plezier in op donderdag.
Erik!quote:
*pakt lijstje en noteert*quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:11 schreef PhalanX het volgende:
[..]
hij was het lang lang geleden, voordat jij 'em verpest hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |